waarom niet, heb je weer een leuk verhaalquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ja. Met een glazenpot met losgeld onder de arm
ik heb eens ruim 200 euro aan muntgeld ingeleverd bij de bankquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn autisme is voltooid.
0,13 in 1 centen
0,10 in 2 centen
1,70 in 5 centen
3,60 in 10 centen
11,20 in 20 centen
9 in 50 centen
19 euro in 1 euromunten
24 euro in 2 euromunten
Al met al ben ik goed op weg financieel onafhankelijk te worden
Wordt wel weer eens iets anders bij de stripclubquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Mijn post laat wel zien dat jij als barman eens moet stoppen met 20 centen gevenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb eens ruim 200 euro aan muntgeld ingeleverd bij de bank
dat was 2 dagen voor mijn vakantie naar albufeira, het is dus op gegaan aan bier
Daarom gewoon altijd fooi geven om niet met klein geld te komenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn post laat wel zien dat jij als barman eens moet stoppen met 20 centen geven
Haha fooi. Ik ben Nederlander hoor. Ik vind 2,50 tot 3 euro voor een biertje wel afdoendequote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom gewoon altijd fooi geven om niet met klein geld te komen
Zijn post daarentegen laat zien dat we moeten stoppen met fooien geven.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn post laat wel zien dat jij als barman eens moet stoppen met 20 centen geven
Als wij vroeger onze spaarpot oid weer eens vol hadden dan sorteerden we alles in zakjes en gingen we gewoon naar de buurtsuper. 'Hoi ik heb 25 euro aan allerlei muntjes' 'Oh dat is mooi, hier heb je 25 euro en een zakje snoep'quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als wij vroeger onze spaarpot oid weer eens vol hadden dan sorteerden we alles in zakjes en gingen we gewoon naar de buurtsuper. 'Hoi ik heb 25 euro aan allerlei muntjes' 'Oh dat is mooi, hier heb je 25 euro en een zakje snoep'
ho ho, ik stop gewoon na elke dag al het muntgeld wat in mijn portemonee zit in een potjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zijn post daarentegen laat zien dat we moeten stoppen met fooien geven.
200eur aan losgeld, belachelijk
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Deze anekdote bekijk ik alleen wel heel anders na JanCees zijn link over West-Friesland. Voornamelijk veel depressieve gezichten beeld ik mij in.
Veel barpersoneel verdient het niet.quote:
Hoe komen mensen enigsinds aan muntgeld.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
ho ho, ik stop gewoon na elke dag al het muntgeld wat in mijn portemonee zit in een potje
zit weinig fooi bij
moet iedereen lekker zelf wetenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
typisch wat vind jij van fooien jij hebt de beslissende stem
dat i logischquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
moet iedereen lekker zelf weten
ik vind het wel fijn
Haha, het is niet alsof heel West-Friesland depressief thuis zit hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Deze anekdote bekijk ik alleen wel heel anders na JanCees zijn link over West-Friesland. Voornamelijk veel depressieve gezichten beeld ik mij in.
Bewaar het anders voor je oma. Heeft ze weer losgeld voor de collecte in de kerk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
typisch wat vind jij van fooien jij hebt de beslissende stem
Ik als horecamedewerker ben altijd wel blij met fooi hoorquote:
Wantquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:18 schreef supersof het volgende:
jimbo en zijn toetsenbordforever best friends
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |