Zeker. Restecp, maar ik schuif dan ook al mijn taalgerelateerde problemen aan jou door.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:25 schreef supersof het volgende:
[..]
leuk he, dat ik dat in het frans kan
grootte, volgens mij is 8.6 standaard.quote:
Dan val ik onder de redheads. Redheads worden niet geschopt. Wij worden aanbeden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat het maar weer snel kick a ginger day mag zijn
Ik heb geen bril/lenzen nodig noch heb ik een kleine afwijking.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is er zo superieur aan jouw ogen
dat magquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker. Restecp, maar ik schuif dan ook al mijn taalgerelateerde problemen aan jou door.
pics van je rode haren dan maarquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan val ik onder de redheads. Redheads worden niet geschopt. Wij worden aanbeden.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen bril/lenzen nodig noch heb ik een kleine afwijking.
nou... je hebt wel degelijk een afwijking... alleen niet in je ogenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan val ik onder de redheads. Redheads worden niet geschopt. Wij worden aanbeden.
Oh, in dat geval heb ik ook superieure ogen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
jou ogen?quote:
awwwquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:28 schreef Spatieloos het volgende:
http://gawker.com/opera-s(...)-loses-jo-1509793293 Lol
Ik word aanbedenquote:
Jaloezie gewoon omdat ik objecten beter in gaatjes krijg na een drankje, veel meer drankjes welteverstaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nou... je hebt wel degelijk een afwijking... alleen niet in je ogen
zijn goedquote:
ik heb ook zn klein verschil. neem gewoon elke x dezelfde sterkte. Dat liever dan 2 pakjes hebbenquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jaloezie gewoon omdat ik objecten beter in gaatjes krijg na een drankje, veel meer drankjes welteverstaan.
ik heb -4.0 - 4,5quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |