Welterustenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga slaapies doen. Morgen de hele dag op school keihard aan de werruk
much lobi
Doei doeiquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
much lobi
nee, wel een ijzerenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
kun je eigenlijk een long doneren bij leven
Ik probeer 4 theoriën over leerstijlen ivm games te snappen.quote:
jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
kun je eigenlijk een long doneren bij leven
oh dat zijn dan al 3 dingen die naaste van me kunnen krijgenquote:
Was laatst he? Hoe was dat? Ik wilde zelf ook meedoen, maar aan e andere kant: ik studeer iets heel anders dan in de televisie/radio of überhaupt journalistiek kant en heb geen idee of ik wel echt talent heb, dus nee, heb alleen de looks, maar daar kom je ook niet ver mee. En ja, ben sociaal etc, maargoed, zijn er zoveel mensen. Ik dacht university = binnen!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een keer meegedaan aan zo'n talentday. Maar nee, als je bij University zit ben je niet binnen, je zit er al lekker in maar je moet wel opvallen om echt binnen te komen zoals Geraldine en oh ja die won een talentenshow of zoiets. Dat is weer wat anders.
waar zit je nu dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:25 schreef heloef het volgende:
Oh ja en bij BNN moet je wel zo'n hippe, gadgetgeile, als een hipster geklede populaire boy/chick zijn. Lekker social en shit, met vet veel likes op Insta.
En daarom zal ik waarschijnlijk nooit bij BNN werken.
Later bro.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
much lobi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |