waarom niet, heb je weer een leuk verhaalquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ja. Met een glazenpot met losgeld onder de arm
ik heb eens ruim 200 euro aan muntgeld ingeleverd bij de bankquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn autisme is voltooid.
0,13 in 1 centen
0,10 in 2 centen
1,70 in 5 centen
3,60 in 10 centen
11,20 in 20 centen
9 in 50 centen
19 euro in 1 euromunten
24 euro in 2 euromunten
Al met al ben ik goed op weg financieel onafhankelijk te worden
Wordt wel weer eens iets anders bij de stripclubquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Mijn post laat wel zien dat jij als barman eens moet stoppen met 20 centen gevenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb eens ruim 200 euro aan muntgeld ingeleverd bij de bank
dat was 2 dagen voor mijn vakantie naar albufeira, het is dus op gegaan aan bier
Daarom gewoon altijd fooi geven om niet met klein geld te komenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn post laat wel zien dat jij als barman eens moet stoppen met 20 centen geven
Haha fooi. Ik ben Nederlander hoor. Ik vind 2,50 tot 3 euro voor een biertje wel afdoendequote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom gewoon altijd fooi geven om niet met klein geld te komen
Zijn post daarentegen laat zien dat we moeten stoppen met fooien geven.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn post laat wel zien dat jij als barman eens moet stoppen met 20 centen geven
Als wij vroeger onze spaarpot oid weer eens vol hadden dan sorteerden we alles in zakjes en gingen we gewoon naar de buurtsuper. 'Hoi ik heb 25 euro aan allerlei muntjes' 'Oh dat is mooi, hier heb je 25 euro en een zakje snoep'quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als wij vroeger onze spaarpot oid weer eens vol hadden dan sorteerden we alles in zakjes en gingen we gewoon naar de buurtsuper. 'Hoi ik heb 25 euro aan allerlei muntjes' 'Oh dat is mooi, hier heb je 25 euro en een zakje snoep'
ho ho, ik stop gewoon na elke dag al het muntgeld wat in mijn portemonee zit in een potjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zijn post daarentegen laat zien dat we moeten stoppen met fooien geven.
200eur aan losgeld, belachelijk
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Deze anekdote bekijk ik alleen wel heel anders na JanCees zijn link over West-Friesland. Voornamelijk veel depressieve gezichten beeld ik mij in.
Veel barpersoneel verdient het niet.quote:
Hoe komen mensen enigsinds aan muntgeld.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
ho ho, ik stop gewoon na elke dag al het muntgeld wat in mijn portemonee zit in een potje
zit weinig fooi bij
moet iedereen lekker zelf wetenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
typisch wat vind jij van fooien jij hebt de beslissende stem
dat i logischquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
moet iedereen lekker zelf weten
ik vind het wel fijn
Haha, het is niet alsof heel West-Friesland depressief thuis zit hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Deze anekdote bekijk ik alleen wel heel anders na JanCees zijn link over West-Friesland. Voornamelijk veel depressieve gezichten beeld ik mij in.
Bewaar het anders voor je oma. Heeft ze weer losgeld voor de collecte in de kerk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
typisch wat vind jij van fooien jij hebt de beslissende stem
Ik als horecamedewerker ben altijd wel blij met fooi hoorquote:
Wantquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:18 schreef supersof het volgende:
jimbo en zijn toetsenbordforever best friends
Doet die documentaire wel voorkomen. Was ook gewoon slecht en een eenzijdig beeldvormend maar dat had ik ook echt wel doorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha, het is niet alsof heel West-Friesland depressief thuis zit hoor
Is fooi in natura ook goed ?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik als horecamedewerker ben altijd wel blij met fooi hoor
ik ook soms geef ik dronken alleen veel te veel door rekenfoutenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:18 schreef supersof het volgende:
ik rond het altijd gewoon af naar boven
ik ben nooit dronken dus dat probleem heb ik nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ook soms geef ik dronken alleen veel te veel door rekenfouten
okequote:
Ach ja, dat is wel vaker zo natuurlijk met zulke docu's. En het hangt ook wel erg van je sociale kring af. Mijn vriendengroepen zijn herken ik niet in het beeld dat wordt geschetst in die docu. Maar ik ken ook een paar groepen die daar wel precies mee overeenkomen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doet die documentaire wel voorkomen. Was ook gewoon slecht en een eenzijdig beeldvormend maar dat had ik ook echt wel door
Ik heb ooit fooi gehad omdat men mij zielig vond dat ik in de sneeuw moest staan de hele dagquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:18 schreef Jimbo het volgende:
ik heb ooit een keer fooi gehad op mn werk (bij die camera meuk) Made my day
Neequote:
Vast niet van harige 50jarige edquote:
heb je een bril inso?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn ogen zijn niet slechter geworden
Ik heb het regelmatig andersom gehad.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
1 keer had ik biljet van 50 gegeven ipv van 20 op een bedrag van 16
gelukkig was dat een eerlijk meisje
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ooit fooi gehad omdat men mij zielig vond dat ik in de sneeuw moest staan de hele dag
A-SO-CIAAL !quote:
lijkt me engquote:
nee hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |