Wat ook prima door een commerciële partij zou kunnen worden gedaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:30 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik vind BNN wel nuttig qua bepaalde programma's. Je kunt veel zeggen, maar naast dat het humor is, is het ergens ook wel informatief.
Misschien zoeken ze ook wat andere types. Publieke omroep in het algemeen is opzoek naar een manier om een breder publiek te trekken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Lokale omroep, maar ik ben wel doorgelaten op die talentday van ze. Ze horen wel iets in mij dus, ik loop er al een beetje rond en shit. Maar als ik kijk naar de types die er werken en wat voor type ik ben...
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:29 schreef Fok-it het volgende:
Sof wordt nu heel boos
Maar die Valerio is echt wal-ge-lijk
Nou ja, BNN is BNN en hip.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat ook prima door een commerciële partij zou kunnen worden gedaan.
Een neef van mij heeft Valerio eens een schop verkocht.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:29 schreef Fok-it het volgende:
Sof wordt nu heel boos
Maar die Valerio is echt wal-ge-lijk
Succes morgen, Loefje.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:30 schreef heloef het volgende:
BNN mag blijven bestaan als ze mij een baan geven.
Nou ik ga maar een slapen, vroeg op enzo.
Hehe, mij ook.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:30 schreef heloef het volgende:
Wat v oor werk doe je eigenlijk ? freelance oid ?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:30 schreef heloef het volgende:
SOrry schat, ik vrees dat je niet veel medestanders hebtquote:
Wat kom je toch ook uit een upperclass gezin hequote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een neef van mij heeft Valerio eens een schop verkocht.![]()
waar is zwertyquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SOrry schat, ik vrees dat je niet veel medestanders hebt
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan kun je jezelf toch ook niet meer serieus in de spiegel aankijken
Ik studeer nog, ik doe radio er naast. Gratis.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat v oor werk doe je eigenlijk ? freelance oid ?
ah okquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik studeer nog, ik doe radio er naast. Gratis.
De gouden bergen moeten nog komen.
Dream on.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik studeer nog, ik doe radio er naast. Gratis.
De gouden bergen moeten nog komen.
Droom maar zacht over Valerioquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Droom maar zacht over Valeriodat je hem in zijn wangetjes kan knijpen, koetsjie koetsjie koetsjie
En ik ben nog wel zo'n zachtaardige jongen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat kom je toch ook uit een upperclass gezin he
dude die droomt gelijk over het kindjes maken en krijgen hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Droom maar zacht over Valeriodat je hem in zijn wangetjes kan knijpen, koetsjie koetsjie koetsjie
Gelukkigquote:
Dat is wel tof. Voor je werk?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:33 schreef Jimbo het volgende:
ik ga nu ook even stoer doen. De oude sixpack crew (dus met tim, valerio , sofie) heb ik wel regelmatig mee gehangen vroeger.
Sterkte.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:33 schreef Jimbo het volgende:
ik ga nu ook even stoer doen. De oude sixpack crew (dus met tim, valerio , sofie) heb ik wel regelmatig mee gehangen vroeger.
Neuh, toen gewoon omdat t chille gasten waren. Ik was 16 oid en hun een stukkie ouder.quote:
die gasten zijn gewoon heroquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Neuh, toen gewoon omdat t chille gasten waren. Ik was 16 oid en hun een stukkie ouder.
die bolle menno kwam ook uit t dorp waar ik woonde enzo
dit was ver ver ver voor bnn manquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Die mensen van BNN lijken me geen types waar ik mee zou kunnen opschieten.
Verre van maar ik hekel dat soort mensen.quote:
Niks mis met open-minded zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verre van maar ik hekel dat soort mensen.
Die zogenaamd betrokken, sociale, hippe, open-minded mensen.
quote:
toen ik 12 was kon ik daar smakelijk om lachen ja.quote:
Vaak is dat het type volk wat vooral open-minded is zolang je aan hun denkbeeld voldoet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks mis met open-minded zijn.
Nee maar ik snap je wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |