Echt hequote:
Doet me denken aan ouders die niks meer wisten te zeggen en het maar daarop gooiden.quote:
Daar had ik geen last van. Altijd lief geweest.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doet me denken aan ouders die niks meer wisten te zeggen en het maar daarop gooiden.
En dan lekker recalcitrant doen op een plek waar ze je niet kunnen vinden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:48 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Daar had ik geen last van. Altijd lief geweest.
heb dat vaak als ik naar werk ga, sochtends alles inpakken, vervolgens jas aandoen en weglopen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wel fijn dat je het hier even meldt.
Was laatst m'n hele tas vergeten
Je bent best wel slim. Niet door dat rare woord trouwens. Maar ze komen er toch wel achter. Op een gegeven moment moet je een verstandige volwassen man wordenquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan lekker recalcitrant doen op een plek waar ze je niet kunnen vinden.
Hehe, nice.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:50 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je bent best wel slim. Niet door dat rare woord trouwens.
ben ik toch mee bezigquote:
Ja, of prachtdienst zoals ik het noem.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:57 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Lekker, nachtdienst neem ik aan?
Verdient meestal wel goedquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, of prachtdienst zoals ik het noem.
Ik ben hier een stuk of 80.000 jaar niet meer geweest, dus ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:59 schreef Murdera het volgende:
nog ergens wat te rellen op den foks?
Het andere voordeel voor me is dat ik niet overdag hoef te werken. Het andere is meer geld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |