mooi nummerquote:
zo hou je wel werkquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:13 schreef Murdera het volgende:
deze shit op werk.bijna alles van de afgelopen maand opnieuw doen.
Ik voel die jnoun komen maar hij maakt mooie muziek dus ik laat hem.quote:
fucking bizar.quote:
kijk uit dat je niet met de handen in het haar gaat zitten he... dat krijg je met normale zeep niet van je handen af namelijkquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
fucking bizar.
we hebben nu 5 keer een lijst gekregen met "laatste fixes", als dat is is het helemaal klaar en kan je daarmee verder hoor!
na lijst 3 ben ik verder gegaan met dat wat final was, en dat is nu allemaal weer aangepast omdat er toch nog dingetjes warendus nu kan ik opnieuw beginnen.
knap van jequote:Op woensdag 29 januari 2014 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Al mijn ledematen zijn er afgevroren
Ik typ dit met mijn neus
Whehequote:
Zo koud is het geen eens a grootneusquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik typ dit met mijn neus
Nood breekt wetquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kijk uit dat je niet met de handen in het haar gaat zitten he... dat krijg je met normale zeep niet van je handen af namelijk
Kom je fronten dan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:24 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Zo koud is het geen eens a grootneus
niet zo slim hequote:Op woensdag 29 januari 2014 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom je fronten dan?
Jawel het was wel koud, want ik had alleen maar een leren overgangsjasje aan en ik moest stilstaan
heeft deze user je gezien?: KLB / Ik heb een leer fetish en jullie?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom je fronten dan?
Jawel het was wel koud, want ik had alleen maar een leren overgangsjasje aan en ik moest stilstaan
En nu verwacht je zeker dat je een standbeeld krijgt en wordt aangeraakt?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik typ dit met mijn neus
Normaal zou ik het warm hebben, maar had even niks te doenquote:
Ja, want het was ijskoudquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
oei kan wel begrijpen dat jij het daar moeilijk mee had
"En jullie?"quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft deze user je gezien?: KLB / Ik heb een leer fetish en jullie?
Fronten? Als in stoer doen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom je fronten dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |