Begrijpelijk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehehehe zaterdag na hardbass ben ik dood, no worries
Vertel.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:11 schreef Robophatt het volgende:
Ik ga zulke goede tours geven de komende weken
Vertel.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:11 schreef Robophatt het volgende:
Ik ga zulke goede tours geven de komende weken
Stage in een museum en heb gezegd dat ik ook wel een paar tours wil geven want ja, hoort er nu eenmaal bij.quote:
I ain't the type of nigga to be goin' to a Drake concert. =$quote:
Haha.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Stage in een museum en heb gezegd dat ik ook wel een paar tours wil geven want ja, hoort er nu eenmaal bij.
Lijkt me tof, wat voor een museum?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Stage in een museum en heb gezegd dat ik ook wel een paar tours wil geven want ja, hoort er nu eenmaal bij.
zou museum niet bezoeken, denk ikquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Klein museum voor modernde kunst, onderdeel van een cultureel centrum.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lijkt me tof, wat voor een museum?
Nee, snap ikquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:13 schreef krioro het volgende:
[..]
I ain't the type of nigga to be goin' to a Drake concert. =$
The Weeknd erbij is wel tof.
Your lossquote:
Oeh moderne kunst, dat ligt me niet zo echt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Klein museum voor modernde kunst, onderdeel van een cultureel centrum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |