Ik hoef niet per se aangeraakt te worden, maar een standbeeld wil ik welquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:26 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En nu verwacht je zeker dat je een standbeeld krijgt en wordt aangeraakt?![]()
Middag trouwens. Best wel grappig zo een #SC in de KLB.
Hebben ze nu ook al speciale jassen voor dat nepverschijnsel wat ze de overgang noemen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom je fronten dan?
Jawel het was wel koud, want ik had alleen maar een leren overgangsjasje aan en ik moest stilstaan
Www.straattaal.nlquote:
Menopauze jasquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Hebben ze nu ook al speciale jassen voor dat nepverschijnsel wat ze de overgang noemen?
Je eerste ingeving was de goeiequote:Op woensdag 29 januari 2014 12:29 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Doe lekker moeilijk. Je kunt het me ook uitleggen.
lekker met de auto naar de gym om daar op de loopband te gaan staanquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kri, zou jij mij vanavond een rotschop richting de gym willen geven?
Met of zonder auto op de loopband ?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lekker met de auto naar de gym om daar op de loopband te gaan staan
Ik ben minder G dan het soms lijkt. En mijn eerste ingeving is 9 van de 10 keer goed. Je vind me leuk hequote:Op woensdag 29 januari 2014 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je eerste ingeving was de goeie![]()
Maar ging er vanuit dat je wel wist wat het betekende
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:34 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik ben minder G dan het soms lijkt. En mijn eerste ingeving is 9 van de 10 keer goed. Je vind me leuk he
don't get you hopes up.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:34 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik ben minder G dan het soms lijkt. En mijn eerste ingeving is 9 van de 10 keer goed. Je vind me leuk he
vandaag ook nog verstuurdquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Organisaties
Volledig Engelse mail krijgen en als ondertekening; met vriendelijke groet#dakenechnie
Types die niets leuk vinden vallen voor alles.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
don't get you hopes up.
4ebe vindt niets en niemand leuk als het geen cavia is
Hoi sue Kimquote:
ik loog, mijne was in het duitsquote:
Vielen grussenquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik loog, mijne was in het duits
pics van sue en kim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |