Begrijpelijk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehehehe zaterdag na hardbass ben ik dood, no worries
Vertel.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:11 schreef Robophatt het volgende:
Ik ga zulke goede tours geven de komende weken
Vertel.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:11 schreef Robophatt het volgende:
Ik ga zulke goede tours geven de komende weken
Stage in een museum en heb gezegd dat ik ook wel een paar tours wil geven want ja, hoort er nu eenmaal bij.quote:
I ain't the type of nigga to be goin' to a Drake concert. =$quote:
Haha.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Stage in een museum en heb gezegd dat ik ook wel een paar tours wil geven want ja, hoort er nu eenmaal bij.
Lijkt me tof, wat voor een museum?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Stage in een museum en heb gezegd dat ik ook wel een paar tours wil geven want ja, hoort er nu eenmaal bij.
zou museum niet bezoeken, denk ikquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Klein museum voor modernde kunst, onderdeel van een cultureel centrum.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lijkt me tof, wat voor een museum?
Nee, snap ikquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:13 schreef krioro het volgende:
[..]
I ain't the type of nigga to be goin' to a Drake concert. =$
The Weeknd erbij is wel tof.
Your lossquote:
Oeh moderne kunst, dat ligt me niet zo echt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Klein museum voor modernde kunst, onderdeel van een cultureel centrum.
laat maar weten wanneer je rondleidingen geeftquote:
Rondingen bedoel je. Whehe.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laat maar weten wanneer je rondleidingen geeft
hehequote:
Het tegenovergestelde zie ik als een betere optie.quote:
Mwoah ze hebben veel Aad de Haas die mag ik wel en verder wisselen de kunstenaars nogal.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oeh moderne kunst, dat ligt me niet zo echt.
Klinkt aardig.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mwoah ze hebben veel Aad de Haas die mag ik wel en verder wisselen de kunstenaars nogal.
Verschilt heel erg per kunstenaar wat ik ervan vind, maar kan overal wel een mooi verhaal bij vertellen als het moet dus jaik vermaak me wel
Weet ik nog niet precies, 26 maart ofzo wel een masterclass of lezing. Waarschijnlijk openbaar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laat maar weten wanneer je rondleidingen geeft
ja, maar dat is een woensdagquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Weet ik nog niet precies, 26 maart ofzo wel een masterclass of lezing. Waarschijnlijk openbaar.
Ja dan is die groep aanwezig voor wie dat bedoeld is dus is wel handigquote:
Wel fijn dat je het hier even meldt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:24 schreef Aiciu het volgende:
Wil ik fitnessen neem ik 2 shirts mee en geen broekhelemaal terug naar huis nu
Gewoonte dus.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wel fijn dat je het hier even meldt.
Was laatst m'n hele tas vergeten
quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
dat zou toch moeten opvallen zou je zeggenquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe het kwam... Ben ook wel eens een klarinet vergeten toen ik naar de repetitie ging.quote:
Neequote:Op woensdag 29 januari 2014 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zou toch moeten opvallen zou je zeggen
Klinkt best aardig.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:31 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dat las ik ook. Zo van geef je kontje
Dat mag.quote:
Ja nouja zou het toch vergetenquote:
Hoeven we ons daar neit druk om te makenquote:
Scheelt enorm.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hoeven we ons daar neit druk om te maken
Echt hequote:
Doet me denken aan ouders die niks meer wisten te zeggen en het maar daarop gooiden.quote:
Daar had ik geen last van. Altijd lief geweest.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doet me denken aan ouders die niks meer wisten te zeggen en het maar daarop gooiden.
En dan lekker recalcitrant doen op een plek waar ze je niet kunnen vinden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:48 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Daar had ik geen last van. Altijd lief geweest.
heb dat vaak als ik naar werk ga, sochtends alles inpakken, vervolgens jas aandoen en weglopen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Je bent best wel slim. Niet door dat rare woord trouwens. Maar ze komen er toch wel achter. Op een gegeven moment moet je een verstandige volwassen man wordenquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan lekker recalcitrant doen op een plek waar ze je niet kunnen vinden.
Hehe, nice.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:50 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je bent best wel slim. Niet door dat rare woord trouwens.
ben ik toch mee bezigquote:
Ja, of prachtdienst zoals ik het noem.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:57 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Lekker, nachtdienst neem ik aan?
Verdient meestal wel goedquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, of prachtdienst zoals ik het noem.
Ik ben hier een stuk of 80.000 jaar niet meer geweest, dus ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:59 schreef Murdera het volgende:
nog ergens wat te rellen op den foks?
Het andere voordeel voor me is dat ik niet overdag hoef te werken. Het andere is meer geld.quote:
mooi nummerquote:
zo hou je wel werkquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:13 schreef Murdera het volgende:
deze shit op werk.bijna alles van de afgelopen maand opnieuw doen.
Ik voel die jnoun komen maar hij maakt mooie muziek dus ik laat hem.quote:
fucking bizar.quote:
kijk uit dat je niet met de handen in het haar gaat zitten he... dat krijg je met normale zeep niet van je handen af namelijkquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
fucking bizar.
we hebben nu 5 keer een lijst gekregen met "laatste fixes", als dat is is het helemaal klaar en kan je daarmee verder hoor!
na lijst 3 ben ik verder gegaan met dat wat final was, en dat is nu allemaal weer aangepast omdat er toch nog dingetjes warendus nu kan ik opnieuw beginnen.
knap van jequote:Op woensdag 29 januari 2014 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Al mijn ledematen zijn er afgevroren
Ik typ dit met mijn neus
Whehequote:
Zo koud is het geen eens a grootneusquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik typ dit met mijn neus
Nood breekt wetquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kijk uit dat je niet met de handen in het haar gaat zitten he... dat krijg je met normale zeep niet van je handen af namelijk
Kom je fronten dan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:24 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Zo koud is het geen eens a grootneus
niet zo slim hequote:Op woensdag 29 januari 2014 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom je fronten dan?
Jawel het was wel koud, want ik had alleen maar een leren overgangsjasje aan en ik moest stilstaan
heeft deze user je gezien?: KLB / Ik heb een leer fetish en jullie?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom je fronten dan?
Jawel het was wel koud, want ik had alleen maar een leren overgangsjasje aan en ik moest stilstaan
En nu verwacht je zeker dat je een standbeeld krijgt en wordt aangeraakt?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik typ dit met mijn neus
Normaal zou ik het warm hebben, maar had even niks te doenquote:
Ja, want het was ijskoudquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
oei kan wel begrijpen dat jij het daar moeilijk mee had
"En jullie?"quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft deze user je gezien?: KLB / Ik heb een leer fetish en jullie?
Fronten? Als in stoer doen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom je fronten dan?
Ik hoef niet per se aangeraakt te worden, maar een standbeeld wil ik welquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:26 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En nu verwacht je zeker dat je een standbeeld krijgt en wordt aangeraakt?![]()
Middag trouwens. Best wel grappig zo een #SC in de KLB.
Hebben ze nu ook al speciale jassen voor dat nepverschijnsel wat ze de overgang noemen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom je fronten dan?
Www.straattaal.nlquote:
Menopauze jasquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Hebben ze nu ook al speciale jassen voor dat nepverschijnsel wat ze de overgang noemen?
Je eerste ingeving was de goeiequote:Op woensdag 29 januari 2014 12:29 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Doe lekker moeilijk. Je kunt het me ook uitleggen.
lekker met de auto naar de gym om daar op de loopband te gaan staanquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kri, zou jij mij vanavond een rotschop richting de gym willen geven?
Met of zonder auto op de loopband ?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lekker met de auto naar de gym om daar op de loopband te gaan staan
Ik ben minder G dan het soms lijkt. En mijn eerste ingeving is 9 van de 10 keer goed. Je vind me leuk hequote:Op woensdag 29 januari 2014 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je eerste ingeving was de goeie![]()
Maar ging er vanuit dat je wel wist wat het betekende
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:34 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik ben minder G dan het soms lijkt. En mijn eerste ingeving is 9 van de 10 keer goed. Je vind me leuk he
don't get you hopes up.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:34 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik ben minder G dan het soms lijkt. En mijn eerste ingeving is 9 van de 10 keer goed. Je vind me leuk he
vandaag ook nog verstuurdquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Organisaties
Volledig Engelse mail krijgen en als ondertekening; met vriendelijke groet#dakenechnie
Types die niets leuk vinden vallen voor alles.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
don't get you hopes up.
4ebe vindt niets en niemand leuk als het geen cavia is
Hoi sue Kimquote:
ik loog, mijne was in het duitsquote:
Vielen grussenquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik loog, mijne was in het duits
pics van sue en kim
Modus die recalcitrant doetquote:
asiansquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vielen grussen
Uhm.. Het is 1 persoon
grussen moet met hoofdletter en puntjes op de uquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vielen grussen
Uhm.. Het is 1 persoon
En al je dat niet doet dan moet je tegen de muur?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
grussen moet met hoofdletter en puntjes op de u
Fitness je vaak?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Gister zat ik rustig sushi te eten.. krijg ik ineens een benauwd gevoel op de borst en moeite met ademhalen enzo.. schrok me de pleuris gek. Vanmorgen dokter en die denkt een spastische slokdarm![]()
Nicequote:Op woensdag 29 januari 2014 12:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Toevallig gister ( en vandaag ) mega spierpijn ook door maandag
Godverquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:53 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ok. Ja ik weet niet wat het kan zijn ben geen dokter
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:53 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ok. Ja ik weet niet wat het kan zijn ben geen dokter
wat?quote:
jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En al je dat niet doet dan moet je tegen de muur?
Niks...quote:
Doe er iets aan, lui mensquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:00 schreef Zaktabak het volgende:
Een SC topic zonder mooie vrouwen, wat is deze?
ik leun ook wel eens tegen de muurquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niks...![]()
Oh tof, dan had ik vast vaak tegen de muur moeten staan
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:00 schreef Zaktabak het volgende:
quote:
ik zit in de autoquote:
men zegt dat 4ebe vrouw is..quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:00 schreef Zaktabak het volgende:
Alle geruchten zijn pertinent onwaarquote:
OK, kom naar de AH dan schop ik je wel even terwijl ik boodschappen doe.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Menopauze jas![]()
Kri, zou jij mij vanavond een rotschop richting de gym willen geven?
Dank u
Ik stem voor "geen blote tiet". Geen blote tepel, dus geen blote tiet.quote:
Whut, alleen tepel mag niet hoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:06 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik stem voor "geen blote tiet". Geen blote tepel, dus geen blote tiet.
Is goed, codewoord; coffeecorner en perlakoffiequote:Op woensdag 29 januari 2014 13:06 schreef krioro het volgende:
[..]
OK, kom naar de AH dan schop ik je wel even terwijl ik boodschappen doe.
Ik zeg ook, het is toegestaan. Er is geen blote tepel, oftewel, geen blote tiet. Volgens de regels mag ditquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:07 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Whut, alleen tepel mag niet hoor
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alle geruchten zijn pertinent onwaar
aight ik zoek nog wel watquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:08 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik zeg ook, het is toegestaan. Er is geen blote tepel, oftewel, geen blote tiet. Volgens de regels mag dit
Je herkent me aan de witte roos die ik op m'n jas zal spelden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is goed, codewoord; coffeecorner en perlakoffie
weet ik veelquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Kan je met een spastische slokdarm naar Hard Bass zaterdag? Ga nuchter
waarom niet?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:13 schreef BlauweTijger het volgende:
en midden in de zaal kotsen doen ook meerderenquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:14 schreef Ambicioso het volgende:
Er vallen wel meer mensen om dus gewoon doen toch?
Hahah hoop voor jou dat je geen chick ontmoet danquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:15 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar als het weer gebeurd, word ik helemaal slap enzo
Er lopen wel meer spasten op dat soort aangelegenheden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:13 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Er lopen wel meer spasten op dat soort aangelegenheden.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:13 schreef Ambicioso het volgende:
Speciaal voor Zaktabak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je ziet verder niks aan me hoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:15 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Hahah hoop voor jou dat je geen chick ontmoet dan
ditquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:17 schreef deadprez het volgende:
Nuchter naar dat soort shit gaan is toch niet leuk man
Jawel.. ben niet perse van de drugs. Hou het met mijn goddelijke fysieke gesteldheid altijd wel prima vol. ( behalve als mijn slokdarm stoer gaat doenquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:17 schreef deadprez het volgende:
Nuchter naar dat soort shit gaan is toch niet leuk man
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je ziet verder niks aan me hoor
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:15 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar als het weer gebeurd, word ik helemaal slap enzo
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jawel.. ben niet perse van de drugs. Hou het met mijn goddelijke fysieke gesteldheid altijd wel prima vol. ( behalve als mijn slokdarm stoer gaat doen)
Gewoon paar pillen vatten en niet janken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jawel.. ben niet perse van de drugs. Hou het met mijn goddelijke fysieke gesteldheid altijd wel prima vol. ( behalve als mijn slokdarm stoer gaat doen)
Ja dus jij wil zeggen dat je het kan zien als ik mij slap voel? Aarsridderquote:
Marie, altijd ongesteld.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:18 schreef Zaktabak het volgende:
Marie sluit een misplaatst topic die vast in SEX had gemoeten, ipv hem te verplaatsen..
..........quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja dus jij wil zeggen dat je het kan zien als ik mij slap voel? Aarsridder
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:20 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
..........
Jij zegt: "Ik word dan slap"
Ik: "hoop dat je dan geen chick tegen komt"
Snap je omdat je dan geen stijfje hebtDat ik dit moet uitleggen
Crewbash. Ik heb voor minder een ban gehadquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:19 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Marie, altijd ongesteld.
De legende gaat dat ze vanaf haar 12e nooit is opgehouden met bloeden.
Ik kan de laatste tijd opvallend veel maken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:21 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Crewbash. Ik heb voor minder een ban gehad
Heb ook al een hele tijd geen notes gekregen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:21 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik kan de laatste tijd opvallend veel maken.
inb4 nu wel ban
Ik ben de laatste tijd bij de meeste incrowd userrellen wel te vinden, maar ik sta al maanden op de 10 notes.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:21 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik kan de laatste tijd opvallend veel maken.
inb4 nu wel ban
Misschien werkt het dat we nu in de SC zitten. Net of de mods alles lezen hierquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb ook al een hele tijd geen notes gekregen.
Ik ben ook bij de rellenquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:23 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd bij de meeste incrowd userrellen wel te vinden, maar ik sta al maanden op de 10 notes.
Krijg ik wel een ban omdat ik in een SC tieten post
Mwauhquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:23 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Misschien werkt het dat we nu in de SC zitten. Net of de mods alles lezen hier
verkeerde topic?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:23 schreef Salatrel het volgende:
niet fucken met danny zijn advententie inkomsten jonge hij moet een nieuwe hummer
Wat heeft dat met advertenties te maken?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee? was een reactie op tietenpost in sc = ban post
Google wordt boos van tieten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:26 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Wat heeft dat met advertenties te maken?
(er loopt ook een advertentie topic in klb dus vandaar dat ik dacht)
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:23 schreef Salatrel het volgende:
niet fucken met danny zijn advententie inkomsten jonge hij moet een nieuwe hummer
Ja blijkbaar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:27 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
ah zo ok
maakt die dan echt onderscheid tussen met of zonder tepel?
ppost dan. Getekend mag mangquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:28 schreef Zaktabak het volgende:
Ik heb een 'Kuttopic' gifje met een getekende kut erin.
beter danquote:
Zit mobiel, die kan geen gif in de filmrol opnemen. Even kijken of ik hem in mijn Imgur albums heb zittenquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:30 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Zit mobiel, die kan geen gif in de filmrol opnemen. Even kijken of ik hem in mijn Imgur albums heb zitten
Serieus?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
veer ofzo was een keer gebanned om een anatomie tekening he..
Had er gister nog eentje geplaatstquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
veer ofzo was een keer gebanned om een anatomie tekening he..
quote:
quote:
aparte venusheuvelquote:
er schijnt een keer een user geweest te zijn die het forum zat af te struinen op tietenpics en die pagina's vervolgens ging reporten bij googlequote:Op woensdag 29 januari 2014 13:27 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
ah zo ok
maakt die dan echt onderscheid tussen met of zonder tepel?
Wat ben je dan voor trieste kkrkneusquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
er schijnt een keer een user geweest te zijn die het forum zat af te struinen op tietenpics en die pagina's vervolgens ging reporten bij google
heb hem even geleendquote:
baasquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
er schijnt een keer een user geweest te zijn die het forum zat af te struinen op tietenpics en die pagina's vervolgens ging reporten bij google
Nou fucking baas manquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Is toch mooi als je als puisterig autistje even een forum als FOK! weet te slopen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou fucking baas manBlijkbaar is het zo voorbij met FOK! als ze een tijd geen inkomsten krijgen van de ads.
Eigenlijk ben jij gewoon de user die dat gedaan heeft hè?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is toch mooi als je als puisterig autistje even een forum als FOK! weet te slopen.
Ik ben een adonis, geen puisterig autistje.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij gewoon de user die dat gedaan heeft hè?
quote:
Denk dat alles wel gefixt isquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:02 schreef Gridlok het volgende:
Haar gezicht is " gefixed " of lijkt dat maar?
Geen idee, gezicht was me nog niet eens opgevallen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:02 schreef Gridlok het volgende:
En dit idd.quote:
MIjn viel het bij de eerste niet eens op dat zij het was. Ik keek danook niet naar haar gezicthquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geen idee, gezicht was me nog niet eens opgevallen.
zou haar tanden wel uit haar bakkes fixenquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:02 schreef Gridlok het volgende:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou haar tanden wel uit haar bakkes fixen
lolwatquote:
Keek alleen maar naar die staart inderdaad.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geen idee, gezicht was me nog niet eens opgevallen.
Yup, lelijkheid anchort verkeerde emoties met de kleding die ze dragen. Doesn't sell.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:08 schreef Ambicioso het volgende:
De reden waarom dat fotomodellen mooi moeten zijn is omdat anders de fotoshoppers het te druk krijgenWant je kan op zich elke lelijke trol wel mooi maken met fotoshop
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben een adonis, geen puisterig autistje.
drugspukkels afentoe zijn geen puisten, mijn psychische stoornissen vallen niet onder autisme en mijn lichaam is prima in orde.quote:
m.u.v. de puisten op zn reet natuurlijkquote:
dat leek me evident.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
m.u.v. de puisten op zn reet natuurlijk
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
drugspukkels afentoe zijn geen puisten, mijn psychische stoornissen vallen niet onder autisme en mijn lichaam is prima in orde.
aight, wanneer ga je scharenquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:15 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb Yolanthe een tijd geleden bij RTL Late Night gezien en sindsdien vind ik haar leuk.
Weenie, ze reageert niet op m'n appjes.quote:
Haha, oké, oké, zal je niet meer uitlachen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
bloedserieus hier. tikkeltje mad ook.
je liegtquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, oké, oké, zal je niet meer uitlachen.
okequote:Op woensdag 29 januari 2014 14:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, oké, oké, zal je niet meer uitlachen.
Nee, echt, dat beloof ik.quote:
Ahwww. Kom maar even kroelen bby.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:19 schreef Murdera het volgende:
toch weer een kankerhoertje die chloro he, zoals we haar kennen.
Toch zou ik je uitwonen als een dooie vis chlo.
[ afbeelding ]
Wow, oké, probeerde gewoon goed te maken met je, mijn spijt te betuigen alles.quote:
gayquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Wow, oké, probeerde gewoon goed te maken met je, mijn spijt te betuigen alles.
Ben Belg.quote:
Laat me je anaal nemen met m'n voorbinddildo.quote:
blijf van mn anus cbquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Laat me je anaal nemen met m'n voorbinddildo.
baasquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:21 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
jezus mijn pvv standpunten dwingen me om je nu te negeren
Doe wat je niet laten kunt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:21 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
jezus mijn pvv standpunten dwingen me om je nu te negeren
Wow, zo veel haat opeens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |