Ja hoor, gewoon de zekering/relais'/ABS-computer eruit trekken.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:50 schreef AchJa het volgende:
Wat zijn dat voor malle fratsen met dat rempedaal, kan dat ABS ook uit?
Mooi, ben dat gekut nu al zat.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja hoor, gewoon de zekering/relais'/ABS-computer eruit trekken.
Dan gaat wel het controlelampje op je dash aan, en dat is een afkeurpunt voor de APK. Maar ook bij algemene controle kan je dan het bokje zijn.quote:
Hmmm, lekker is dat...quote:Op maandag 27 januari 2014 10:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan gaat wel het controlelampje op je dash aan, en dat is een afkeurpunt voor de APK. Maar ook bij algemene controle kan je dan het bokje zijn.
Ben je uitgeprocedeerd?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:48 schreef BredeBroeder het volgende:
Zojuist het recht verloren mezelf een Nederlander te noemen.
Spannendquote:Op maandag 27 januari 2014 14:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo!!
Kom ik vanochtend om 09:30 aankakken op de afdeling paliatieve zorg op de verpleegafdeling, staan daar 2 zakken, formaat vuilniszak, verse bladspinazie, 10 kilo aardappels en 15 kalkoenfilets. (nooit besteld, maar goed)
Succes ER![]()
Toch alles klaar om 12:30 om 15 monden te vullen
Die krijg je met 15 oudjes niet op. Iemand had téveel besteldquote:Op maandag 27 januari 2014 14:17 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Spannend
Hoe krijg je met 15 mensen 10kg aan aardappels op anyway
#firstworldproblemsquote:Op maandag 27 januari 2014 14:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die krijg je met 15 oudjes niet op. Iemand had téveel besteld
Oudjes die in de laatste fase van hun leven zijn gun ik een goede maaltijd welke ruimschoots voldoende is. Maar 10kg erpels is echt overdreven veelquote:
Wat de vrijwilliger morgen gaat maken is haar pakkie anquote:Op maandag 27 januari 2014 15:08 schreef WWolfy het volgende:
Gebakken aardappels voor morgen, iedereen wint
okquote:Op maandag 27 januari 2014 17:19 schreef WWolfy het volgende:
Heb net de eigenfrequentie van mijn deur gevonden. De deur begon te trillen terwijl ik Arrow aan het kijken was, dus natuurlijk heb ik toen mijn subwoofer op maximaal volume gezet om te proberen of ik de deur kapot kon trillen.
Het lukte niet
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:48 schreef BredeBroeder het volgende:
Zojuist het recht verloren mezelf een Nederlander te noemen.
quote:
wat is wel goedkoop? Hardlopen. Kost je geen drol.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:59 schreef BredeBroeder het volgende:
pff, abbo in een zwembad is niet goedkoop
Het is mooi weer, buitenwater kan nog best.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:59 schreef BredeBroeder het volgende:
pff, abbo in een zwembad is niet goedkoop
Drijfpakketje makenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is mooi weer, buitenwater kan nog best.
Hardlopen kost mij ook wel wat...quote:Op maandag 27 januari 2014 21:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
wat is wel goedkoop? Hardlopen. Kost je geen drol.
Maaruh, zwemmen is dus een aandachtspuntje? Wat dacht je, bij de marns hebben ze ook boten dus dat hoeft allemaal niet zo?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hardlopen kost mij ook wel wat...
Laat me raden. De moed vinden om aan te vangen?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hardlopen kost mij ook wel wat...
Nee, maar ik had niet verwacht dat ik zo slecht zou zijn, toen ik nog 1x per week zwom 8 jaar geleden kon ik makkelijk een paar baantjes trekkenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maaruh, zwemmen is dus een aandachtspuntje? Wat dacht je, bij de marns hebben ze ook boten dus dat hoeft allemaal niet zo?
Toen was je 8 ofzo? Dat was zeker tijdens zwemles...quote:Op maandag 27 januari 2014 21:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, maar ik had niet verwacht dat ik zo slecht zou zijn, toen ik nog 1x per week zwom 8 jaar geleden kon ik makkelijk een paar baantjes trekken
Ja, maar mn hele borstcrawl techniek is ook naar de klote, ik weet mijn aanleer manier niet meer en nu doe ik maar watquote:Op maandag 27 januari 2014 21:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toen was je 8 ofzo? Dat was zeker tijdens zwemles...![]()
Kortom, vaker het zwembad in.
Onze docente is wedstrijdzwemmer maar die had geen zin om nat te worden vandaagquote:Op maandag 27 januari 2014 21:37 schreef EllaN het volgende:
Een keertje met iemand mee die goede techniek heeft en een schema opzoeken om zwemconditie te verbeteren?
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maaruh, zwemmen is dus een aandachtspuntje? Wat dacht je, bij de marns hebben ze ook boten dus dat hoeft allemaal niet zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |