Zidane is een geweldige voetballer en zijn laatste wedstrijd was van een ongekende epischheid. De kans dat ze zijn naam over honderd jaar nog weten schat ik hoger in dan die van Beckhamquote:
Ja jij voelt tussen je benen ook wel een huwelijk met Becks komen zekerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
ik voel een huwelijk tussen ibra en becks komen
was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja jij voelt tussen je benen ook wel een huwelijk met Becks komen zeker
Eens. Ronaldo is effectiever en sterker maar Messi staat boven alles en iedereen qua kwaliteit en finesse. Genot om naar te kijken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Toch is Messi de beste voetballer die ik ooit heb gezien.
Meest natuurlijke/pure voetballer die er ooit is geweest en misschien wel ooit zal zijnquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eens. Ronaldo is effectiever en sterker maar Messi staat boven alles en iedereen qua kwaliteit en finesse. Genot om naar te kijken.
Nou.. Als ik dit seizoen Neymar ook bezig zie, die kan aardig dichtbij komen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eens. Ronaldo is effectiever en sterker maar Messi staat boven alles en iedereen qua kwaliteit en finesse. Genot om naar te kijken.
messi was verder op de leeftijd die neymar nu heeftquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou.. Als ik dit seizoen Neymar ook bezig zie, die kan aardig dichtbij komen.
Ik heb niet zo heel veel kennis van historische voetballers maar ik heb in elk geval nog nooit iemand zien doen wat hij kan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meest natuurlijke/pure voetballer die er ooit is geweest en misschien wel ooit zal zijn
Die kan ook heel groot worden ja, maar dan moet hij wel meer laten zien dan hij nu doet. Heeft al een achterstand op Messi en kost Barcelona al 80 miljoen of zo... Dat is hij voorlopig nog lang niet waardquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou.. Als ik dit seizoen Neymar ook bezig zie, die kan aardig dichtbij komen.
Kuch Bale kuchquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel veel kennis van historische voetballers maar ik heb in elk geval nog nooit iemand zien doen wat hij kan.
[..]
Die kan ook heel groot worden ja, maar dan moet hij wel meer laten zien dan hij nu doet. Heeft al een achterstand op Messi en kost Barcelona al 80 miljoen of zo... Dat is hij voorlopig nog lang niet waard
Ja, dat is natuurlijk van hetzelfde laken een pak. Doet een paar keer (oké, heel vaak) iets leuks en ineens moet het de duurste speler ter wereld zijn. Die man is nog geen 50 miljoen waard.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kuch Bale kuch
Mijn t9 maakte er anale van, dat zegt genoeg
Nee zeker niet. Maar door bedragen zoals deze kan Feyenoord voor Pelle 15 mil vragenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk van hetzelfde laken een pak. Doet een paar keer (oké, heel vaak) iets leuks en ineens moet het de duurste speler ter wereld zijn. Die man is nog geen 50 miljoen waard.
Southampon?quote:
Real zat ook achter Persie aan las ik. Ook wel zieke voorhoede dan hoor.quote:
Ja, doe maar. Krijgt Feyenoord geld.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Real zat ook achter Persie aan las ik. Ook wel zieke voorhoede dan hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |