men zegt dat 4ebe vrouw is..quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:00 schreef Zaktabak het volgende:
Een SC topic zonder mooie vrouwen, wat is deze?
Alle geruchten zijn pertinent onwaarquote:
OK, kom naar de AH dan schop ik je wel even terwijl ik boodschappen doe.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Menopauze jas![]()
Kri, zou jij mij vanavond een rotschop richting de gym willen geven?
Dank u
Ik stem voor "geen blote tiet". Geen blote tepel, dus geen blote tiet.quote:
Whut, alleen tepel mag niet hoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:06 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik stem voor "geen blote tiet". Geen blote tepel, dus geen blote tiet.
Is goed, codewoord; coffeecorner en perlakoffiequote:Op woensdag 29 januari 2014 13:06 schreef krioro het volgende:
[..]
OK, kom naar de AH dan schop ik je wel even terwijl ik boodschappen doe.
Ik zeg ook, het is toegestaan. Er is geen blote tepel, oftewel, geen blote tiet. Volgens de regels mag ditquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:07 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Whut, alleen tepel mag niet hoor
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alle geruchten zijn pertinent onwaar
aight ik zoek nog wel watquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:08 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik zeg ook, het is toegestaan. Er is geen blote tepel, oftewel, geen blote tiet. Volgens de regels mag dit
Je herkent me aan de witte roos die ik op m'n jas zal spelden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is goed, codewoord; coffeecorner en perlakoffie
weet ik veelquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Kan je met een spastische slokdarm naar Hard Bass zaterdag? Ga nuchter
waarom niet?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Kan je met een spastische slokdarm naar Hard Bass zaterdag? Ga nuchter
en midden in de zaal kotsen doen ook meerderenquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:14 schreef Ambicioso het volgende:
Er vallen wel meer mensen om dus gewoon doen toch?
Hahah hoop voor jou dat je geen chick ontmoet danquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:15 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar als het weer gebeurd, word ik helemaal slap enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |