wat zeg jequote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn geloof ik geen officiele schrijfwijzen voor cyrillische namen. Gaat fonetisch.
Israel? Kan het me niet voorstellen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amerika z'n grootste bondgenoot onthoofd homo's.
Pure symboolpolitiek.
Saudi Arabiëquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Israel? Kan het me niet voorstellen.
Tel Aviv was een aatal jaar geleden gay-capital van de wereld
Klinkt geweldigquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja bij komen.. staat zo'n houten hekje voor maar dat is het ook dus je kunt ze aanraken enzo. En der is zo'n waterput met pomp en in de zomer ging ik water pompen en varkentjes meteen in de modder enzo zo lieeeeeeeeeeef
En soms rennen ze hahahahha. Varkentjes die rennen zo lief
Russisch is geschreven in een Cyrillisch alfabet. Al die rare letters.quote:
Oh daar weet ik het fijne niet vanaf.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Saudi Arabië
Het land wat Amerika laat leven.
En dat is op moment voor het volk wat ie vertegenwoordigd van groot belang.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:07 schreef Fok-it het volgende:
Hij is bang dat de olie niet meer binnen komt.
Waarom uit Rusland trouwens? Kunnen ze toch ook ergensanders vandaan halen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dat is op moment voor het volk wat ie vertegenwoordigd van groot belang.
bahquote:
Omdat Amerika en Rusland sowieso al geen geweldige vriendenband hebben.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:07 schreef Fok-it het volgende:
Maar goed, daar kan je dan ook nog andere redenen in zien dat hij niet gaat.
Uit het midden oosten bijvoorbeeld ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom uit Rusland trouwens? Kunnen ze toch ook ergensanders vandaan halen?
Ja die in dat filmpje is wel schattig jaquote:
Daarom. Dus is olie uit Rusland niet noodzakelijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uit het midden oosten bijvoorbeeld ja.
In het midden oosten worden homo's geexecuteerd. Dat zou een geweldig statement zijn ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom. Dus is olie uit Rusland niet noodzakelijk.
ik wil ook doggiequote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus dat is je volgende huisdier?
In Scandinavië wordt het ook geëxporteerd toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In het midden oosten worden homo's geexecuteerd. Dat zou een geweldig statement zijn ja.
Het is natuurlijk ook niet zo dat je even van een ander land olie kan gaan importeren.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Scandinavië wordt het ook geëxporteerd toch?
Daarom moet jij gewoon Politicologie, Geschiedenis of European Studies ofzo gaan studerenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook niet zo dat je even van een ander land olie kan gaan importeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |