Dat in Eindhoven was van een hele andere orde.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Word er ook niet warm of koud van. Vind het allemaal enorm opgeblazen weer.
Bij familie is het in ieder geval nog begrijpelijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is nog triester onbekend en shit.. maar bij familie moet je ook niet ineens eigen rechter gaan spelen. Slaat toch nergens op dat 't dna wel mag.. Mag die familie jou dan ook weer vermoorden?
Begrijpelijk dat je zoiets zou willen misschien, maar meer ook nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij familie is het in ieder geval nog begrijpelijk.
Vermoorden hoef ik niemandquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is nog triester onbekend en shit.. maar bij familie moet je ook niet ineens eigen rechter gaan spelen. Slaat toch nergens op dat 't dna wel mag.. Mag die familie jou dan ook weer vermoorden?
Ik snap 't niet. Je bent voor of tegen geweld.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vermoorden hoef ik niemand![]()
Maar even een lesje leren, niks mis mee. En ik weet dat het enigszins hypocriet klinkt, maar dat heb je al gauw met zulke situaties
dan rabo.quote:
Dus jij laat familie zomaar aftuigenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap 't niet. Je bent voor of tegen geweld.
Ja?quote:
Dat is absoluut niet wat ik zeiquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus jij laat familie zomaar aftuigen
Zo simpel zitten zulke dingen niet in elkaar als er naasten bij betrokken zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tegen. Maar misschien praat ik ook wel anders als het eenmaal gebeurt is hoor. Dat weet ik niet. Maar ik kan het me goed voorstellen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zeg al, ik begrijp het dat je dat zou willen.. maar meer nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo simpel zitten zulke dingen niet in elkaar als er naasten bij betrokken zijn.
Ja, ik ookquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tegen. Maar misschien praat ik ook wel anders als het eenmaal gebeurt is hoor. Dat weet ik niet. Maar ik kan het me goed voorstellen.
Kijk ditquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja?
[..]
Dat is absoluut niet wat ik zei
neuh niet echtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Voor zover ik heb gezien zijn de verschillen niet bijster groot of niet?
Ziet er zo zacht uitquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:56 schreef Fok-it het volgende:
Ik verwacht over 5 minuten een betoog van Inso over Nederland als politiestaat en burgers die te weinig inbreng hebben en alles ;D
SCHAAPJE?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er zo zacht uit
Ik neem als ik een baan heb gewoon allemaal lieve zachte huisdieren
Doaggquote:
lolquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:55 schreef Jimbo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_vs_boze_moeder.html
typOoit gehad?
Beter dan idiote symboolpolitiek door niet te gaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:58 schreef Fok-it het volgende:
Oh Inso ik ben ook wel benieuwd wat jij van Rutte vind die naar Rusland gaat
En een statement maken dat je het niet eens bent met bepaalde vooroorlogse standpunten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter dan idiote symboolpolitiek door niet te gaan.
Trustenquote:
quote:
Ja, hij zal onder de indruk zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En een statement maken dat je het niet eens bent met bepaalde vooroorlogse standpunten.
Ik vind de kinderboerderij ook leuk.. maar Tchock vindt het onzin dat ik daar zo vaka naar toe wilquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ging met mijn ex altijd naar de kinderboerderij om de geitjes te voeren![]()
Kon er uren naar kijken.
Als vooruitstrevend land wat wij zijn. ten opzichte van homoseksualiteit is het gewoon zielig natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, hij zal onder de indruk zijn.
Volstrekt belachelijk om daar je internationale betrekkingen voor op te blazen.
Het is Poetin jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
En hoe erg wij er op tegen zijn, in Rusland vertegenwoordigd Putin naar mijn inschatting in deze wel de publieke opinie.
En ook dat is democratie.
Stomme Tchock.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind de kinderboerderij ook leuk.. maar Tchock vindt het onzin dat ik daar zo vaka naar toe wil
Ze hebben alleen zulke lieve varkentjes
Amerika z'n grootste bondgenoot onthoofd homo's.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:02 schreef Fok-it het volgende:
Landen waar dat veel minder is zoals Amerika stuurt Obama ook niet.
Er zijn geloof ik geen officiele schrijfwijzen voor cyrillische namen. Gaat fonetisch.quote:
Nouja bij komen.. staat zo'n houten hekje voor maar dat is het ook dus je kunt ze aanraken enzo. En der is zo'n waterput met pomp en in de zomer ging ik water pompen en varkentjes meteen in de modder enzo zo lieeeeeeeeeeefquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stomme Tchock.Zeg maar dat het van mij mag.
Varkenskun je daar ook bij komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |