Net zoals elke woensdag van het jaar dus...quote:Op zondag 26 januari 2014 19:40 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
KL'ers hier die denken hier aan mee te gaan doen? Sta woensdagavond doorgaans bier te tanken. Zal wel groot succes worden om dat in DT te gaan doen
Zit dan intern ook dus ik zal wel meedoenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Net zoals elke woensdag van het jaar dus...![]()
Ik heb door de week weinig burger aan.
Heb ik ook, beide. Speel het niet zoveel, veel te intensief voor mijn breinquote:Op zondag 26 januari 2014 20:08 schreef Pumatje het volgende:
[..]
voor realisme zoek ik het liever in wargame:airland battle of european escalation. Wel koude oorlog... maar stukker realistischer.
Nieuw campaign deel van ARMA3 is uit. Eerste deel was best prima.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Heb ik ook, beide. Speel het niet zoveel, veel te intensief voor mijn brein
Oh even kijken. We moeten ARMA 3 nog eens een keer met z'n 3'en doen met Nibbje.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:37 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Nieuw campaign deel van ARMA3 is uit. Eerste deel was best prima.
Jaja, ik heb alleen TS op mijn vaste pc thuis. Komt morgen wel.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh even kijken. We moeten ARMA 3 nog eens een keer met z'n 3'en doen met Nibbje.
Kom eens op Teamspeak flikker.
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:46 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Jaja, ik heb alleen TS op mijn vaste pc thuis. Komt morgen wel.
Trouwens, is dit niet iets voor jou: http://www.marktplaats.nl(...)40d2&previousPage=lr
Realistischer valt mee, maar veel grootschaliger en meer gericht op voertuigen. Desalniettemin is het een prachtspel, 10v10 met een stel competente gastenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:08 schreef Pumatje het volgende:
[..]
voor realisme zoek ik het liever in wargame:airland battle of european escalation. Wel koude oorlog... maar stukker realistischer.
Inderdoad. Gemengde deckquote:Op zondag 26 januari 2014 22:51 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Realistischer valt mee, maar veel grootschaliger en meer gericht op voertuigen. Desalniettemin is het een prachtspel, 10v10 met een stel competente gasten
een stuk realistischer. Terrein en camouflage zijn enorm belangrijk, alsmede het individuele effect van vijandig vuur op je eenheden. Een tank of pantserinfanterie voertuig kan een mechanisch defect krijgen wat de bemanning moet herstellen, of een psychologisch effect van bijvoorbeeld een bombardement...eenheden die je direct naar positie stuurt zonder oog voor terrein komen vast te zitten in de modder.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:51 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Realistischer valt mee, maar veel grootschaliger en meer gericht op voertuigen. Desalniettemin is het een prachtspel, 10v10 met een stel competente gasten
Dat heeft zo'n kleine invloed op het spel dat het bijna niet opvalt, althans, op de gesteldheid van de bemanning na dan. (routen is schijt irritant, maar gebeurt vrij laat) Ik werk altijd met met T-64s ondersteund door T-80s of M1s ondersteund door m1a1s. Je stuurt gewoon zo'n zooitje gietijzer naar de bosjes waarna je je vervolgens gaat focussen op waar het spel echt in uitblinkt; de vliegtuigen.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:09 schreef Pumatje het volgende:
[..]
een stuk realistischer. Terrein en camouflage zijn enorm belangrijk, alsmede het individuele effect van vijandig vuur op je eenheden. Een tank of pantserinfanterie voertuig kan een mechanisch defect krijgen wat de bemanning moet herstellen, of een psychologisch effect van bijvoorbeeld een bombardement...eenheden die je direct naar positie stuurt zonder oog voor terrein komen vast te zitten in de modder.
De hoek vanuit waar wordt geschoten maakt uit, er wordt rekening gehouden met verschillende bepantsering, reikwijdte, penetratievermogen, waarnemingsmiddellen.. en ga zo maar door voor elk voertuig.
Je kunt je heli's op verschillende hoogtes laten vliegen... dat soort zaken zie ik nergens terugkomen, in geen anders spel wat zich zo laat spelen
En inderdaad dit.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:55 schreef Rave_NL het volgende:
Het mooiste aan MoW zijn de schademodellen van de voertuigen. Geen balkjes of health, gewoon individuele compartimenten die beschadigd dan wel kapot kunnen gaan.
Wordt de koepel beschadigd, dan kan hij nog wel vuren maar moet het hele voertuig draaien. Een jagdpanter kan dood en verderf zaaien maar als de track wordt beschadigd door een mijn dan moet je zorgen dat hij gedekt wordt voordat een Rus met een molotovcocktail de bemanning eruit kookt.
Munitie bijhouden en desnodig distribueren. Etc.
Als er nog een moraal bij zou komen zou het af zijn. Units die zichzelf overgeven als hun positie onhoudbaar wordt. Dat soort werk.
Dat is er in principe ook allemaal bij Wargame, maar dan wordt er veel minder op ingezoomd omdat je op brigade grootte een spel speelt. IK ga Men of war daarin tegen zeker proberen.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:55 schreef Rave_NL het volgende:
Het mooiste aan MoW zijn de schademodellen van de voertuigen. Geen balkjes of health, gewoon individuele compartimenten die beschadigd dan wel kapot kunnen gaan.
Wordt de koepel beschadigd, dan kan hij nog wel vuren maar moet het hele voertuig draaien. Een jagdpanter kan dood en verderf zaaien maar als de track wordt beschadigd door een mijn dan moet je zorgen dat hij gedekt wordt voordat een Rus met een molotovcocktail de bemanning eruit kookt.
Munitie bijhouden en desnodig distribueren. Etc.
Als er nog een moraal bij zou komen zou het af zijn. Units die zichzelf overgeven als hun positie onhoudbaar wordt. Dat soort werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |