Ja hoor, gewoon de zekering/relais'/ABS-computer eruit trekken.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:50 schreef AchJa het volgende:
Wat zijn dat voor malle fratsen met dat rempedaal, kan dat ABS ook uit?
Mooi, ben dat gekut nu al zat.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja hoor, gewoon de zekering/relais'/ABS-computer eruit trekken.
Dan gaat wel het controlelampje op je dash aan, en dat is een afkeurpunt voor de APK. Maar ook bij algemene controle kan je dan het bokje zijn.quote:
Hmmm, lekker is dat...quote:Op maandag 27 januari 2014 10:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan gaat wel het controlelampje op je dash aan, en dat is een afkeurpunt voor de APK. Maar ook bij algemene controle kan je dan het bokje zijn.
Ben je uitgeprocedeerd?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:48 schreef BredeBroeder het volgende:
Zojuist het recht verloren mezelf een Nederlander te noemen.
Spannendquote:Op maandag 27 januari 2014 14:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo!!
Kom ik vanochtend om 09:30 aankakken op de afdeling paliatieve zorg op de verpleegafdeling, staan daar 2 zakken, formaat vuilniszak, verse bladspinazie, 10 kilo aardappels en 15 kalkoenfilets. (nooit besteld, maar goed)
Succes ER![]()
Toch alles klaar om 12:30 om 15 monden te vullen
Die krijg je met 15 oudjes niet op. Iemand had téveel besteldquote:Op maandag 27 januari 2014 14:17 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Spannend
Hoe krijg je met 15 mensen 10kg aan aardappels op anyway
#firstworldproblemsquote:Op maandag 27 januari 2014 14:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die krijg je met 15 oudjes niet op. Iemand had téveel besteld
Oudjes die in de laatste fase van hun leven zijn gun ik een goede maaltijd welke ruimschoots voldoende is. Maar 10kg erpels is echt overdreven veelquote:
Wat de vrijwilliger morgen gaat maken is haar pakkie anquote:Op maandag 27 januari 2014 15:08 schreef WWolfy het volgende:
Gebakken aardappels voor morgen, iedereen wint
okquote:Op maandag 27 januari 2014 17:19 schreef WWolfy het volgende:
Heb net de eigenfrequentie van mijn deur gevonden. De deur begon te trillen terwijl ik Arrow aan het kijken was, dus natuurlijk heb ik toen mijn subwoofer op maximaal volume gezet om te proberen of ik de deur kapot kon trillen.
Het lukte niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |