Welterustenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga slaapies doen. Morgen de hele dag op school keihard aan de werruk
much lobi
Doei doeiquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
much lobi
nee, wel een ijzerenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
kun je eigenlijk een long doneren bij leven
Ik probeer 4 theoriën over leerstijlen ivm games te snappen.quote:
jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
kun je eigenlijk een long doneren bij leven
oh dat zijn dan al 3 dingen die naaste van me kunnen krijgenquote:
Was laatst he? Hoe was dat? Ik wilde zelf ook meedoen, maar aan e andere kant: ik studeer iets heel anders dan in de televisie/radio of überhaupt journalistiek kant en heb geen idee of ik wel echt talent heb, dus nee, heb alleen de looks, maar daar kom je ook niet ver mee. En ja, ben sociaal etc, maargoed, zijn er zoveel mensen. Ik dacht university = binnen!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een keer meegedaan aan zo'n talentday. Maar nee, als je bij University zit ben je niet binnen, je zit er al lekker in maar je moet wel opvallen om echt binnen te komen zoals Geraldine en oh ja die won een talentenshow of zoiets. Dat is weer wat anders.
waar zit je nu dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:25 schreef heloef het volgende:
Oh ja en bij BNN moet je wel zo'n hippe, gadgetgeile, als een hipster geklede populaire boy/chick zijn. Lekker social en shit, met vet veel likes op Insta.
En daarom zal ik waarschijnlijk nooit bij BNN werken.
Later bro.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
much lobi
dat zijn er 4quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh dat zijn dan al 3 dingen die naaste van me kunnen krijgen
lever, nier, long, bloed
No thanks but thanksquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeer 4 theoriën over leerstijlen ivm games te snappen.Ruilen?
Groot gelijk, kutorganisatie met verschrikkelijk lakse mensenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:25 schreef heloef het volgende:
Oh ja en bij BNN moet je wel zo'n hippe, gadgetgeile, als een hipster geklede populaire boy/chick zijn. Lekker social en shit, met vet veel likes op Insta.
En daarom zal ik waarschijnlijk nooit bij BNN werken.
Maken opzich prima programma`s, dat wel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Groot gelijk, kutorganisatie met verschrikkelijk lakse mensen
Ik heb ze zelden kunnen spotten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maken opzich prima programma`s, dat wel.
mwah, 5je gemiddeld.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maken opzich prima programma`s, dat wel.
Lokale omroep, maar ik ben wel doorgelaten op die talentday van ze. Ze horen wel iets in mij dus, ik loop er al een beetje rond en shit. Maar als ik kijk naar de types die er werken en wat voor type ik ben...quote:
das dan ook een van de weinige leuke programmasquote:
Ja goed, dat is wel pure aids inderdaad.quote:
Ik moest ook best wel lachen om die klachten van het personeel van de VARA.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Groot gelijk, kutorganisatie met verschrikkelijk lakse mensen
Sowieso.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moest ook best wel lachen om die klachten van het personeel van de VARA.
"Geforceerde hipsters"
BNN in twee woorden.
Wat zien chicks in die gast, ik ken zo'n chick die had een collage van hem aan de muur. Wat een armoe.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:29 schreef Fok-it het volgende:
Sof wordt nu heel boos
Maar die Valerio is echt wal-ge-lijk
eenschquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
BNN zou gelijk moeten worden opgeheven, net zoals de gehele publieke omroep trouwens.
Ik vind BNN wel nuttig qua bepaalde programma's. Je kunt veel zeggen, maar naast dat het humor is, is het ergens ook wel informatief.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
BNN zou gelijk moeten worden opgeheven, net zoals de gehele publieke omroep trouwens.
Inderdaad, met die babyface van hemquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Sowieso.
Net als zn valerio die de 30 aantikt en er nog bijloopt als een 16jarige
Collagequote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat zien chicks in die gast, ik ken zo'n chick die had een collage van hem aan de muur. Wat een armoe.
Wat ook prima door een commerciële partij zou kunnen worden gedaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:30 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik vind BNN wel nuttig qua bepaalde programma's. Je kunt veel zeggen, maar naast dat het humor is, is het ergens ook wel informatief.
Misschien zoeken ze ook wat andere types. Publieke omroep in het algemeen is opzoek naar een manier om een breder publiek te trekken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Lokale omroep, maar ik ben wel doorgelaten op die talentday van ze. Ze horen wel iets in mij dus, ik loop er al een beetje rond en shit. Maar als ik kijk naar de types die er werken en wat voor type ik ben...
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:29 schreef Fok-it het volgende:
Sof wordt nu heel boos
Nou ja, BNN is BNN en hip.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat ook prima door een commerciële partij zou kunnen worden gedaan.
Een neef van mij heeft Valerio eens een schop verkocht.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:29 schreef Fok-it het volgende:
Sof wordt nu heel boos
Succes morgen, Loefje.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:30 schreef heloef het volgende:
BNN mag blijven bestaan als ze mij een baan geven.
Nou ik ga maar een slapen, vroeg op enzo.
Hehe, mij ook.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:30 schreef heloef het volgende:
Wat v oor werk doe je eigenlijk ? freelance oid ?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:30 schreef heloef het volgende:
SOrry schat, ik vrees dat je niet veel medestanders hebtquote:
Wat kom je toch ook uit een upperclass gezin hequote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een neef van mij heeft Valerio eens een schop verkocht.![]()
waar is zwertyquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SOrry schat, ik vrees dat je niet veel medestanders hebt
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan kun je jezelf toch ook niet meer serieus in de spiegel aankijken
Ik studeer nog, ik doe radio er naast. Gratis.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat v oor werk doe je eigenlijk ? freelance oid ?
ah okquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik studeer nog, ik doe radio er naast. Gratis.
De gouden bergen moeten nog komen.
Dream on.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik studeer nog, ik doe radio er naast. Gratis.
De gouden bergen moeten nog komen.
Droom maar zacht over Valerioquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Droom maar zacht over Valeriodat je hem in zijn wangetjes kan knijpen, koetsjie koetsjie koetsjie
En ik ben nog wel zo'n zachtaardige jongen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat kom je toch ook uit een upperclass gezin he
dude die droomt gelijk over het kindjes maken en krijgen hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Droom maar zacht over Valeriodat je hem in zijn wangetjes kan knijpen, koetsjie koetsjie koetsjie
Gelukkigquote:
Dat is wel tof. Voor je werk?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:33 schreef Jimbo het volgende:
ik ga nu ook even stoer doen. De oude sixpack crew (dus met tim, valerio , sofie) heb ik wel regelmatig mee gehangen vroeger.
Sterkte.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:33 schreef Jimbo het volgende:
ik ga nu ook even stoer doen. De oude sixpack crew (dus met tim, valerio , sofie) heb ik wel regelmatig mee gehangen vroeger.
Neuh, toen gewoon omdat t chille gasten waren. Ik was 16 oid en hun een stukkie ouder.quote:
die gasten zijn gewoon heroquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Neuh, toen gewoon omdat t chille gasten waren. Ik was 16 oid en hun een stukkie ouder.
die bolle menno kwam ook uit t dorp waar ik woonde enzo
dit was ver ver ver voor bnn manquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Die mensen van BNN lijken me geen types waar ik mee zou kunnen opschieten.
Verre van maar ik hekel dat soort mensen.quote:
Niks mis met open-minded zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verre van maar ik hekel dat soort mensen.
Die zogenaamd betrokken, sociale, hippe, open-minded mensen.
quote:
toen ik 12 was kon ik daar smakelijk om lachen ja.quote:
Vaak is dat het type volk wat vooral open-minded is zolang je aan hun denkbeeld voldoet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks mis met open-minded zijn.
Nee maar ik snap je wel.
heuj in 2008 was ik ook nog maar 13quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
toen ik 12 was kon ik daar smakelijk om lachen ja.
Uhu. Small-minded dus gewoonquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vaak is dat het type volk wat vooral open-minded is zolang je aan hun denkbeeld voldoet.
Sommige nog wel. Maar bij andere weet ik nou niet of ik moet lachen of huilen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:38 schreef badschaap het volgende:
maar het is nu niet meer zo leuk als vroegâh
sowieso een beetje een hekel aan die hele termquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vaak is dat het type volk wat vooral open-minded is zolang je aan hun denkbeeld voldoet.
En zich zelf wel moreel superieur voelen.quote:
De mensen die sociaal zijn en de kindertjes in afrika jaarlijks helpen.quote:
of arie en bastiaanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige nog wel. Maar bij andere weet ik nou niet of ik moet lachen of huilen.
Die van Knight Rider blijft meesterlijk.
Dat vind ik dan weer kut.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:41 schreef badschaap het volgende:
[..]
of arie en bastiaan![]()
ken heel dat scheldlied nu nog steeds uit mijn hoofd
ik heb gelijk even geantwoord voor je.quote:
dit dus.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Filmpje gezien valt allemaal ook flink mee.
moiquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:44 schreef LETMEIN het volgende:
Wie heeft er hier een zakelijke rekening?
1vs6quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:45 schreef Fok-it het volgende:
Die gasten had ik echt helemaal naar de tering geslagen als dat mijn broertje of soortgelijks was geweest.
1 voor 1quote:
Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Brent Leysen staat strak van de anabolen
gewoon bek over de trekhaak en rijden met die hapquote:
Drank hequote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ben bij uitgaan altijd de gene die mensen tegen elkaar opstookt zodat ze gaan vechten
huh welke is daat ook alweer? ;$quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer kut.
Dat keelkanker filmpje van Ernie en Bert vind ik wel geniaal![]()
Wel erg hard voor tere zieltjes maar oke.
Moet je maar ff youtuben naar die titelquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:47 schreef badschaap het volgende:
[..]
huh welke is daat ook alweer? ;$
sowieso in 0182, 010 en 020quote:
dit gebeurde ook toen er nog geen camera op je telefoon was hoor, is niet iets van deze tijdquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:47 schreef Fok-it het volgende:
Maar moraal van de jeugd is al jaren verkanjerd Toto, ik kijk van zo`n filmpje echt niet meer op
Even een ouderwetse heksenjacht toch. Vast intellectueel volk wat zich daar mee bezig houd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:48 schreef badschaap het volgende:
nou dat meisje is nu echt persona non grata geworden op de interwebz volgens mij
Vast wel. Maar sinds Social Media er is is het toch echt aanzienlijk veranderd, dat kan je niet ontkennen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit gebeurde ook toen er nog geen camera op je telefoon was hoor
Dat valt echt wel mee. Het is allemaal veel meer open.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vast wel. Maar sinds Social Media er is is het toch echt aanzienlijk veranderd, dat kan je niet ontkennen.
Teveel mensen die eigen rechter willen spelen inderdaad.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Even een ouderwetse heksenjacht toch. Vast intellectueel volk wat zich daar mee bezig houd.
maar dat doe jij ook door te zeggen dat ze hetzelfde of erger terug moeten krijgenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Teveel mensen die eigen rechter willen spelen inderdaad.
Ik denk dat dat wel mee valt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vast wel. Maar sinds Social Media er is is het toch echt aanzienlijk veranderd, dat kan je niet ontkennen.
meerderequote:
Klopt. Maar dan gaat het om familie hequote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar dat doe jij ook door te zeggen dat ze hetzelfde of erger terug moeten krijgen
Word er ook niet warm of koud van. Vind het allemaal enorm opgeblazen weer.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:51 schreef Typisch het volgende:
Vind dit niet zo boeiend, kan overal gebeuren zoiets.
Ja, dat is nog triester onbekend en shit.. maar bij familie moet je ook niet ineens eigen rechter gaan spelen. Slaat toch nergens op dat 't dna wel mag.. Mag die familie jou dan ook weer vermoorden?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan gaat het om familie he![]()
Op Facebook wensen onbekende iemand de dood in.
ing om te beginnenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik moet er een openen; mogelijkheden zijn ING of Rabobank.
Dat in Eindhoven was van een hele andere orde.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Word er ook niet warm of koud van. Vind het allemaal enorm opgeblazen weer.
Bij familie is het in ieder geval nog begrijpelijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is nog triester onbekend en shit.. maar bij familie moet je ook niet ineens eigen rechter gaan spelen. Slaat toch nergens op dat 't dna wel mag.. Mag die familie jou dan ook weer vermoorden?
Begrijpelijk dat je zoiets zou willen misschien, maar meer ook nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij familie is het in ieder geval nog begrijpelijk.
Vermoorden hoef ik niemandquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is nog triester onbekend en shit.. maar bij familie moet je ook niet ineens eigen rechter gaan spelen. Slaat toch nergens op dat 't dna wel mag.. Mag die familie jou dan ook weer vermoorden?
Ik snap 't niet. Je bent voor of tegen geweld.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vermoorden hoef ik niemand![]()
Maar even een lesje leren, niks mis mee. En ik weet dat het enigszins hypocriet klinkt, maar dat heb je al gauw met zulke situaties
dan rabo.quote:
Dus jij laat familie zomaar aftuigenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap 't niet. Je bent voor of tegen geweld.
Ja?quote:
Dat is absoluut niet wat ik zeiquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus jij laat familie zomaar aftuigen
Zo simpel zitten zulke dingen niet in elkaar als er naasten bij betrokken zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tegen. Maar misschien praat ik ook wel anders als het eenmaal gebeurt is hoor. Dat weet ik niet. Maar ik kan het me goed voorstellen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zeg al, ik begrijp het dat je dat zou willen.. maar meer nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo simpel zitten zulke dingen niet in elkaar als er naasten bij betrokken zijn.
Ja, ik ookquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tegen. Maar misschien praat ik ook wel anders als het eenmaal gebeurt is hoor. Dat weet ik niet. Maar ik kan het me goed voorstellen.
Kijk ditquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja?
[..]
Dat is absoluut niet wat ik zei
neuh niet echtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Voor zover ik heb gezien zijn de verschillen niet bijster groot of niet?
Ziet er zo zacht uitquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:56 schreef Fok-it het volgende:
Ik verwacht over 5 minuten een betoog van Inso over Nederland als politiestaat en burgers die te weinig inbreng hebben en alles ;D
SCHAAPJE?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er zo zacht uit
Ik neem als ik een baan heb gewoon allemaal lieve zachte huisdieren
Doaggquote:
lolquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:55 schreef Jimbo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_vs_boze_moeder.html
typOoit gehad?
Beter dan idiote symboolpolitiek door niet te gaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:58 schreef Fok-it het volgende:
Oh Inso ik ben ook wel benieuwd wat jij van Rutte vind die naar Rusland gaat
En een statement maken dat je het niet eens bent met bepaalde vooroorlogse standpunten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter dan idiote symboolpolitiek door niet te gaan.
Trustenquote:
quote:
Ja, hij zal onder de indruk zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En een statement maken dat je het niet eens bent met bepaalde vooroorlogse standpunten.
Ik vind de kinderboerderij ook leuk.. maar Tchock vindt het onzin dat ik daar zo vaka naar toe wilquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ging met mijn ex altijd naar de kinderboerderij om de geitjes te voeren![]()
Kon er uren naar kijken.
Als vooruitstrevend land wat wij zijn. ten opzichte van homoseksualiteit is het gewoon zielig natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, hij zal onder de indruk zijn.
Volstrekt belachelijk om daar je internationale betrekkingen voor op te blazen.
Het is Poetin jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
En hoe erg wij er op tegen zijn, in Rusland vertegenwoordigd Putin naar mijn inschatting in deze wel de publieke opinie.
En ook dat is democratie.
Stomme Tchock.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind de kinderboerderij ook leuk.. maar Tchock vindt het onzin dat ik daar zo vaka naar toe wil
Ze hebben alleen zulke lieve varkentjes
Amerika z'n grootste bondgenoot onthoofd homo's.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:02 schreef Fok-it het volgende:
Landen waar dat veel minder is zoals Amerika stuurt Obama ook niet.
Er zijn geloof ik geen officiele schrijfwijzen voor cyrillische namen. Gaat fonetisch.quote:
Nouja bij komen.. staat zo'n houten hekje voor maar dat is het ook dus je kunt ze aanraken enzo. En der is zo'n waterput met pomp en in de zomer ging ik water pompen en varkentjes meteen in de modder enzo zo lieeeeeeeeeeefquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stomme Tchock.Zeg maar dat het van mij mag.
Varkenskun je daar ook bij komen?
wat zeg jequote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn geloof ik geen officiele schrijfwijzen voor cyrillische namen. Gaat fonetisch.
Israel? Kan het me niet voorstellen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amerika z'n grootste bondgenoot onthoofd homo's.
Pure symboolpolitiek.
Saudi Arabiëquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Israel? Kan het me niet voorstellen.
Tel Aviv was een aatal jaar geleden gay-capital van de wereld
Klinkt geweldigquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja bij komen.. staat zo'n houten hekje voor maar dat is het ook dus je kunt ze aanraken enzo. En der is zo'n waterput met pomp en in de zomer ging ik water pompen en varkentjes meteen in de modder enzo zo lieeeeeeeeeeef
En soms rennen ze hahahahha. Varkentjes die rennen zo lief
Russisch is geschreven in een Cyrillisch alfabet. Al die rare letters.quote:
Oh daar weet ik het fijne niet vanaf.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Saudi Arabië
Het land wat Amerika laat leven.
En dat is op moment voor het volk wat ie vertegenwoordigd van groot belang.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:07 schreef Fok-it het volgende:
Hij is bang dat de olie niet meer binnen komt.
Waarom uit Rusland trouwens? Kunnen ze toch ook ergensanders vandaan halen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dat is op moment voor het volk wat ie vertegenwoordigd van groot belang.
bahquote:
Omdat Amerika en Rusland sowieso al geen geweldige vriendenband hebben.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:07 schreef Fok-it het volgende:
Maar goed, daar kan je dan ook nog andere redenen in zien dat hij niet gaat.
Uit het midden oosten bijvoorbeeld ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom uit Rusland trouwens? Kunnen ze toch ook ergensanders vandaan halen?
Ja die in dat filmpje is wel schattig jaquote:
Daarom. Dus is olie uit Rusland niet noodzakelijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uit het midden oosten bijvoorbeeld ja.
In het midden oosten worden homo's geexecuteerd. Dat zou een geweldig statement zijn ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom. Dus is olie uit Rusland niet noodzakelijk.
ik wil ook doggiequote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus dat is je volgende huisdier?
In Scandinavië wordt het ook geëxporteerd toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In het midden oosten worden homo's geexecuteerd. Dat zou een geweldig statement zijn ja.
Het is natuurlijk ook niet zo dat je even van een ander land olie kan gaan importeren.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Scandinavië wordt het ook geëxporteerd toch?
Daarom moet jij gewoon Politicologie, Geschiedenis of European Studies ofzo gaan studerenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook niet zo dat je even van een ander land olie kan gaan importeren.
Ik word wel politie in Dubai.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom moet jij gewoon Politicologie, Geschiedenis of European Studies ofzo gaan studeren![]()
Jezusquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik word wel politie in Dubai.
[ afbeelding ]
bronquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoezo
ik zeg de feiten die ze zelf post
Crack is een net meisje, die zegt dat soort dingen niet.quote:
Raar land ook wel hoor.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Crack is een net meisje, die zegt dat soort dingen niet.
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan niet, zit helemala onder de schijt. En dat is zo hard geworden zoals die schijt-huisjes in Afrika. Kom je gewoon niet meer doorheen.
En nu?quote:
Gewoon solliciteren bij zo`n voetbalclub als trainer. Word je toch wel aangenomen als Europeaanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ga dan wel in zo'n jurk lopen
ik zal mn FM resultaten meesturenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon solliciteren bij zo`n voetbalclub als trainer. Word je toch wel aangenomen als Europeaan
Ik ga niet meer afspreken met Krek, goor verwerpelijk kindquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga niet meer afspreken met Krek, goor verwerpelijk kind
crack babequote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:34 schreef Crack_ het volgende:
Tuurlijk gaat fokkie wel met mij afspreken
vindt tchock dat goeddd?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga varkentje nemen later als huisdieeer. Misschien
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
ahahaha jeroen verhoeven heeft gescoord hahahah
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:39 schreef Fok-it het volgende:
Die google resultaten![]()
-Pizza
-Vriendin
-Dik
-Gewicht
quote:
quote:
zo goed dat ie z'n carrière beëindigde met een kopstoot en rode kaart terwijl becks nog even prijs naar prijs pakte in de USA en PSG naar het kampioenschap hielpquote:
Ga weg manquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zo goed dat ie z'n carrière beëindigde met een kopstoot en rode kaart terwijl becks nog even prijs naar prijs pakte in de USA en PSG naar het kampioenschap hielp
Die gast is ziek in z`n hoofd. Gaat nergens meer over.quote:
Zidane is een geweldige voetballer en zijn laatste wedstrijd was van een ongekende epischheid. De kans dat ze zijn naam over honderd jaar nog weten schat ik hoger in dan die van Beckhamquote:
Ja jij voelt tussen je benen ook wel een huwelijk met Becks komen zekerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
ik voel een huwelijk tussen ibra en becks komen
was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja jij voelt tussen je benen ook wel een huwelijk met Becks komen zeker
Eens. Ronaldo is effectiever en sterker maar Messi staat boven alles en iedereen qua kwaliteit en finesse. Genot om naar te kijken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Toch is Messi de beste voetballer die ik ooit heb gezien.
Meest natuurlijke/pure voetballer die er ooit is geweest en misschien wel ooit zal zijnquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eens. Ronaldo is effectiever en sterker maar Messi staat boven alles en iedereen qua kwaliteit en finesse. Genot om naar te kijken.
Nou.. Als ik dit seizoen Neymar ook bezig zie, die kan aardig dichtbij komen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eens. Ronaldo is effectiever en sterker maar Messi staat boven alles en iedereen qua kwaliteit en finesse. Genot om naar te kijken.
messi was verder op de leeftijd die neymar nu heeftquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou.. Als ik dit seizoen Neymar ook bezig zie, die kan aardig dichtbij komen.
Ik heb niet zo heel veel kennis van historische voetballers maar ik heb in elk geval nog nooit iemand zien doen wat hij kan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meest natuurlijke/pure voetballer die er ooit is geweest en misschien wel ooit zal zijn
Die kan ook heel groot worden ja, maar dan moet hij wel meer laten zien dan hij nu doet. Heeft al een achterstand op Messi en kost Barcelona al 80 miljoen of zo... Dat is hij voorlopig nog lang niet waardquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou.. Als ik dit seizoen Neymar ook bezig zie, die kan aardig dichtbij komen.
Kuch Bale kuchquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel veel kennis van historische voetballers maar ik heb in elk geval nog nooit iemand zien doen wat hij kan.
[..]
Die kan ook heel groot worden ja, maar dan moet hij wel meer laten zien dan hij nu doet. Heeft al een achterstand op Messi en kost Barcelona al 80 miljoen of zo... Dat is hij voorlopig nog lang niet waard
Ja, dat is natuurlijk van hetzelfde laken een pak. Doet een paar keer (oké, heel vaak) iets leuks en ineens moet het de duurste speler ter wereld zijn. Die man is nog geen 50 miljoen waard.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kuch Bale kuch
Mijn t9 maakte er anale van, dat zegt genoeg
Nee zeker niet. Maar door bedragen zoals deze kan Feyenoord voor Pelle 15 mil vragenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk van hetzelfde laken een pak. Doet een paar keer (oké, heel vaak) iets leuks en ineens moet het de duurste speler ter wereld zijn. Die man is nog geen 50 miljoen waard.
Southampon?quote:
Real zat ook achter Persie aan las ik. Ook wel zieke voorhoede dan hoor.quote:
Ja, doe maar. Krijgt Feyenoord geld.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Real zat ook achter Persie aan las ik. Ook wel zieke voorhoede dan hoor.
Ik denk dat dat wel meevalt. Vergeet niet dat Ronaldo al 94 miljoen waard was in 2009 - misschien wel meer dan Bale nu, want het precieze bedrag is onbekend - en dat heeft ook niet voor rare dingen gezorgd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Maar door bedragen zoals deze kan Feyenoord voor Pelle 15 mil vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |