Droom maar zacht over Valerioquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Droom maar zacht over Valeriodat je hem in zijn wangetjes kan knijpen, koetsjie koetsjie koetsjie
En ik ben nog wel zo'n zachtaardige jongen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat kom je toch ook uit een upperclass gezin he
dude die droomt gelijk over het kindjes maken en krijgen hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Droom maar zacht over Valeriodat je hem in zijn wangetjes kan knijpen, koetsjie koetsjie koetsjie
Gelukkigquote:
Dat is wel tof. Voor je werk?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:33 schreef Jimbo het volgende:
ik ga nu ook even stoer doen. De oude sixpack crew (dus met tim, valerio , sofie) heb ik wel regelmatig mee gehangen vroeger.
Sterkte.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:33 schreef Jimbo het volgende:
ik ga nu ook even stoer doen. De oude sixpack crew (dus met tim, valerio , sofie) heb ik wel regelmatig mee gehangen vroeger.
Neuh, toen gewoon omdat t chille gasten waren. Ik was 16 oid en hun een stukkie ouder.quote:
die gasten zijn gewoon heroquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Neuh, toen gewoon omdat t chille gasten waren. Ik was 16 oid en hun een stukkie ouder.
die bolle menno kwam ook uit t dorp waar ik woonde enzo
dit was ver ver ver voor bnn manquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Die mensen van BNN lijken me geen types waar ik mee zou kunnen opschieten.
Verre van maar ik hekel dat soort mensen.quote:
Niks mis met open-minded zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verre van maar ik hekel dat soort mensen.
Die zogenaamd betrokken, sociale, hippe, open-minded mensen.
quote:
toen ik 12 was kon ik daar smakelijk om lachen ja.quote:
Vaak is dat het type volk wat vooral open-minded is zolang je aan hun denkbeeld voldoet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks mis met open-minded zijn.
Nee maar ik snap je wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |