heuj in 2008 was ik ook nog maar 13quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
toen ik 12 was kon ik daar smakelijk om lachen ja.
Uhu. Small-minded dus gewoonquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vaak is dat het type volk wat vooral open-minded is zolang je aan hun denkbeeld voldoet.
Sommige nog wel. Maar bij andere weet ik nou niet of ik moet lachen of huilen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:38 schreef badschaap het volgende:
maar het is nu niet meer zo leuk als vroegâh
sowieso een beetje een hekel aan die hele termquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vaak is dat het type volk wat vooral open-minded is zolang je aan hun denkbeeld voldoet.
En zich zelf wel moreel superieur voelen.quote:
De mensen die sociaal zijn en de kindertjes in afrika jaarlijks helpen.quote:
of arie en bastiaanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige nog wel. Maar bij andere weet ik nou niet of ik moet lachen of huilen.
Die van Knight Rider blijft meesterlijk.
Dat vind ik dan weer kut.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:41 schreef badschaap het volgende:
[..]
of arie en bastiaan![]()
ken heel dat scheldlied nu nog steeds uit mijn hoofd
ik heb gelijk even geantwoord voor je.quote:
dit dus.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Filmpje gezien valt allemaal ook flink mee.
moiquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:44 schreef LETMEIN het volgende:
Wie heeft er hier een zakelijke rekening?
1vs6quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:45 schreef Fok-it het volgende:
Die gasten had ik echt helemaal naar de tering geslagen als dat mijn broertje of soortgelijks was geweest.
1 voor 1quote:
Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Brent Leysen staat strak van de anabolen
gewoon bek over de trekhaak en rijden met die hapquote:
Drank hequote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ben bij uitgaan altijd de gene die mensen tegen elkaar opstookt zodat ze gaan vechten
huh welke is daat ook alweer? ;$quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer kut.
Dat keelkanker filmpje van Ernie en Bert vind ik wel geniaal![]()
Wel erg hard voor tere zieltjes maar oke.
Moet je maar ff youtuben naar die titelquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:47 schreef badschaap het volgende:
[..]
huh welke is daat ook alweer? ;$
sowieso in 0182, 010 en 020quote:
dit gebeurde ook toen er nog geen camera op je telefoon was hoor, is niet iets van deze tijdquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:47 schreef Fok-it het volgende:
Maar moraal van de jeugd is al jaren verkanjerd Toto, ik kijk van zo`n filmpje echt niet meer op
Even een ouderwetse heksenjacht toch. Vast intellectueel volk wat zich daar mee bezig houd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:48 schreef badschaap het volgende:
nou dat meisje is nu echt persona non grata geworden op de interwebz volgens mij
Vast wel. Maar sinds Social Media er is is het toch echt aanzienlijk veranderd, dat kan je niet ontkennen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit gebeurde ook toen er nog geen camera op je telefoon was hoor
Dat valt echt wel mee. Het is allemaal veel meer open.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vast wel. Maar sinds Social Media er is is het toch echt aanzienlijk veranderd, dat kan je niet ontkennen.
Teveel mensen die eigen rechter willen spelen inderdaad.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Even een ouderwetse heksenjacht toch. Vast intellectueel volk wat zich daar mee bezig houd.
maar dat doe jij ook door te zeggen dat ze hetzelfde of erger terug moeten krijgenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Teveel mensen die eigen rechter willen spelen inderdaad.
Ik denk dat dat wel mee valt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vast wel. Maar sinds Social Media er is is het toch echt aanzienlijk veranderd, dat kan je niet ontkennen.
meerderequote:
Klopt. Maar dan gaat het om familie hequote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar dat doe jij ook door te zeggen dat ze hetzelfde of erger terug moeten krijgen
Word er ook niet warm of koud van. Vind het allemaal enorm opgeblazen weer.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:51 schreef Typisch het volgende:
Vind dit niet zo boeiend, kan overal gebeuren zoiets.
Ja, dat is nog triester onbekend en shit.. maar bij familie moet je ook niet ineens eigen rechter gaan spelen. Slaat toch nergens op dat 't dna wel mag.. Mag die familie jou dan ook weer vermoorden?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan gaat het om familie he![]()
Op Facebook wensen onbekende iemand de dood in.
ing om te beginnenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik moet er een openen; mogelijkheden zijn ING of Rabobank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |