mensen vergeten vaak het streepjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doe niet aan streepjes. Streepjes hebben een negatieve ondertoon.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:20 schreef Spatieloos het volgende:
Ik denk de hele tijd dat Toto VA is door zijn UI.
Een streepje staat veelal voor iets niet afgerond of onvoldoende. Ik zit in het anti-streepjes front.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:20 schreef supersof het volgende:
[..]
mensen vergeten vaak het streepje
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:16 schreef Typisch het volgende:
Goed artikeltje gelezen.
Ancilla Tilia.lezen stelletje niksnuttenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.joop.nl/opinie(...)eed_dat_pinnen_heet/![]()
No supersof, marry me! I will buy you a golden ring!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:21 schreef Ezell het volgende:
Supersof, will you marry me? I will buy you ten boxes of chocolate and a piece of cheesecake. xD
oke is goedquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:21 schreef Ezell het volgende:
Supersof, will you marry me? I will buy you ten boxes of chocolate and a piece of cheesecake. xD
jij verzamelt aanzoeken?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:22 schreef supersof het volgende:
[..]
oke is goed
dit komt in mijn fobo bij de andere aanzoeken
Bedankt voor de informatie. Nu weet ik tenminste weer waar ik op moet letten deze keer met boodschappen doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Baard van een week weer geschoren. Ik ben weer 16
Ik had het inderdaad eerst met jou moeten verifiëren. Ik hoop dat je het niet te zwaar aan tilt. Het was een impulsieve actie.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie. Nu weet ik tenminste weer waar ik op moet letten deze keer met boodschappen doen.
Omdat het niet tot problemen heeft geleid kan ik het deze keer door de vingers zien.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had het inderdaad eerst met jou moeten verifiëren. Ik hoop dat je het niet te zwaar aan tilt. Het was een impulsieve actie.
Ik wist niet hoe ik een foto van mijn hele lichaam kon makenquote:
succesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:28 schreef Ezell het volgende:
ik ga mezelf van kant maken omdat ik een tentamen heb
doei
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe ik een foto van mijn hele lichaam kon maken![]()
Maar hier heb je een foto van mijn voormalige baard.
Dibs op je lichaam.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:28 schreef Ezell het volgende:
doei
kan er niks aan doenquote:
Foto van mijn baard tot 5 minuten geleden om de pijn te verzachten? JanCees heeft mijn aandachtsgeilheid nu toch al geactiveerd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:28 schreef Ezell het volgende:
doei
ja doequote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Foto van mijn baard tot 5 minuten geleden om de pijn te verzachten? JanCees heeft mijn aandachtsgeilheid nu toch al geactiveerd.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:33 schreef supersof het volgende:
vijftien euro gespaard in 1,5 jaar door bij mensen 5 centen te bietsen
Ik ben bijna in Hoornquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:32 schreef JanCees het volgende:
ik heb echt rare filmpjes op m'n telefoon
Spannend. Na Hoorn Kersenboogerd moet je eruitquote:
??quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spannend. Na Hoorn Kersenboogerd moet je eruit
Nee Flora is fantastischquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |