maandlenzenquote:
hoezo dag en nachtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maandlenzenDie je dag en nacht in mag houden
preciesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee, die mogen het bedrag gewoon netjes afronden
echt welquote:
is je oog dat ding doen enzoquote:
Uh, okéquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:23 schreef supersof het volgende:
vandaag moesten we met frans een brief schrijven voor iemand anders die een kamer wilde huren in een hotel in de bergen.
Persoon waarvoor ik schreef wilde graag een auto huren. Pieter wilt graag een auto huren om de buurt te verkennen want hij kan niet lopen![]()
arme pieter
oh geen last van heb ze ook al mn halve leven wen je wel aanquote:
heb nu lenzen die je in mag houden met slapen, dus je draagt ze 24uur per dag, een maand lang.quote:
oh en is dat comfortabel?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:24 schreef Jimbo het volgende:
heb nu lenzen die je in mag houden met slapen, dus je draagt ze 24uur per dag, een maand lang.
quote:
leuk he, dat ik dat in het frans kanquote:
Vind het briljant, eerste maand was ff wennen gezien ik al ruim 10 jaar lenzen droeg welke uit moesten.quote:
Wat is er zo superieur aan jouw ogenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben wel blij dat laseren niet meer gedekt wordt. Mijn superieure ogen moeten wel superieur blijven.
voulez vous coucher avec moi c'est soi?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:25 schreef supersof het volgende:
[..]
leuk he, dat ik dat in het frans kan
Ze zijn groenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is er zo superieur aan jouw ogen
Ik kan er niks aan doen. Zielloos enzo, wij hebben alleen onze oppervlakkige pleziertjes.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
alle gingers zijn ook het zelfde ook
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
voulez vous coucher avec moi c'est soi?
ce soirquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
voulez vous coucher avec moi c'est soi?
wat is radiusquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:26 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.lensbase.nl/ci(...)tactLenses&utm_term=
Dat het maar weer snel kick a ginger day mag zijnquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen. Zielloos enzo, wij hebben alleen onze oppervlakkige pleziertjes.
Zeker. Restecp, maar ik schuif dan ook al mijn taalgerelateerde problemen aan jou door.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:25 schreef supersof het volgende:
[..]
leuk he, dat ik dat in het frans kan
grootte, volgens mij is 8.6 standaard.quote:
Dan val ik onder de redheads. Redheads worden niet geschopt. Wij worden aanbeden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat het maar weer snel kick a ginger day mag zijn
Ik heb geen bril/lenzen nodig noch heb ik een kleine afwijking.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is er zo superieur aan jouw ogen
dat magquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker. Restecp, maar ik schuif dan ook al mijn taalgerelateerde problemen aan jou door.
pics van je rode haren dan maarquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan val ik onder de redheads. Redheads worden niet geschopt. Wij worden aanbeden.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen bril/lenzen nodig noch heb ik een kleine afwijking.
nou... je hebt wel degelijk een afwijking... alleen niet in je ogenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan val ik onder de redheads. Redheads worden niet geschopt. Wij worden aanbeden.
Oh, in dat geval heb ik ook superieure ogen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
jou ogen?quote:
awwwquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:28 schreef Spatieloos het volgende:
http://gawker.com/opera-s(...)-loses-jo-1509793293 Lol
Ik word aanbedenquote:
Jaloezie gewoon omdat ik objecten beter in gaatjes krijg na een drankje, veel meer drankjes welteverstaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nou... je hebt wel degelijk een afwijking... alleen niet in je ogen
zijn goedquote:
ik heb ook zn klein verschil. neem gewoon elke x dezelfde sterkte. Dat liever dan 2 pakjes hebbenquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jaloezie gewoon omdat ik objecten beter in gaatjes krijg na een drankje, veel meer drankjes welteverstaan.
ik heb -4.0 - 4,5quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |