Dat is mijn station..quote:
Knap wel hè?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nog kleiner dan HK. Toch een prestatie
Ja, daar zit toch zeker ruim een minuut tussen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Knap wel hè?En ook zo heerlijk dicht op Grootebroek
Dat bedoel ik! Tegen de tijd dat de trein opgestart is moet ie alweer op de rem!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja, daar zit toch zeker ruim een minuut tussen.
das ook zo bij daarlerveen - vroomshoopquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Tegen de tijd dat de trein opgestart is moet ie alweer op de rem!
Ik kan je levensdoel ook al met 34 5centen steunen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:33 schreef supersof het volgende:
vijftien euro gespaard in 1,5 jaar door bij mensen 5 centen te bietsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan je levensdoel ook al met 34 5centen steunen.Hoeveel is dat bij elkaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Ook lekker dicht bij elkaar jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
das ook zo bij daarlerveen - vroomshoop
Toch weer 4 bier.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:49 schreef essnhills het volgende:
Ik heb ooit 2 centjes gespaard. Ik heb er geloof ik ruim 400
lekker tochquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow. Hier kan ik best een avondje van zuipen. Zitten ook genoeg euromunten tussen
nee.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:50 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
godverdommeeindbaas als je daarin gaat lopen
en nu zijn ze nutteloosquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:49 schreef essnhills het volgende:
Ik heb ooit 2 centjes gespaard. Ik heb er geloof ik ruim 400
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |