abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 januari 2014 @ 20:11:35 #251
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_135975030

:9
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  zondag 26 januari 2014 @ 20:12:03 #252
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_135975050
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 19:40 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:

[..]

KL'ers hier die denken hier aan mee te gaan doen? Sta woensdagavond doorgaans bier te tanken. Zal wel groot succes worden om dat in DT te gaan doen :P
Net zoals elke woensdag van het jaar dus... :') :')

Ik heb door de week weinig burger aan.
pi_135977469
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:12 schreef AchJa het volgende:

[..]

Net zoals elke woensdag van het jaar dus... :') :')

Ik heb door de week weinig burger aan.
Zit dan intern ook dus ik zal wel meedoen :')
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  zondag 26 januari 2014 @ 21:12:09 #254
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_135979323
ik moet op mijn verjaardag m'n uniform aanhouden :')
pi_135980223
Air maxxies voor 75,- op de kop getikt uit de US :)
pi_135980491
http://www.dumpert.nl/mediabase/6582213/993e9a43/stoppie_.html

Dit lijkt me niet fantastische voor de staat van de tracks?
Bij de korporaal komt men met persoonlijke ideeën. Met de ideeën van de korporaal gaat men weg.
pi_135980994
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:08 schreef Pumatje het volgende:

[..]

voor realisme zoek ik het liever in wargame:airland battle of european escalation. Wel koude oorlog... maar stukker realistischer.
Heb ik ook, beide. Speel het niet zoveel, veel te intensief voor mijn brein :')
pi_135981120
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 21:35 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Heb ik ook, beide. Speel het niet zoveel, veel te intensief voor mijn brein :')
Nieuw campaign deel van ARMA3 is uit. Eerste deel was best prima.
Bij de korporaal komt men met persoonlijke ideeën. Met de ideeën van de korporaal gaat men weg.
pi_135981157
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 21:37 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:

[..]

Nieuw campaign deel van ARMA3 is uit. Eerste deel was best prima.
Oh even kijken. We moeten ARMA 3 nog eens een keer met z'n 3'en doen met Nibbje.
Kom eens op Teamspeak flikker.
pi_135981695
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 21:37 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Oh even kijken. We moeten ARMA 3 nog eens een keer met z'n 3'en doen met Nibbje.
Kom eens op Teamspeak flikker.
Jaja, ik heb alleen TS op mijn vaste pc thuis. Komt morgen wel.

Trouwens, is dit niet iets voor jou: http://www.marktplaats.nl(...)40d2&previousPage=lr
pi_135982245
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 21:46 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:

[..]

Jaja, ik heb alleen TS op mijn vaste pc thuis. Komt morgen wel.

Trouwens, is dit niet iets voor jou: http://www.marktplaats.nl(...)40d2&previousPage=lr
:')
  zondag 26 januari 2014 @ 21:57:17 #262
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_135982553
Die opfor hanenkam is wel baas. :7
http://link.marktplaats.nl/771062559
pi_135987085
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:08 schreef Pumatje het volgende:

[..]

voor realisme zoek ik het liever in wargame:airland battle of european escalation. Wel koude oorlog... maar stukker realistischer.
Realistischer valt mee, maar veel grootschaliger en meer gericht op voertuigen. Desalniettemin is het een prachtspel, 10v10 met een stel competente gasten ^O^
pi_135987891
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:51 schreef Ponjaard het volgende:

[..]

Realistischer valt mee, maar veel grootschaliger en meer gericht op voertuigen. Desalniettemin is het een prachtspel, 10v10 met een stel competente gasten ^O^
Inderdoad. Gemengde deck :D
  zondag 26 januari 2014 @ 23:09:06 #265
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_135988341
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:51 schreef Ponjaard het volgende:

[..]

een stuk realistischer. Terrein en camouflage zijn enorm belangrijk, alsmede het individuele effect van vijandig vuur op je eenheden. Een tank of pantserinfanterie voertuig kan een mechanisch defect krijgen wat de bemanning moet herstellen, of een psychologisch effect van bijvoorbeeld een bombardement...eenheden die je direct naar positie stuurt zonder oog voor terrein komen vast te zitten in de modder.

De hoek vanuit waar wordt geschoten maakt uit, er wordt rekening gehouden met verschillende bepantsering, reikwijdte, penetratievermogen, waarnemingsmiddellen.. en ga zo maar door voor elk voertuig.

Je kunt je heli's op verschillende hoogtes laten vliegen... dat soort zaken zie ik nergens terugkomen, in geen anders spel wat zich zo laat spelen :)
pi_135988548
Wargame Airland Battle is inderdaad één van de betere realistische RTS.
pi_135989209
Ok fair enough, download gaat morgen aan :P
pi_135989230
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:09 schreef Pumatje het volgende:

[..]

een stuk realistischer. Terrein en camouflage zijn enorm belangrijk, alsmede het individuele effect van vijandig vuur op je eenheden. Een tank of pantserinfanterie voertuig kan een mechanisch defect krijgen wat de bemanning moet herstellen, of een psychologisch effect van bijvoorbeeld een bombardement...eenheden die je direct naar positie stuurt zonder oog voor terrein komen vast te zitten in de modder.

De hoek vanuit waar wordt geschoten maakt uit, er wordt rekening gehouden met verschillende bepantsering, reikwijdte, penetratievermogen, waarnemingsmiddellen.. en ga zo maar door voor elk voertuig.

Je kunt je heli's op verschillende hoogtes laten vliegen... dat soort zaken zie ik nergens terugkomen, in geen anders spel wat zich zo laat spelen :)
Dat heeft zo'n kleine invloed op het spel dat het bijna niet opvalt, althans, op de gesteldheid van de bemanning na dan. (routen is schijt irritant, maar gebeurt vrij laat) Ik werk altijd met met T-64s ondersteund door T-80s of M1s ondersteund door m1a1s. Je stuurt gewoon zo'n zooitje gietijzer naar de bosjes waarna je je vervolgens gaat focussen op waar het spel echt in uitblinkt; de vliegtuigen.

Verder hier en daar nog wat pruttels of ZSU-23's achter de linies en 1 BUK of roland en klaar is kees, zo ziet mijn gemiddelde deck er ongeveer uit. Oh ja en een Brits reccetje met zo'n gaar accent voor mijn algemene NATO decks. "C'mon laydies wot a u waitin fo, bwekfest in bed?" (Hou er wel rekening mee dat ik het speel als een nukubu met een CAS fetish.)

Heerlijk spel met oneindig veel mogelijkheden, kan ook niet wachten op red dragon. :Y Men of War is eigenlijk een vergrootglas van ALB.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ponjaard op 26-01-2014 23:28:32 ]
pi_135989515
dubbel :')
pi_135989546
triple :')
pi_135990000
Men of war is heerlijk. Lekker met je Tiger I tank door huisjes rijden :D Alles kan kapot, da's zo tof.
Ik heb zelfs zijn voorganger nog gespeeld: ''Soldiers: Heroes of WW2''
  zondag 26 januari 2014 @ 23:55:34 #272
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_135991222
Het mooiste aan MoW zijn de schademodellen van de voertuigen. Geen balkjes of health, gewoon individuele compartimenten die beschadigd dan wel kapot kunnen gaan.

Wordt de koepel beschadigd, dan kan hij nog wel vuren maar moet het hele voertuig draaien. Een jagdpanter kan dood en verderf zaaien maar als de track wordt beschadigd door een mijn dan moet je zorgen dat hij gedekt wordt voordat een Rus met een molotovcocktail de bemanning eruit kookt.

Munitie bijhouden en desnodig distribueren. Etc.

Als er nog een moraal bij zou komen zou het af zijn. Units die zichzelf overgeven als hun positie onhoudbaar wordt. Dat soort werk.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_135991580
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:55 schreef Rave_NL het volgende:
Het mooiste aan MoW zijn de schademodellen van de voertuigen. Geen balkjes of health, gewoon individuele compartimenten die beschadigd dan wel kapot kunnen gaan.

Wordt de koepel beschadigd, dan kan hij nog wel vuren maar moet het hele voertuig draaien. Een jagdpanter kan dood en verderf zaaien maar als de track wordt beschadigd door een mijn dan moet je zorgen dat hij gedekt wordt voordat een Rus met een molotovcocktail de bemanning eruit kookt.

Als er nog een moraal bij zou komen zou het af zijn. Units die zichzelf overgeven als hun positie onhoudbaar wordt. Dat soort werk.
En inderdaad dit.
Met een AP shell door een huis schieten en met een perfect gemikt schot tussen de koepel en de romp de koepel van een T-34 eraf knallen _O_
pi_135991772
Ik heb niemand om MoW: AS mee te spelen Rave, dus als je een keer wilt.
Heb ook niemand om Napoleon: Total War mee te spelen. Speelde het altijd met de Napoleonic: Total War III mod.
  maandag 27 januari 2014 @ 00:05:47 #275
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_135991778
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:55 schreef Rave_NL het volgende:

Dat is er in principe ook allemaal bij Wargame, maar dan wordt er veel minder op ingezoomd omdat je op brigade grootte een spel speelt. IK ga Men of war daarin tegen zeker proberen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')