heuj in 2008 was ik ook nog maar 13quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
toen ik 12 was kon ik daar smakelijk om lachen ja.
Uhu. Small-minded dus gewoonquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vaak is dat het type volk wat vooral open-minded is zolang je aan hun denkbeeld voldoet.
Sommige nog wel. Maar bij andere weet ik nou niet of ik moet lachen of huilen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:38 schreef badschaap het volgende:
maar het is nu niet meer zo leuk als vroegâh
sowieso een beetje een hekel aan die hele termquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vaak is dat het type volk wat vooral open-minded is zolang je aan hun denkbeeld voldoet.
En zich zelf wel moreel superieur voelen.quote:
De mensen die sociaal zijn en de kindertjes in afrika jaarlijks helpen.quote:
of arie en bastiaanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige nog wel. Maar bij andere weet ik nou niet of ik moet lachen of huilen.
Die van Knight Rider blijft meesterlijk.
Dat vind ik dan weer kut.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:41 schreef badschaap het volgende:
[..]
of arie en bastiaan![]()
ken heel dat scheldlied nu nog steeds uit mijn hoofd
ik heb gelijk even geantwoord voor je.quote:
dit dus.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Filmpje gezien valt allemaal ook flink mee.
moiquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:44 schreef LETMEIN het volgende:
Wie heeft er hier een zakelijke rekening?
1vs6quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:45 schreef Fok-it het volgende:
Die gasten had ik echt helemaal naar de tering geslagen als dat mijn broertje of soortgelijks was geweest.
1 voor 1quote:
Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Brent Leysen staat strak van de anabolen
gewoon bek over de trekhaak en rijden met die hapquote:
Drank hequote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ben bij uitgaan altijd de gene die mensen tegen elkaar opstookt zodat ze gaan vechten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |