Hoi BBquote:
Doe even je UI goedquote:
checkquote:
#swagquote:
Niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ze hebben m'n Facebook gekaapt
hu?quote:Op zondag 26 januari 2014 18:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jij hebt je privileges verkeerd gebruikt
/ik heb helemaal niks gedaan. Kom dit leuke plaatje ineens tegen in mijn inbox.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Beetje foto's van mn FB afplukken
AB voor vrouwvolkquote:
Serieus best een goed ideequote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 19:07 schreef jitzzzze het volgende:
Echt een briljant idee is het![]()
* jitzzzze gaat snel de schilderstape zoeken
Helaas. 10.5quote:Op zondag 26 januari 2014 19:12 schreef Schild het volgende:
Iemand interesse in Lowa Combat Boots UK maat 9, US maat 10, EU maat 43,5?
Jij leeft op grote voet dan.quote:
44. Valt best mee toch.quote:
Valt wel mee ja.quote:
Meteen het militair parcours in het water?quote:
Geen idee, wat testen om je begin niveau te metenquote:Op zondag 26 januari 2014 19:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Meteen het militair parcours in het water?
Ah, ok.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Geen idee, wat testen om je begin niveau te meten
Mevrouw Hquote:Op zondag 26 januari 2014 19:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
KL'ers hier die denken hier aan mee te gaan doen? Sta woensdagavond doorgaans bier te tanken. Zal wel groot succes worden om dat in DT te gaan doenquote:Vanwege het jubileumjaar wordt elke landmachtmilitair gevraagd om op 23 april 2014 je uniform van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat aan te houden. Dus ook tijdens het reizen en privé-activiteiten.
Met of zonder zwembandjes?quote:Op zondag 26 januari 2014 19:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof om te zienquote:Op zondag 26 januari 2014 19:40 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
KL'ers hier die denken hier aan mee te gaan doen? Sta woensdagavond doorgaans bier te tanken. Zal wel groot succes worden om dat in DT te gaan doen
Met uiteraardquote:Op zondag 26 januari 2014 19:41 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Met of zonder zwembandjes?
ben dan op oefening dus grote kans dat ik het aan heb.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:40 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
KL'ers hier die denken hier aan mee te gaan doen? Sta woensdagavond doorgaans bier te tanken. Zal wel groot succes worden om dat in DT te gaan doen
Jep. Ich habe.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:02 schreef Rave_NL het volgende:
Iemand hier bekend met Men of War: Assault Squads? De beste en realistische WW2 RTS.?
Volgende maand komt deeltje twee uit,
voor realisme zoek ik het liever in wargame:airland battle of european escalation. Wel koude oorlog... maar stukker realistischer.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:02 schreef Rave_NL het volgende:
Iemand hier bekend met Men of War: Assault Squads? De beste en realistische WW2 RTS.?
Net zoals elke woensdag van het jaar dus...quote:Op zondag 26 januari 2014 19:40 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Zit dan intern ook dus ik zal wel meedoenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Net zoals elke woensdag van het jaar dus...![]()
Ik heb door de week weinig burger aan.
Heb ik ook, beide. Speel het niet zoveel, veel te intensief voor mijn breinquote:Op zondag 26 januari 2014 20:08 schreef Pumatje het volgende:
[..]
voor realisme zoek ik het liever in wargame:airland battle of european escalation. Wel koude oorlog... maar stukker realistischer.
Nieuw campaign deel van ARMA3 is uit. Eerste deel was best prima.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Heb ik ook, beide. Speel het niet zoveel, veel te intensief voor mijn brein
Oh even kijken. We moeten ARMA 3 nog eens een keer met z'n 3'en doen met Nibbje.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:37 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Nieuw campaign deel van ARMA3 is uit. Eerste deel was best prima.
Jaja, ik heb alleen TS op mijn vaste pc thuis. Komt morgen wel.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh even kijken. We moeten ARMA 3 nog eens een keer met z'n 3'en doen met Nibbje.
Kom eens op Teamspeak flikker.
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:46 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Jaja, ik heb alleen TS op mijn vaste pc thuis. Komt morgen wel.
Trouwens, is dit niet iets voor jou: http://www.marktplaats.nl(...)40d2&previousPage=lr
Realistischer valt mee, maar veel grootschaliger en meer gericht op voertuigen. Desalniettemin is het een prachtspel, 10v10 met een stel competente gastenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:08 schreef Pumatje het volgende:
[..]
voor realisme zoek ik het liever in wargame:airland battle of european escalation. Wel koude oorlog... maar stukker realistischer.
Inderdoad. Gemengde deckquote:Op zondag 26 januari 2014 22:51 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Realistischer valt mee, maar veel grootschaliger en meer gericht op voertuigen. Desalniettemin is het een prachtspel, 10v10 met een stel competente gasten
een stuk realistischer. Terrein en camouflage zijn enorm belangrijk, alsmede het individuele effect van vijandig vuur op je eenheden. Een tank of pantserinfanterie voertuig kan een mechanisch defect krijgen wat de bemanning moet herstellen, of een psychologisch effect van bijvoorbeeld een bombardement...eenheden die je direct naar positie stuurt zonder oog voor terrein komen vast te zitten in de modder.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:51 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Realistischer valt mee, maar veel grootschaliger en meer gericht op voertuigen. Desalniettemin is het een prachtspel, 10v10 met een stel competente gasten
Dat heeft zo'n kleine invloed op het spel dat het bijna niet opvalt, althans, op de gesteldheid van de bemanning na dan. (routen is schijt irritant, maar gebeurt vrij laat) Ik werk altijd met met T-64s ondersteund door T-80s of M1s ondersteund door m1a1s. Je stuurt gewoon zo'n zooitje gietijzer naar de bosjes waarna je je vervolgens gaat focussen op waar het spel echt in uitblinkt; de vliegtuigen.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:09 schreef Pumatje het volgende:
[..]
een stuk realistischer. Terrein en camouflage zijn enorm belangrijk, alsmede het individuele effect van vijandig vuur op je eenheden. Een tank of pantserinfanterie voertuig kan een mechanisch defect krijgen wat de bemanning moet herstellen, of een psychologisch effect van bijvoorbeeld een bombardement...eenheden die je direct naar positie stuurt zonder oog voor terrein komen vast te zitten in de modder.
De hoek vanuit waar wordt geschoten maakt uit, er wordt rekening gehouden met verschillende bepantsering, reikwijdte, penetratievermogen, waarnemingsmiddellen.. en ga zo maar door voor elk voertuig.
Je kunt je heli's op verschillende hoogtes laten vliegen... dat soort zaken zie ik nergens terugkomen, in geen anders spel wat zich zo laat spelen
En inderdaad dit.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:55 schreef Rave_NL het volgende:
Het mooiste aan MoW zijn de schademodellen van de voertuigen. Geen balkjes of health, gewoon individuele compartimenten die beschadigd dan wel kapot kunnen gaan.
Wordt de koepel beschadigd, dan kan hij nog wel vuren maar moet het hele voertuig draaien. Een jagdpanter kan dood en verderf zaaien maar als de track wordt beschadigd door een mijn dan moet je zorgen dat hij gedekt wordt voordat een Rus met een molotovcocktail de bemanning eruit kookt.
Munitie bijhouden en desnodig distribueren. Etc.
Als er nog een moraal bij zou komen zou het af zijn. Units die zichzelf overgeven als hun positie onhoudbaar wordt. Dat soort werk.
Dat is er in principe ook allemaal bij Wargame, maar dan wordt er veel minder op ingezoomd omdat je op brigade grootte een spel speelt. IK ga Men of war daarin tegen zeker proberen.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:55 schreef Rave_NL het volgende:
Het mooiste aan MoW zijn de schademodellen van de voertuigen. Geen balkjes of health, gewoon individuele compartimenten die beschadigd dan wel kapot kunnen gaan.
Wordt de koepel beschadigd, dan kan hij nog wel vuren maar moet het hele voertuig draaien. Een jagdpanter kan dood en verderf zaaien maar als de track wordt beschadigd door een mijn dan moet je zorgen dat hij gedekt wordt voordat een Rus met een molotovcocktail de bemanning eruit kookt.
Munitie bijhouden en desnodig distribueren. Etc.
Als er nog een moraal bij zou komen zou het af zijn. Units die zichzelf overgeven als hun positie onhoudbaar wordt. Dat soort werk.
Je kan in MoW ook je voertuigen (en ook infanterie, maar da's minder interessant) handmatig besturen. Als je op (volgens mij) E klikt dan kun je je tank met pijltjes rijden en met de muis schieten.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:05 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Dat is er in principe ook allemaal bij Wargame, maar dan wordt er veel minder op ingezoomd omdat je op brigade grootte een spel speelt. IK ga Men of war daarin tegen zeker proberen.
Roshes zijn ugly man, die zoolquote:Op maandag 27 januari 2014 00:11 schreef Wasmachinu het volgende:
BB ff he, airmaxjes waren leuk in 2012 en incidenteel nog in 2013. Nu is het Powerlines- en Rosherun tijdperk aangebroken. Terugsturen die schoentjes van je.
In DT naar schoolquote:Op zondag 26 januari 2014 19:40 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Vet spel, graphics zijn wel wat onder de maat maar de physics maken het weer mooi. SHOWW2 & FoW ook uitgebreid gespeeld, net als de voorgaande MoW's.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:02 schreef Rave_NL het volgende:
Ik vergeef je omdat je 16 bent..quote:Op maandag 27 januari 2014 00:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Roshes zijn ugly man, die zoolPowerlines heb ik een paartje van
Ieder z'n eigen smaakquote:Op maandag 27 januari 2014 00:17 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Ik vergeef je omdat je 16 bent..
bordeaux rode rosherun of mn freerun 2quote:Op maandag 27 januari 2014 00:17 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Ik vergeef je omdat je 16 bent..
Rgr!quote:Op maandag 27 januari 2014 00:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
bordeaux rode rosherun of mn freerun 2
Ik kan niet meer inloggen via gamerspy.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:05 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik heb niemand om MoW: AS mee te spelen Rave, dus als je een keer wilt.
Heb ook niemand om Napoleon: Total War mee te spelen. Speelde het altijd met de Napoleonic: Total War III mod.
Waarom heb je gamerspy nodig?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:30 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik kan niet meer inloggen via gamerspy.
DT buddies?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dit inderdaad, zou het ook voor mij betekenen
Brigade is te groot voor mij.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:05 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Dat is er in principe ook allemaal bij Wargame, maar dan wordt er veel minder op ingezoomd omdat je op brigade grootte een spel speelt. IK ga Men of war daarin tegen zeker proberen.
Account om in te loggen via het spel zelf.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waarom heb je gamerspy nodig?
http://www.gamerspy.co.uk/ ?
Bedoel je niet Gamespy?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Account om in te loggen via het spel zelf.
quote:Op maandag 27 januari 2014 05:52 schreef WWolfy het volgende:
Tentamenweken, dan kan ik slapen en studeren hoe laat ik maar wil
Mogguh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |