mensen vergeten vaak het streepjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doe niet aan streepjes. Streepjes hebben een negatieve ondertoon.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:20 schreef Spatieloos het volgende:
Ik denk de hele tijd dat Toto VA is door zijn UI.
Een streepje staat veelal voor iets niet afgerond of onvoldoende. Ik zit in het anti-streepjes front.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:20 schreef supersof het volgende:
[..]
mensen vergeten vaak het streepje
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:16 schreef Typisch het volgende:
Goed artikeltje gelezen.
Ancilla Tilia.lezen stelletje niksnuttenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.joop.nl/opinie(...)eed_dat_pinnen_heet/![]()
No supersof, marry me! I will buy you a golden ring!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:21 schreef Ezell het volgende:
Supersof, will you marry me? I will buy you ten boxes of chocolate and a piece of cheesecake. xD
oke is goedquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:21 schreef Ezell het volgende:
Supersof, will you marry me? I will buy you ten boxes of chocolate and a piece of cheesecake. xD
jij verzamelt aanzoeken?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:22 schreef supersof het volgende:
[..]
oke is goed
dit komt in mijn fobo bij de andere aanzoeken
Bedankt voor de informatie. Nu weet ik tenminste weer waar ik op moet letten deze keer met boodschappen doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Baard van een week weer geschoren. Ik ben weer 16
Ik had het inderdaad eerst met jou moeten verifiëren. Ik hoop dat je het niet te zwaar aan tilt. Het was een impulsieve actie.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie. Nu weet ik tenminste weer waar ik op moet letten deze keer met boodschappen doen.
Omdat het niet tot problemen heeft geleid kan ik het deze keer door de vingers zien.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had het inderdaad eerst met jou moeten verifiëren. Ik hoop dat je het niet te zwaar aan tilt. Het was een impulsieve actie.
Ik wist niet hoe ik een foto van mijn hele lichaam kon makenquote:
succesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:28 schreef Ezell het volgende:
ik ga mezelf van kant maken omdat ik een tentamen heb
doei
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe ik een foto van mijn hele lichaam kon maken![]()
Maar hier heb je een foto van mijn voormalige baard.
Dibs op je lichaam.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:28 schreef Ezell het volgende:
doei
kan er niks aan doenquote:
Foto van mijn baard tot 5 minuten geleden om de pijn te verzachten? JanCees heeft mijn aandachtsgeilheid nu toch al geactiveerd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:28 schreef Ezell het volgende:
doei
ja doequote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Foto van mijn baard tot 5 minuten geleden om de pijn te verzachten? JanCees heeft mijn aandachtsgeilheid nu toch al geactiveerd.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:33 schreef supersof het volgende:
vijftien euro gespaard in 1,5 jaar door bij mensen 5 centen te bietsen
Ik ben bijna in Hoornquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:32 schreef JanCees het volgende:
ik heb echt rare filmpjes op m'n telefoon
Spannend. Na Hoorn Kersenboogerd moet je eruitquote:
??quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spannend. Na Hoorn Kersenboogerd moet je eruit
Nee Flora is fantastischquote:
Dat is mijn station..quote:
Knap wel hč?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nog kleiner dan HK. Toch een prestatie
Ja, daar zit toch zeker ruim een minuut tussen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Knap wel hč?En ook zo heerlijk dicht op Grootebroek
Dat bedoel ik! Tegen de tijd dat de trein opgestart is moet ie alweer op de rem!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja, daar zit toch zeker ruim een minuut tussen.
das ook zo bij daarlerveen - vroomshoopquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Tegen de tijd dat de trein opgestart is moet ie alweer op de rem!
Ik kan je levensdoel ook al met 34 5centen steunen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:33 schreef supersof het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan je levensdoel ook al met 34 5centen steunen.Hoeveel is dat bij elkaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Ook lekker dicht bij elkaar jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
das ook zo bij daarlerveen - vroomshoop
Toch weer 4 bier.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:49 schreef essnhills het volgende:
Ik heb ooit 2 centjes gespaard. Ik heb er geloof ik ruim 400
lekker tochquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow. Hier kan ik best een avondje van zuipen. Zitten ook genoeg euromunten tussen
nee.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:50 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
godverdommeeindbaas als je daarin gaat lopen
en nu zijn ze nutteloosquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:49 schreef essnhills het volgende:
Ik heb ooit 2 centjes gespaard. Ik heb er geloof ik ruim 400
was hetm aar kutquote:
quote:
quote:
ksst ik was je voorquote:
Dat magquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik dee ldie mening gewoon
wo ai ni (L)quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
xiexie!
ezell sherlock: chin chin
Nee hoor, ik kan zen og gewoon storten bij de bank en tenzij het specifiek wordt aangegeven bij de winkel dat ze ze niet accepteren moet ze ze gewoon aannemenquote:
okquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan zen og gewoon storten bij de bank en tenzij het specifiek wordt aangegeven bij de winkel dat ze ze niet accepteren moet ze ze gewoon aannemen
Goed bezig, ik ben trots op je.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn autisme is voltooid.
0,13 in 1 centen
0,10 in 2 centen
1,70 in 5 centen
3,60 in 10 centen
11,20 in 20 centen
9 in 50 centen
19 euro in 1 euromunten
24 euro in 2 euromunten
Al met al ben ik goed op weg financieel onafhankelijk te worden
en nu? avnd stappen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
0,13 in 1 centen
0,10 in 2 centen
1,70 in 5 centen
3,60 in 10 centen
11,20 in 20 centen
9 in 50 centen
19 euro in 1 euromunten
24 euro in 2 euromunten
Avondje stappen dusquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
0,13 in 1 centen
0,10 in 2 centen
1,70 in 5 centen
3,60 in 10 centen
11,20 in 20 centen
9 in 50 centen
19 euro in 1 euromunten
24 euro in 2 euromunten
waarom niet, heb je weer een leuk verhaalquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ja. Met een glazenpot met losgeld onder de arm
ik heb eens ruim 200 euro aan muntgeld ingeleverd bij de bankquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
0,13 in 1 centen
0,10 in 2 centen
1,70 in 5 centen
3,60 in 10 centen
11,20 in 20 centen
9 in 50 centen
19 euro in 1 euromunten
24 euro in 2 euromunten
Wordt wel weer eens iets anders bij de stripclubquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Mijn post laat wel zien dat jij als barman eens moet stoppen met 20 centen gevenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb eens ruim 200 euro aan muntgeld ingeleverd bij de bank
dat was 2 dagen voor mijn vakantie naar albufeira, het is dus op gegaan aan bier
Daarom gewoon altijd fooi geven om niet met klein geld te komenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn post laat wel zien dat jij als barman eens moet stoppen met 20 centen geven
Haha fooi. Ik ben Nederlander hoor. Ik vind 2,50 tot 3 euro voor een biertje wel afdoendequote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom gewoon altijd fooi geven om niet met klein geld te komen
Zijn post daarentegen laat zien dat we moeten stoppen met fooien geven.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn post laat wel zien dat jij als barman eens moet stoppen met 20 centen geven
Als wij vroeger onze spaarpot oid weer eens vol hadden dan sorteerden we alles in zakjes en gingen we gewoon naar de buurtsuper. 'Hoi ik heb 25 euro aan allerlei muntjes' 'Oh dat is mooi, hier heb je 25 euro en een zakje snoep'quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als wij vroeger onze spaarpot oid weer eens vol hadden dan sorteerden we alles in zakjes en gingen we gewoon naar de buurtsuper. 'Hoi ik heb 25 euro aan allerlei muntjes' 'Oh dat is mooi, hier heb je 25 euro en een zakje snoep'
ho ho, ik stop gewoon na elke dag al het muntgeld wat in mijn portemonee zit in een potjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zijn post daarentegen laat zien dat we moeten stoppen met fooien geven.
200eur aan losgeld, belachelijk
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Deze anekdote bekijk ik alleen wel heel anders na JanCees zijn link over West-Friesland. Voornamelijk veel depressieve gezichten beeld ik mij in.
Veel barpersoneel verdient het niet.quote:
Hoe komen mensen enigsinds aan muntgeld.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
ho ho, ik stop gewoon na elke dag al het muntgeld wat in mijn portemonee zit in een potje
zit weinig fooi bij
moet iedereen lekker zelf wetenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
typisch wat vind jij van fooien jij hebt de beslissende stem
dat i logischquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
moet iedereen lekker zelf weten
ik vind het wel fijn
Haha, het is niet alsof heel West-Friesland depressief thuis zit hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Deze anekdote bekijk ik alleen wel heel anders na JanCees zijn link over West-Friesland. Voornamelijk veel depressieve gezichten beeld ik mij in.
Bewaar het anders voor je oma. Heeft ze weer losgeld voor de collecte in de kerk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
typisch wat vind jij van fooien jij hebt de beslissende stem
Ik als horecamedewerker ben altijd wel blij met fooi hoorquote:
Wantquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:18 schreef supersof het volgende:
jimbo en zijn toetsenbordforever best friends
Doet die documentaire wel voorkomen. Was ook gewoon slecht en een eenzijdig beeldvormend maar dat had ik ook echt wel doorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha, het is niet alsof heel West-Friesland depressief thuis zit hoor
Is fooi in natura ook goed ?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik als horecamedewerker ben altijd wel blij met fooi hoor
ik ook soms geef ik dronken alleen veel te veel door rekenfoutenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:18 schreef supersof het volgende:
ik rond het altijd gewoon af naar boven
ik ben nooit dronken dus dat probleem heb ik nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ook soms geef ik dronken alleen veel te veel door rekenfouten
okequote:
Ach ja, dat is wel vaker zo natuurlijk met zulke docu's. En het hangt ook wel erg van je sociale kring af. Mijn vriendengroepen zijn herken ik niet in het beeld dat wordt geschetst in die docu. Maar ik ken ook een paar groepen die daar wel precies mee overeenkomen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doet die documentaire wel voorkomen. Was ook gewoon slecht en een eenzijdig beeldvormend maar dat had ik ook echt wel door
Ik heb ooit fooi gehad omdat men mij zielig vond dat ik in de sneeuw moest staan de hele dagquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:18 schreef Jimbo het volgende:
ik heb ooit een keer fooi gehad op mn werk (bij die camera meuk) Made my day
Neequote:
Vast niet van harige 50jarige edquote:
heb je een bril inso?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn ogen zijn niet slechter geworden
Ik heb het regelmatig andersom gehad.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
1 keer had ik biljet van 50 gegeven ipv van 20 op een bedrag van 16
gelukkig was dat een eerlijk meisje
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ooit fooi gehad omdat men mij zielig vond dat ik in de sneeuw moest staan de hele dag
A-SO-CIAAL !quote:
lijkt me engquote:
nee hoorquote:
maandlenzenquote:
hoezo dag en nachtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maandlenzenDie je dag en nacht in mag houden
preciesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee, die mogen het bedrag gewoon netjes afronden
echt welquote:
is je oog dat ding doen enzoquote:
Uh, okéquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:23 schreef supersof het volgende:
vandaag moesten we met frans een brief schrijven voor iemand anders die een kamer wilde huren in een hotel in de bergen.
Persoon waarvoor ik schreef wilde graag een auto huren. Pieter wilt graag een auto huren om de buurt te verkennen want hij kan niet lopen![]()
arme pieter
oh geen last van heb ze ook al mn halve leven wen je wel aanquote:
heb nu lenzen die je in mag houden met slapen, dus je draagt ze 24uur per dag, een maand lang.quote:
oh en is dat comfortabel?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:24 schreef Jimbo het volgende:
heb nu lenzen die je in mag houden met slapen, dus je draagt ze 24uur per dag, een maand lang.
quote:
leuk he, dat ik dat in het frans kanquote:
Vind het briljant, eerste maand was ff wennen gezien ik al ruim 10 jaar lenzen droeg welke uit moesten.quote:
Wat is er zo superieur aan jouw ogenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben wel blij dat laseren niet meer gedekt wordt. Mijn superieure ogen moeten wel superieur blijven.
voulez vous coucher avec moi c'est soi?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:25 schreef supersof het volgende:
[..]
leuk he, dat ik dat in het frans kan
Ze zijn groenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is er zo superieur aan jouw ogen
Ik kan er niks aan doen. Zielloos enzo, wij hebben alleen onze oppervlakkige pleziertjes.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
alle gingers zijn ook het zelfde ook
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
voulez vous coucher avec moi c'est soi?
ce soirquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
voulez vous coucher avec moi c'est soi?
wat is radiusquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:26 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.lensbase.nl/ci(...)tactLenses&utm_term=
Dat het maar weer snel kick a ginger day mag zijnquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen. Zielloos enzo, wij hebben alleen onze oppervlakkige pleziertjes.
Zeker. Restecp, maar ik schuif dan ook al mijn taalgerelateerde problemen aan jou door.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:25 schreef supersof het volgende:
[..]
leuk he, dat ik dat in het frans kan
grootte, volgens mij is 8.6 standaard.quote:
Dan val ik onder de redheads. Redheads worden niet geschopt. Wij worden aanbeden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat het maar weer snel kick a ginger day mag zijn
Ik heb geen bril/lenzen nodig noch heb ik een kleine afwijking.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is er zo superieur aan jouw ogen
dat magquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker. Restecp, maar ik schuif dan ook al mijn taalgerelateerde problemen aan jou door.
pics van je rode haren dan maarquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan val ik onder de redheads. Redheads worden niet geschopt. Wij worden aanbeden.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen bril/lenzen nodig noch heb ik een kleine afwijking.
nou... je hebt wel degelijk een afwijking... alleen niet in je ogenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan val ik onder de redheads. Redheads worden niet geschopt. Wij worden aanbeden.
Oh, in dat geval heb ik ook superieure ogen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
jou ogen?quote:
awwwquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:28 schreef Spatieloos het volgende:
http://gawker.com/opera-s(...)-loses-jo-1509793293 Lol
Ik word aanbedenquote:
Jaloezie gewoon omdat ik objecten beter in gaatjes krijg na een drankje, veel meer drankjes welteverstaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nou... je hebt wel degelijk een afwijking... alleen niet in je ogen
zijn goedquote:
ik heb ook zn klein verschil. neem gewoon elke x dezelfde sterkte. Dat liever dan 2 pakjes hebbenquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jaloezie gewoon omdat ik objecten beter in gaatjes krijg na een drankje, veel meer drankjes welteverstaan.
ik heb -4.0 - 4,5quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |