dat zijn er 4quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh dat zijn dan al 3 dingen die naaste van me kunnen krijgen
lever, nier, long, bloed
No thanks but thanksquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeer 4 theoriën over leerstijlen ivm games te snappen.Ruilen?
Groot gelijk, kutorganisatie met verschrikkelijk lakse mensenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:25 schreef heloef het volgende:
Oh ja en bij BNN moet je wel zo'n hippe, gadgetgeile, als een hipster geklede populaire boy/chick zijn. Lekker social en shit, met vet veel likes op Insta.
En daarom zal ik waarschijnlijk nooit bij BNN werken.
Maken opzich prima programma`s, dat wel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Groot gelijk, kutorganisatie met verschrikkelijk lakse mensen
Ik heb ze zelden kunnen spotten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maken opzich prima programma`s, dat wel.
mwah, 5je gemiddeld.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maken opzich prima programma`s, dat wel.
Lokale omroep, maar ik ben wel doorgelaten op die talentday van ze. Ze horen wel iets in mij dus, ik loop er al een beetje rond en shit. Maar als ik kijk naar de types die er werken en wat voor type ik ben...quote:
das dan ook een van de weinige leuke programmasquote:
Ja goed, dat is wel pure aids inderdaad.quote:
Ik moest ook best wel lachen om die klachten van het personeel van de VARA.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Groot gelijk, kutorganisatie met verschrikkelijk lakse mensen
Sowieso.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moest ook best wel lachen om die klachten van het personeel van de VARA.
"Geforceerde hipsters"
BNN in twee woorden.
Wat zien chicks in die gast, ik ken zo'n chick die had een collage van hem aan de muur. Wat een armoe.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:29 schreef Fok-it het volgende:
Sof wordt nu heel boos
Maar die Valerio is echt wal-ge-lijk
eenschquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
BNN zou gelijk moeten worden opgeheven, net zoals de gehele publieke omroep trouwens.
Ik vind BNN wel nuttig qua bepaalde programma's. Je kunt veel zeggen, maar naast dat het humor is, is het ergens ook wel informatief.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
BNN zou gelijk moeten worden opgeheven, net zoals de gehele publieke omroep trouwens.
Inderdaad, met die babyface van hemquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Sowieso.
Net als zn valerio die de 30 aantikt en er nog bijloopt als een 16jarige
Collagequote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat zien chicks in die gast, ik ken zo'n chick die had een collage van hem aan de muur. Wat een armoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |