Omdat het niet tot problemen heeft geleid kan ik het deze keer door de vingers zien.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had het inderdaad eerst met jou moeten verifiėren. Ik hoop dat je het niet te zwaar aan tilt. Het was een impulsieve actie.
Ik wist niet hoe ik een foto van mijn hele lichaam kon makenquote:
succesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:28 schreef Ezell het volgende:
ik ga mezelf van kant maken omdat ik een tentamen heb
doei
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe ik een foto van mijn hele lichaam kon maken![]()
Maar hier heb je een foto van mijn voormalige baard.
Dibs op je lichaam.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:28 schreef Ezell het volgende:
ik ga mezelf van kant maken omdat ik een tentamen heb
doei
kan er niks aan doenquote:
Foto van mijn baard tot 5 minuten geleden om de pijn te verzachten? JanCees heeft mijn aandachtsgeilheid nu toch al geactiveerd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:28 schreef Ezell het volgende:
ik ga mezelf van kant maken omdat ik een tentamen heb
doei
ja doequote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Foto van mijn baard tot 5 minuten geleden om de pijn te verzachten? JanCees heeft mijn aandachtsgeilheid nu toch al geactiveerd.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:33 schreef supersof het volgende:
vijftien euro gespaard in 1,5 jaar door bij mensen 5 centen te bietsen
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:33 schreef supersof het volgende:
vijftien euro gespaard in 1,5 jaar door bij mensen 5 centen te bietsen
Ik ben bijna in Hoornquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:32 schreef JanCees het volgende:
ik heb echt rare filmpjes op m'n telefoon
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:33 schreef supersof het volgende:
vijftien euro gespaard in 1,5 jaar door bij mensen 5 centen te bietsen
Spannend. Na Hoorn Kersenboogerd moet je eruitquote:
??quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spannend. Na Hoorn Kersenboogerd moet je eruit
Nee Flora is fantastischquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |