Ja hoor, gewoon de zekering/relais'/ABS-computer eruit trekken.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:50 schreef AchJa het volgende:
Wat zijn dat voor malle fratsen met dat rempedaal, kan dat ABS ook uit?
Mooi, ben dat gekut nu al zat.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja hoor, gewoon de zekering/relais'/ABS-computer eruit trekken.
Dan gaat wel het controlelampje op je dash aan, en dat is een afkeurpunt voor de APK. Maar ook bij algemene controle kan je dan het bokje zijn.quote:
Hmmm, lekker is dat...quote:Op maandag 27 januari 2014 10:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan gaat wel het controlelampje op je dash aan, en dat is een afkeurpunt voor de APK. Maar ook bij algemene controle kan je dan het bokje zijn.
Ben je uitgeprocedeerd?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:48 schreef BredeBroeder het volgende:
Zojuist het recht verloren mezelf een Nederlander te noemen.
Spannendquote:Op maandag 27 januari 2014 14:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo!!
Kom ik vanochtend om 09:30 aankakken op de afdeling paliatieve zorg op de verpleegafdeling, staan daar 2 zakken, formaat vuilniszak, verse bladspinazie, 10 kilo aardappels en 15 kalkoenfilets. (nooit besteld, maar goed)
Succes ER![]()
Toch alles klaar om 12:30 om 15 monden te vullen
Die krijg je met 15 oudjes niet op. Iemand had téveel besteldquote:Op maandag 27 januari 2014 14:17 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Spannend
Hoe krijg je met 15 mensen 10kg aan aardappels op anyway
#firstworldproblemsquote:Op maandag 27 januari 2014 14:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die krijg je met 15 oudjes niet op. Iemand had téveel besteld
Oudjes die in de laatste fase van hun leven zijn gun ik een goede maaltijd welke ruimschoots voldoende is. Maar 10kg erpels is echt overdreven veelquote:
Wat de vrijwilliger morgen gaat maken is haar pakkie anquote:Op maandag 27 januari 2014 15:08 schreef WWolfy het volgende:
Gebakken aardappels voor morgen, iedereen wint
okquote:Op maandag 27 januari 2014 17:19 schreef WWolfy het volgende:
Heb net de eigenfrequentie van mijn deur gevonden. De deur begon te trillen terwijl ik Arrow aan het kijken was, dus natuurlijk heb ik toen mijn subwoofer op maximaal volume gezet om te proberen of ik de deur kapot kon trillen.
Het lukte niet
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:48 schreef BredeBroeder het volgende:
Zojuist het recht verloren mezelf een Nederlander te noemen.
quote:
wat is wel goedkoop? Hardlopen. Kost je geen drol.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:59 schreef BredeBroeder het volgende:
pff, abbo in een zwembad is niet goedkoop
Het is mooi weer, buitenwater kan nog best.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:59 schreef BredeBroeder het volgende:
pff, abbo in een zwembad is niet goedkoop
Drijfpakketje makenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is mooi weer, buitenwater kan nog best.
Hardlopen kost mij ook wel wat...quote:Op maandag 27 januari 2014 21:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
wat is wel goedkoop? Hardlopen. Kost je geen drol.
Maaruh, zwemmen is dus een aandachtspuntje? Wat dacht je, bij de marns hebben ze ook boten dus dat hoeft allemaal niet zo?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hardlopen kost mij ook wel wat...
Laat me raden. De moed vinden om aan te vangen?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hardlopen kost mij ook wel wat...
Nee, maar ik had niet verwacht dat ik zo slecht zou zijn, toen ik nog 1x per week zwom 8 jaar geleden kon ik makkelijk een paar baantjes trekkenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maaruh, zwemmen is dus een aandachtspuntje? Wat dacht je, bij de marns hebben ze ook boten dus dat hoeft allemaal niet zo?
Toen was je 8 ofzo? Dat was zeker tijdens zwemles...quote:Op maandag 27 januari 2014 21:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, maar ik had niet verwacht dat ik zo slecht zou zijn, toen ik nog 1x per week zwom 8 jaar geleden kon ik makkelijk een paar baantjes trekken
Ja, maar mn hele borstcrawl techniek is ook naar de klote, ik weet mijn aanleer manier niet meer en nu doe ik maar watquote:Op maandag 27 januari 2014 21:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toen was je 8 ofzo? Dat was zeker tijdens zwemles...![]()
Kortom, vaker het zwembad in.
Onze docente is wedstrijdzwemmer maar die had geen zin om nat te worden vandaagquote:Op maandag 27 januari 2014 21:37 schreef EllaN het volgende:
Een keertje met iemand mee die goede techniek heeft en een schema opzoeken om zwemconditie te verbeteren?
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maaruh, zwemmen is dus een aandachtspuntje? Wat dacht je, bij de marns hebben ze ook boten dus dat hoeft allemaal niet zo?
Ze heeft niet geschoren duhshi xquote:Op maandag 27 januari 2014 22:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ze zou mijn hoofd wel mogen pletten tussen die benen
Spelletjes tijdens 't douchenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:40 schreef Thaboel het volgende:
Nieuwe telefoonSony Xperia Z1... Ja mk ik weet hoe leuk jedievind
Zorg ervoor dat je er voor hem bent. Sterkte.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:27 schreef WWolfy het volgende:
Net er achter gekomen dat een vriend van me lymfe klier kanker heeft
Tussen je tenen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:47 schreef BredeBroeder het volgende:
HAHA, 10tje van mn mentor gekregen
Hoe dat?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:04 schreef Rave_NL het volgende:
Zap net langs Utopia. Die lmb'er zit alweer op de schopstoel.
dat begrijp ik, maar waarom? Hij is er net 2 dagen. Waar lag het aan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:12 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Een van de drie om weggestemd te worden.
Geen flauw idee, ik volg het niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:25 schreef Pumatje het volgende:
[..]
dat begrijp ik, maar waarom? Hij is er net 2 dagen. Waar lag het aan?
hij had zijn halve pgu kast meegenomen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik volg het niet.
Zal wel iets te maken hebben met het feit dat hij continu met smockjas en shemag loopt...
Neen hoezoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:52 schreef BredeBroeder het volgende:
Sam, zit jij nu in de trein richting Vlissingen
Dan had hij jou wel herkend hoor Fedora man.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Er zat iemand tegenover me die op jou leek![]()
Ik had een Fedora op dus hij kon niks zienquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:08 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dan had hij jou wel herkend hoor Fedora man.
Wij alleen tijdens uitzending. Vindt wel mooi eigenlijkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:44 schreef Aapsoldaat het volgende:
Heeft elk regiment tegenwoordig zo'n "straatnaam" op het pak zoals de Mariniers?
Ik zag een soort gelijk filmpje al voorbij komen op Defensie.nl en toen viel mij dat inderdaad op. Staat best mooi, 17e doet het volgens mij al een tijdje en het lijkt alsof er steeds meer bij komen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:57 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Wij alleen tijdens uitzending. Vindt wel mooi eigenlijk(daarnaast zat ik ook bij een leuk regiment)
Dat was geen Sergeant-Majoor, maar een Korporaal der 1e klasse en die twee diemaco's betekenen dat hij een leidinggevend korporaal isquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:06 schreef Hoplahopla het volgende:
Even een vraagje: Ik zag vanmiddag een Sergeant-Majoor van de Cavalerie en die had op zijn epaulets twee gekruisde aanvalsgeweren (Diemaco's?). Ik vroeg mij af wat die moeten betekenen?
Laat je moeder dan ook thuisquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:52 schreef BredeBroeder het volgende:
Shoppen met vrouwen, nooit aan beginnen
Ik twijfelde al, maar had niet helemaal helder of het nou solide balken waren of niet. Maar oké, dan weet ik het!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:52 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Dat was geen Sergeant-Majoor, maar een Korporaal der 1e klasse en die twee diemaco's betekenen dat hij een leidinggevend korporaal is
Whehehe.quote:
quote:
Ennuh bij de cav hebben ze geen sergeant majoors.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:56 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik twijfelde al, maar had niet helemaal helder of het nou solide balken waren of niet. Maar oké, dan weet ik het!
Neen, alleen clitmeesters.quote:Op woensdag 29 januari 2014 07:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ennuh bij de cav hebben ze geen sergeant majoors.
We mogen meelopen, thats it.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:13 schreef ErwinRommel het volgende:
Word er in jullie omgeving nog iets georganiseerd mbt veteranendag?
Ohh, netjesquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:07 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
We mogen meelopen, thats it.
Jij mag het vlaggetje voor een lopende club veteranen dragen bedoel jequote:Op woensdag 29 januari 2014 12:07 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
We mogen meelopen, thats it.
's ochtends eerst hulzen maken, 's middags maskerade door Leiden. Als ik tijd heb kom ik 's avond nog ff naar dH.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:13 schreef ErwinRommel het volgende:
Word er in jullie omgeving nog iets georganiseerd mbt veteranendag?
Oh, staat de "Ve" van VeVa niet voor "veteraan"???quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:43 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Jij mag het vlaggetje voor een lopende club veteranen dragen bedoel je
Dus?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:43 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Jij mag het vlaggetje voor een lopende club veteranen dragen bedoel je
Zal door ook wel te vinden zijnquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:20 schreef ErwinRommel het volgende:
5 juni Dutchbat1 en 2 reunie, samenvallen met jaardag GGJ
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:21 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Zal door ook wel te vinden zijn
Even aangenomen dat we voor jaardag GGJ uitgenodigd worden, maar zal wel t geval zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Je hebt m'n nummer, dus we zien elkaar daar
anders regel ik wel wat met onze verenigingquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:22 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Even aangenomen dat we voor jaardag GGJ uitgenodigd worden, maar zal wel t geval zijn.
Nicequote:Op woensdag 29 januari 2014 13:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
anders regel ik wel wat met onze vereniging
Och, arm, omdat de burger niet reageerdequote:
Jij hebt het hele debat gevolgdquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:44 schreef Cobra4 het volgende:
Was een lang debat. Vanaf 1400 uur tot net.
Ja. Die Weekers heeft de hele tijd staan zweten en stotteren in de kamer.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij hebt het hele debat gevolgd![]()
Ah, jammer dat ik dat dus gemist heb, lees net de samenvatting op nu.nlquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja. Die Weekers heeft de hele tijd staan zweten en stotteren in de kamer.
Top. Die leen ik even voor het Indië topic.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
Morgen ga ik denk ik deze toch maar even kijken
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1393828
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Top. Die leen ik even voor het Indië topic.
Oh, begonnen met roken:?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:58 schreef BredeBroeder het volgende:
Pfff, shaggie rollen is moeilijker dan gedacht
Eminem Geschikt of Ongeschiktquote:
Uhu.quote:
Ligt eraan wat je erin gooit hequote:Op donderdag 30 januari 2014 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eminem Geschikt of Ongeschikt
Voor een rapshow
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:58 schreef BredeBroeder het volgende:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:58 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik kreeg ook mijn eerste sjaggies van een maat, maar oh, die rookte alquote:
OK ongeschikt dusquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:07 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je erin gooit he
quote:
Ik ben ouderwets en van de Carpenter generatiequote:
He bah, hou je pedofiele gedachtes alsjeblieft voor jequote:Op donderdag 30 januari 2014 00:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
BB in het midden![]()
Ow, dit is weer zo'n moment dat ik blij ben dat ik nooit op FB kijk dusquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:11 schreef Thaboel het volgende:
Ow wacht .... dit was het huil moment![]()
beastie boys rap? Wat is dezequote:Op donderdag 30 januari 2014 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben ouderwets en van de Carpenter generatie
Wat is modern? Beastie Boys noem ik ouderwets
Na is een soort foto chat programmaquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dit is weer zo'n moment dat ik blij ben dat ik nooit op FB kijk dus
Met roze of blauwe muisjes?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:14 schreef samthegreat5 het volgende:
BB, m.k zei dat hij graag een keer een beschuitje met je zou willen eten
Ow, duidelijk generatie kloof.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
beastie boys rap? Wat is deze
Ow, OK, ik wil niet te modern worden hèquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Na is een soort foto chat programma
quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Met roze of blauwe muisjes?
Zoek eens rap van negersquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, duidelijk generatie kloof.
Beastie boys waren in het verleden dé enige 'witte' hiphop/rap band
Maar Eminem is 'out' dus ook géén
Alhoewel ik dit toch wel een verdomd goed nummer vind
Deze al gezien van ze?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben ouderwets en van de Carpenter generatie
Wat is modern? Beastie Boys noem ik ouderwets
quote:
Ow, de full length versionquote:
Uh, ik draaide vanavond nog Fatboy Slim, maar deze werd mij niet in dank afgenomenquote:
Gewoon Drake draaien joh, #yolo #swagquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, ik draaide vanavond nog Fatboy Slim, maar deze werd mij niet in dank afgenomen
Bleh, ik viel bijna in slaap bij Hold on we're going homequote:Op donderdag 30 januari 2014 00:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Gewoon Drake draaien joh, #yolo #swag
Het vervolg op "Fight for your right". Half Hollywood speelt mee in de clip.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, de full length version
Mooi iets om morgen op het werk te kijken dank je
Started from the bottom now we here niggaquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bleh, ik viel bijna in slaap bij Hold on we're going home
Fight for you right to...... PARTYquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het vervolg op "Fight for your right". Half Hollywood speelt mee in de clip.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Fight for you right to...... PARTY
Ga ik morgen even kijken. Ik ben ook op muziek een inhaalslag aan het plegen
In the Navy!/YMCA!!!quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
Maar goed voor de ouderen onder ons
[ afbeelding ]
Trusten
quote:
quote:
Ja, aardigquote:
Nee joh.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, aardig
Maar MIJN nr 1. spoof blijft
En nu echt slapen
Truste,quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
Oh, dit trek ik even niet meer, morgenochtend ben ik weer fit voor de USAF spoofes
De kadden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 07:57 schreef jitzzzze het volgende:
Bestand tegen jouw hufterigheid of die van de kad?
Medische cannabis?quote:Op donderdag 30 januari 2014 07:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Mogguh
De hufter proove planten hebben de eerste nacht overleefd
Dat kan nooit lang duren voordat ze er wel bij kunnenquote:Op donderdag 30 januari 2014 07:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De kadden.
Kan ook weinig mis gaan, zijn hangplanten. Ze kunnen er tot hun frustratie niet bij
Dat betwijfel ik ten zeerste mijn waardequote:Op donderdag 30 januari 2014 07:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat kan nooit lang duren voordat ze er wel bij kunnen
Wie weet krijgen ze wel hulpquote:Op donderdag 30 januari 2014 08:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik ten zeerste mijn waarde
Tja, enerzijds blij dat ik ze heb, anderzijds niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds op het "eens maar nooit meer"-spoor.
BB heeft sjans van een grannyquote:Op donderdag 30 januari 2014 08:07 schreef BredeBroeder het volgende:
Komt zo'n oma naar me toe: "weet jij wat Facebook is?"
quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
BB heeft sjans van een granny
Ik heb nog geen moment gedacht "goh, hier heb ik echt iets aan".quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, enerzijds blij dat ik ze heb, anderzijds niet.
In Nederland tot op heden nog niet nee.quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb nog geen moment gedacht "goh, hier heb ik echt iets aan".
Wel eens model geweest?quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nou wie weet heeft ze wel zin in een trio
Mocht het nog geen sneeuwen en ik dan nog steeds geen wow-moment heb dan rij ik ze op en is het klaar.quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In Nederland tot op heden nog niet nee.
En dan ¤900 kosten
Had jij ze nieuw gekocht?quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mocht het nog geen sneeuwen en ik dan nog steeds geen wow-moment heb dan rij ik ze op en is het klaar.
Verstandige knulquote:Op donderdag 30 januari 2014 08:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik wilde ze eerst proberen voordat ik er serieus geld in ging steken.
ok.quote:
Vast wel, ik kan een vlag vasthouden dus komt wel goedquote:Op donderdag 30 januari 2014 08:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ok.
Model staan, zo noemden wij dat altijd bij LMB. Vandaar dat je het niet vatte.
Heeft V&V iets van een vaandel?
Laatste vaandel wat in Nederland is uitgereikt is dat voor het het Korps Admeurs in 2011. Daarvoor in 2002 meen ik de vaandels voor de drie artillerie Korpsen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ok.
Model staan, zo noemden wij dat altijd bij LMB. Vandaar dat je het niet vatte.
Heeft V&V iets van een vaandel?
Klopt, waardeloos dat vaandel, weer een traditie overboord...quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:04 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Laatste vaandel wat in Nederland is uitgereikt is dat voor het het Korps Admeurs in 2011. Daarvoor in 2002 meen ik de vaandels voor de drie artillerie Korpsen.
Oja standaard bij jullie toch? Of is dat alleen bij Cav.?quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, waardeloos dat vaandel, weer een traditie overboord...
Gvd wat een prutsers... Het is toch geen doosje lucifers?quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:24 schreef Rave_NL het volgende:
Jij zou toch beter moeten weten dan een officier op zijn woord te geloven. Hoe lang zit je ook alweer bij de baas?
Vroeger werd je nog op het kanon met sjabrak beëdigd, tegenwoordig op dat zure vaandel...quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:35 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Oja standaard bij jullie toch? Of is dat alleen bij Cav.?
Nul.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:18 schreef Rave_NL het volgende:
Hoeveel wapenfeiten staan er eigenlijk op het admeursvaandel?
Natuurlijk niet te vergeten zijn de grote slag van 2006 om het recht de kopieermachine eerst te gebruiken, of de legendarische 2009 paperclipmassacrequote:Op donderdag 30 januari 2014 15:18 schreef Rave_NL het volgende:
Hoeveel wapenfeiten staan er eigenlijk op het admeursvaandel?
Weer wat geleerd.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vroeger werd je nog op het kanon met sjabrak beëdigd, tegenwoordig op dat zure vaandel...
En de lua heeft een vaandel gekregen, de veld een standaard.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:51 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Weer wat geleerd.
Ik wil sneeuw en ijzel en alle andere winter horrors. Ik heb wel winterbandenquote:Op donderdag 30 januari 2014 08:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik wilde ze eerst proberen voordat ik er serieus geld in ging steken.
Ik heb ook winterbanden, maar ga ze er vanmiddag nog onderuit halen denk ik.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wil sneeuw en ijzel en alle andere winter horrors. Ik heb wel winterbanden
cav kent ook geen vaandels, maar standaarden..quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
En de lua heeft een vaandel gekregen, de veld een standaard.
LIC?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:11 schreef BredeBroeder het volgende:
Naar school voor een uur LIC, oftewel een anderhalf uur op je mobiel levenloos filmpjes kijken en muziek luisteren omdat niemand een fuck doet
Dan ga je toch niet?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
huiswerk uur in 't computer lokaal. Maar tis veva dus geen hw, dus nutteloos uur
Zijn dat Duitschers?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Ondanks dat het re-enacters zijn zitten er wel prachtstukken tussen
Wel handig voor feestjesquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:12 schreef jitzzzze het volgende:
Nee, bij echte speakers heb je geen subwoofer nodig. Ook niet in je auto.
En hoeveel mag zo'n setje speakers wel niet kosten als die het niveau van een kwaliteits subwoofer aan bass wilt bereiken?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ook dan heb je met echte speakers geen sub nodig.
Je hebt het al snel over enkele honderden euro's.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
En hoeveel mag zo'n setje speakers wel niet kosten als die het niveau van een kwaliteits subwoofer aan bass wilt bereiken?
Yep, zijn Duitsers. Ik stond er zelf ook van te kijken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:47 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Zijn dat Duitschers?
Zozo, zijn ze over hun schaamte heen?
Pff mij niet gezien voor wat muziek, speakersetje met sub levert prima kwaliteit.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hebt het al snel over enkele honderden euro's.
Iedereen zijn eigen voorkeur.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Pff mij niet gezien voor wat muziek, speakersetje met sub levert prima kwaliteit.
Ik vind die gigantische nazi vlaggen wat ver gaan, het zijn er ook geen drie maar gelijk dertig.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep, zijn Duitsers. Ik stond er zelf ook van te kijken.
Tjonge jonge jongequote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:00 schreef samthegreat5 het volgende:
http://pryf.livejournal.com/4211139.html
Heb je 'm al gelezen?quote:
Nope, zag 'm op Facebook voorbij komen. Lijkt me wel een mooi boek.quote:
Ik heb op geen een van de voertuigen noch op de paxen zelf een hakenkruis of doodskop kunnen vinden, dus ik ben dan eigenlijk wel benieuwd wie er verantwoordelijk is voor die vlaggen...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:21 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ik vind die gigantische nazi vlaggen wat ver gaan, het zijn er ook geen drie maar gelijk dertig.
Blijft ongemakkelijk zo'n schouwspel en dan Duitsers die het naspelen.
Jij hebt een andere baan? Overgeplaatst naar een andere afdeling?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:41 schreef Lotusss het volgende:
Zojuist afscheidsborrel gehad... niet leuk om weg te gaan bij een afdeling waarbij collega's op zulk professioneel niveau met elkaar samenwerken, ondanks de karakterverschillen, en dat het dan nog zo gezellig was.
Ik heb een baan gevonden met meer uitdaging en beduidend meer salaris.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij hebt een andere baan? Overgeplaatst naar een andere afdeling?
Rottig, ik hoop dat de borrel wel leuk/gezellig was.
quote:
Brak jochie?quote:
Volgens jezelf: IK HOU VAN JE DUSHIIIIII. Direct aan mij gericht.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:07 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, alleen ik ben ff kwijt wat er gisteravond allemaal gebeurd is
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Volgens jezelf: IK HOU VAN JE DUSHIIIIII. Direct aan mij gericht.
En nog een niet heel erg charmante foto van jezelf.
Hedde gij druks op?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Tegen 7 mensen "Ik hou van je" gezegd
Dus jij gaat straks die gekke Afrikaanse kindsoldaatjes koppelen aan elkaar?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nah ik houd gewoon van liefde op de wereld.
Ik wil jou wel aan zo'n soldaatje koppelenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dus jij gaat straks die gekke Afrikaanse kindsoldaatjes koppelen aan elkaar?
Ik weet niet of die soldaatjes nog leven als ze in mijn buurt komenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik wil jou wel aan zo'n soldaatje koppelen
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 07:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb een baan gevonden met meer uitdaging en beduidend meer salaris.
Mijn detacheerder naaide me qua loon bij het leven.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:41 schreef Lotusss het volgende:
Zojuist afscheidsborrel gehad... niet leuk om weg te gaan bij een afdeling waarbij collega's op zulk professioneel niveau met elkaar samenwerken, ondanks de karakterverschillen, en dat het dan nog zo gezellig was.
Wacht maar tot je mijn Oegandese VeVa militie tegen komt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik weet niet of die soldaatjes nog leven als ze in mijn buurt komen.
He jij.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 01:00 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
De beste wensen nog allemaal
Ja, en parakikkercommando.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:02 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Is BB al Sergeant majoor in de tussentijd?
Maar even zonder dollen. BB is goed aan het leren heb ik het idee. Zijn topic is ook leuk.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
En met jou ook alles goed?
Gewoon standaard dingetjes? We hebben wel internet aan de wal namelijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 09:14 schreef AchJa het volgende:
Hey, jullie KM collega's, ik zag dat die Holland vergeven was van de repeaters, hebben ze tegenwoordig internet op zee?
Van wat ik me heb laten vertellen door die lui van ons die dit weekend met de Holland naar Noorwegen vertrekken, heeft de Holland inderdaad internetquote:Op zondag 2 februari 2014 09:14 schreef AchJa het volgende:
Hey, jullie KM collega's, ik zag dat die Holland vergeven was van de repeaters, hebben ze tegenwoordig internet op zee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |