Begrijpelijk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehehehe zaterdag na hardbass ben ik dood, no worries
Vertel.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:11 schreef Robophatt het volgende:
Ik ga zulke goede tours geven de komende weken
Vertel.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:11 schreef Robophatt het volgende:
Ik ga zulke goede tours geven de komende weken
Stage in een museum en heb gezegd dat ik ook wel een paar tours wil geven want ja, hoort er nu eenmaal bij.quote:
I ain't the type of nigga to be goin' to a Drake concert. =$quote:
Haha.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Stage in een museum en heb gezegd dat ik ook wel een paar tours wil geven want ja, hoort er nu eenmaal bij.
Lijkt me tof, wat voor een museum?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Stage in een museum en heb gezegd dat ik ook wel een paar tours wil geven want ja, hoort er nu eenmaal bij.
zou museum niet bezoeken, denk ikquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Klein museum voor modernde kunst, onderdeel van een cultureel centrum.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lijkt me tof, wat voor een museum?
Nee, snap ikquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:13 schreef krioro het volgende:
[..]
I ain't the type of nigga to be goin' to a Drake concert. =$
The Weeknd erbij is wel tof.
Your lossquote:
Oeh moderne kunst, dat ligt me niet zo echt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Klein museum voor modernde kunst, onderdeel van een cultureel centrum.
laat maar weten wanneer je rondleidingen geeftquote:
Rondingen bedoel je. Whehe.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laat maar weten wanneer je rondleidingen geeft
hehequote:
Het tegenovergestelde zie ik als een betere optie.quote:
Mwoah ze hebben veel Aad de Haas die mag ik wel en verder wisselen de kunstenaars nogal.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oeh moderne kunst, dat ligt me niet zo echt.
Klinkt aardig.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mwoah ze hebben veel Aad de Haas die mag ik wel en verder wisselen de kunstenaars nogal.
Verschilt heel erg per kunstenaar wat ik ervan vind, maar kan overal wel een mooi verhaal bij vertellen als het moet dus jaik vermaak me wel
Weet ik nog niet precies, 26 maart ofzo wel een masterclass of lezing. Waarschijnlijk openbaar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laat maar weten wanneer je rondleidingen geeft
ja, maar dat is een woensdagquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Weet ik nog niet precies, 26 maart ofzo wel een masterclass of lezing. Waarschijnlijk openbaar.
Ja dan is die groep aanwezig voor wie dat bedoeld is dus is wel handigquote:
Wel fijn dat je het hier even meldt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:24 schreef Aiciu het volgende:
Wil ik fitnessen neem ik 2 shirts mee en geen broekhelemaal terug naar huis nu
Gewoonte dus.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wel fijn dat je het hier even meldt.
Was laatst m'n hele tas vergeten
quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
dat zou toch moeten opvallen zou je zeggenquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe het kwam... Ben ook wel eens een klarinet vergeten toen ik naar de repetitie ging.quote:
Neequote:Op woensdag 29 januari 2014 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zou toch moeten opvallen zou je zeggen
Klinkt best aardig.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:31 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dat las ik ook. Zo van geef je kontje
Dat mag.quote:
Ja nouja zou het toch vergetenquote:
Hoeven we ons daar neit druk om te makenquote:
Scheelt enorm.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hoeven we ons daar neit druk om te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |