Je kan in MoW ook je voertuigen (en ook infanterie, maar da's minder interessant) handmatig besturen. Als je op (volgens mij) E klikt dan kun je je tank met pijltjes rijden en met de muis schieten.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:05 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Dat is er in principe ook allemaal bij Wargame, maar dan wordt er veel minder op ingezoomd omdat je op brigade grootte een spel speelt. IK ga Men of war daarin tegen zeker proberen.
Roshes zijn ugly man, die zoolquote:Op maandag 27 januari 2014 00:11 schreef Wasmachinu het volgende:
BB ff he, airmaxjes waren leuk in 2012 en incidenteel nog in 2013. Nu is het Powerlines- en Rosherun tijdperk aangebroken. Terugsturen die schoentjes van je.
In DT naar schoolquote:Op zondag 26 januari 2014 19:40 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
KL'ers hier die denken hier aan mee te gaan doen? Sta woensdagavond doorgaans bier te tanken. Zal wel groot succes worden om dat in DT te gaan doen
Vet spel, graphics zijn wel wat onder de maat maar de physics maken het weer mooi. SHOWW2 & FoW ook uitgebreid gespeeld, net als de voorgaande MoW's.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:02 schreef Rave_NL het volgende:
Iemand hier bekend met Men of War: Assault Squads? De beste en realistische WW2 RTS.?
Volgende maand komt deeltje twee uit,
Ik vergeef je omdat je 16 bent..quote:Op maandag 27 januari 2014 00:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Roshes zijn ugly man, die zoolPowerlines heb ik een paartje van
Ieder z'n eigen smaakquote:Op maandag 27 januari 2014 00:17 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Ik vergeef je omdat je 16 bent..
bordeaux rode rosherun of mn freerun 2quote:Op maandag 27 januari 2014 00:17 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Ik vergeef je omdat je 16 bent..
Rgr!quote:Op maandag 27 januari 2014 00:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
bordeaux rode rosherun of mn freerun 2
Ik kan niet meer inloggen via gamerspy.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:05 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik heb niemand om MoW: AS mee te spelen Rave, dus als je een keer wilt.
Heb ook niemand om Napoleon: Total War mee te spelen. Speelde het altijd met de Napoleonic: Total War III mod.
Waarom heb je gamerspy nodig?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:30 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik kan niet meer inloggen via gamerspy.
DT buddies?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dit inderdaad, zou het ook voor mij betekenen
Brigade is te groot voor mij.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:05 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Dat is er in principe ook allemaal bij Wargame, maar dan wordt er veel minder op ingezoomd omdat je op brigade grootte een spel speelt. IK ga Men of war daarin tegen zeker proberen.
Account om in te loggen via het spel zelf.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waarom heb je gamerspy nodig?
http://www.gamerspy.co.uk/ ?
Bedoel je niet Gamespy?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Account om in te loggen via het spel zelf.
quote:Op maandag 27 januari 2014 05:52 schreef WWolfy het volgende:
Tentamenweken, dan kan ik slapen en studeren hoe laat ik maar wil
Mogguh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |