Dit inderdaad. Maarja, er moet geknipt worden..quote:Op maandag 27 januari 2014 13:16 schreef Impry het volgende:
[..]
Gek dat dit niet in de uitzending zat, nu was het net of ze daar dagen lang alleen hebben gezeten in een koude omgeving zonder andere mensen.
Jan was misschien zichzelf, maar Judith verwachtte wat meer en dat had ze eerder in de auto (vorige week) ook al gezegd. Toen Claire was weggestuurd 'gaf ze het nog een kans', maar dat was al totaal niet overtuigend (op dat ff op elkaar springen na danquote:Op zondag 26 januari 2014 22:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er schortte vrij weinig aan Jan deze aflevering. Judith verdiende echt een corrigerende tik.
Heb al die poeha over haar "posh English" en "microwave"-opmerkingen nooit zo begrepen eigenlijk. Wel kon ik haar echt even niet uitstaan bij die "bloem/gluten/lieverd"-opmerking en was ze in het geheel wel wat teveel aanwezig/bood ze Judith en Jan te weinig ruimte samen (tenminste, die indruk kreeg je obv de beelden die ze lieten zien en Jan gaf dat zelf ook aan).quote:Op maandag 27 januari 2014 12:30 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat moment was wel een beetje de doodsteek voor haar, sindsdien werd ze totaal uitgekotst door de kijkers.
Overigens vond ik in het begin dat Jan juist heel bot was tegen Claire, toen ze met dat eigen glutenvrije brood aan kwam bijvoorbeeld. Als je echt serieus glutenallergie hebt, dan moet je heel goed oppassen wat je eet, maar Jan toonde geen enkel begrip voor haar allergie en had nog nooit van gluten gehoord.
In dat "zaken"-gesprek vond ik het meer een constatering, dan een verwijt. Zag echter dat filmpje op de site en daarin klinkt ze inderdaad wel wat verwijtend richting Jan. Ze zegt ook dat hij na een paar dagen opeens heel anders was. Tja, hij was inmiddels een beetje op haar afgeknapt, dan krijg je dat altijd lijkt mij.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Onder andere in het gesprekje met Yvonne (het "ik kwam hier niet om zaken te doen" gesprek).
Ze blijft doen alsof Jan degene is die niet aan het door hem geschetste beeld voldoet, terwijl Jan precies aan het door hem geschetste beeld voldoet, ze had er alleen zelf veel meer omheen bedacht.
Ben wel echt benieuwd, maar geen facebook, dus helaasquote:Op maandag 27 januari 2014 11:05 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Op haar Facebook staan in ieder geval mooie foto's zonder bril. Saskia Kuiper heet ze.
Misschien kun je het ook wel zien zonder account...quote:Op maandag 27 januari 2014 16:05 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ben wel echt benieuwd, maar geen facebook, dus helaas
saskia heeft ook een mooi figuur, alleen verstopt dat een beetje.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:55 schreef OProg het volgende:
[..]
Wat compleet kansloos zeg.
En dan vervolgens over een paar maanden een column uitkakken dat mannen lompe honden zijn omdat ze vrouwen als vlees zien ofzo?
Er zitten hier figuren te doen alsof hij voor een compleet spook gekozen heeft. Komop zeg, ga een keer om je heen kijken naar de mensen om je heen.
Saskia is gewoon een normale leuke vrouw en hij heeft er een fijn gevoel bij. Hij maakt een keuze met de gedachte dat als hij in de winter in de woonkamer zit dat hij dan gewoon met iemand op de bank kan zitten waar hij een fijn gevoel bij heeft en dat het gezellig is. En dan is er met de ene persoon wel een bepaalde klik en met de ander wat minder.
Hartstikke leuke meid, vooral die laatste fotoquote:Op maandag 27 januari 2014 16:35 schreef Starlie het volgende:
[..]
Misschien kun je het ook wel zien zonder account...
https://www.facebook.com/saskia.kuipers.79?fref=ts
En anders zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, nu is ze met bril wel veel leuker!quote:Op maandag 27 januari 2014 16:35 schreef Starlie het volgende:
[..]
En anders zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is niet zo vreemd. De eerste is door een kerel gezegd, de tweede door een vrouw. Komt wel vaker voor dat mannen bij vrienden tof zijn en er alles voor over hebben, maar in een relatie juist niet. Niet uit ervaring overigens hoor, maar van horen zeggen. En van wat ik wel eens zie bij anderen.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:12 schreef datbenikweer het volgende:
Weet niet of dit al gepost is, maar ik vond nogal 2 opmerkelijke en tegenstrijdige comments van 2 verschillende mensen op de BZV facebook pagina:
persoon 1: Ik heb Jan een paar keer ontmoet hier in Canada en volgens mij is hij echt "the strong silent type"
Iemand die echt alles voor je over zou hebben. There is something to be said about guys like that. No BS and drama, what you see is what you get.
Ik hoop echt dat hij een leuke meid zal vinden en volgens mij kan dat net zo goed iemand uit Canada zijn. Ik heb zelf ook een amazing Canadian fiancee
persoon 2: Jan heeft niets over voor een ander. Ik ken heem hij is de ex van onze dochter. Hij heeft een kort lontje en hij vindt dat je daar maar rekening mee moet houden.die meisjes moeten blij zijn dat ze terug zijn in Nederland.
"Ik kom hieR zo'n vieR tot zes keerRRRR peRRr week"quote:Op maandag 27 januari 2014 12:35 schreef Milchat het volgende:
[..]
Dit inderdaad, het boeide Jan geen reet of ze glutenallergie had. Terwijl dat toch echt serieus impact kan hebben op je gezondheid zodra je voedsel in aanraking komt met gluten.
Claire wilde misschien iets té graag en daarom werd ze minder populair, ook bij Jan. Maar ze lijkt me wel heel aardig en oprecht geïnteresseerd in mensen
Op die facebook stond ook iets van "Dit weekend al 5500 m hardgelopen"quote:Op maandag 27 januari 2014 18:59 schreef Soldier2000 het volgende:
Claire is zeker mijn type niet, maar zo erg is ze nu ook weer niet, ik kan het wel wel waarderen dat ze zo goed op haar voeding let, en veel beweegt om haar lichaam in shape te houden. Daarnaast laat ze wel duidelijk merken wat ze wil, en lijkt ze ook geen drama queen te zijn.
Ik snap ook niet wat hij tegen canadese vrouwen heeft. Vind ze zelf over het algemeen juist leukquote:Op maandag 27 januari 2014 18:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is niet zo vreemd. De eerste is door een kerel gezegd, de tweede door een vrouw. Komt wel vaker voor dat mannen bij vrienden tof zijn en er alles voor over hebben, maar in een relatie juist niet. Niet uit ervaring overigens hoor, maar van horen zeggen. En van wat ik wel eens zie bij anderen.
in vorm bedoel je.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:59 schreef Soldier2000 het volgende:
Claire is zeker mijn type niet, maar zo erg is ze nu ook weer niet, ik kan het wel wel waarderen dat ze zo goed op haar voeding let, en veel beweegt om haar lichaam in shape te houden. Daarnaast laat ze wel duidelijk merken wat ze wil, en lijkt ze ook geen drama queen te zijn.
Ze woont er al vanaf 1 december... die laat er ook geen gras over groeien..twitter:ingridwta twitterde op maandag 27-01-2014 om 11:41:24lieve mensen,bedankt voor alle lieve reacties.We zijn er stil van.Zo fijn dat jullie zo hebben meegeleefd #bzv http://t.co/qb0ctnYEgf reageer retweet
Tis dat ze ietwat te oud zijn voor een boer'n baby, maar anders...quote:Op maandag 27 januari 2014 21:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Die boeren lusten er doorgaans wel pap van.
op de 1e avond samen vroeg Johan al: "Mag ie er ingrid?"quote:
Antwoord:quote:Op maandag 27 januari 2014 23:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
op de 1e avond samen vroeg Johan al: "Mag ie er ingrid?"
Laat dit soort dingen aan de gasten van dit was het nieuws over ofzo svpquote:Op maandag 27 januari 2014 23:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Antwoord:
[ afbeelding ]
Dit plaatje kun je eindeloos toepassen.![]()
Ik hoorde dat Johan ook graag in vrouwenkleren rond loopt:
[ afbeelding ]
Exact, dat mondje en die ogen zijn gewoonweg niet te weerstaanquote:Op maandag 27 januari 2014 16:35 schreef Starlie het volgende:
[..]
En anders zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kan ook overdrijvenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Exact, dat mondje en die ogen zijn gewoonweg niet te weerstaan
Saskia heeft overduidelijk hier een "Neuk me!" houding, maar dan toch weer onschuldig..quote:Op maandag 27 januari 2014 16:35 schreef Starlie het volgende:
[..]
En anders zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach het is natuurlijk ieders eigen smaak. Maar ik had in de schoenen van Jos hetzelfde gedaan.quote:
Nee, linkje?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:56 schreef W00fer het volgende:
Ik neem aan dat jullie het Youtube kanaal van Judith al hebben gezien?
Judith youtube?quote:
quote:
Come on, laksheid ten top.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Jij hebt het waarschijnlijk nog open staan of zelfs bij je favorieten toegevoegd. Doe niet zo moeilijk, je kent het. Je kan het binnen 2 seconden hier posten..
Tenzij het niet bestaat..
Die laatste dus, haar eigen channelquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:40 schreef eefje801 het volgende:
Ik vind een filmpje in het kader van de Nederlandse boekenweek los van haar channel. Vormt vervolgens een leuke combi met het filmpje waarin ze een zelf gevangen wild varken vilt van haar eigen channel
Ik denk dat zo'n Saskia ook wel erg onzeker was, zeker als je moet concurreren met een lekker wijf als Leonie.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:00 schreef datbenikweer het volgende:
Saskia is veruit de meest nietszeggende figuur in deze hele serie, die op mij een indruk achterlaat alsof ze het bewustzijn heeft van een kind. Jos wil zo snel mogelijk een gezin stichten, zonder enige weerstand van een vrouw. Saskia is hier het meest geschikt voor gezien haar argeloze en oppervlakkige houding. Ter illustratie:
http://boerzoektvrouw.kro(...)_alleen_zijn_met_jos
Er zijn wel meer Vlamingen die in Wallonie of Frankrijk gaan studeren of werken, dus zo bijzonder is het ook weer niet. De gemiddelde Vlaming in zijn eindexamen jaar heeft een hoger niveau dan Saskia wat Frans betreft. De zenuwen zullen ongetwijfeld een rol hebben gespeeld tijdens de speeddate, maar echt vloeiend Frans spraken Jos en Saskia niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:12 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n Saskia ook wel erg onzeker was, zeker als je moet concurreren met een lekker wijf als Leonie.
Ze zal toch wel enige inhoud hebben als ze zelfstandig in Frankrijk een carierre weet op te bouwen.
Dit dus, ze verstaat een simpele uitdrukking als deze niet eens.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:21 schreef Marcomacro het volgende:
Ja, en Saskia stond niet alleen flauw te doen, maar de dierenarts waarschuwde haar tot een paar keer toe met "Ca va coincer", (je komt klem te zitten) en tussen een rij koeien is dat geen grapje. Maar dat verstond Saskia dan toch even niet, want iets later zat ze er tussen vast.
Klinkt logisch wat je zegt, ware het niet dat beide personen een vrouw zijn.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is niet zo vreemd. De eerste is door een kerel gezegd, de tweede door een vrouw. Komt wel vaker voor dat mannen bij vrienden tof zijn en er alles voor over hebben, maar in een relatie juist niet. Niet uit ervaring overigens hoor, maar van horen zeggen. En van wat ik wel eens zie bij anderen.
Waarom denk je dat vlamingen zo goed zijn in frans? Dat valt vaak behoorlijk tegen hoor..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:44 schreef datbenikweer het volgende:
[..]
Er zijn wel meer Vlamingen die in Wallonie of Frankrijk gaan studeren of werken, dus zo bijzonder is het ook weer niet. De gemiddelde Vlaming in zijn eindexamen jaar heeft een hoger niveau dan Saskia wat Frans betreft. De zenuwen zullen ongetwijfeld een rol hebben gespeeld tijdens de speeddate, maar echt vloeiend Frans spraken Jos en Saskia niet.
[..]
Dit dus, ze verstaat een simpele uitdrukking als deze niet eens.
Hier in de grensstreek (nee niet in Brussel) zul je wel Frans moeten spreken. Ik heb eens online het eindexamen Frans VWO ingekeken en dit is ongeveer gelijk aan Frans in de 2e klas in Vlaanderen. Is idd best bewonderingwaardig wat ze heeft gedaan, maar ze komt nogal argeloos over op mij.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom denk je dat vlamingen zo goed zijn in frans? Dat valt vaak behoorlijk tegen hoor..
En ze spreekt niet foutloos nee, Jos ook niet. Maar ze heeft het alsnog geflikt om als Nederlander haar plek te vinden in Frankrijk, wat ik een prestatie vind want het is echt geen gemakkelijk land.
Ik woon in Brussel en zelfs hier is het frans van veel vlamingen niet zo indrukwekkend, vooral als je bedenkt dat ze het al hun hele leven horen spreken en van jongs af aan op school krijgen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:00 schreef datbenikweer het volgende:
[..]
Hier in de grensstreek (nee niet in Brussel) zul je wel Frans moeten spreken. Ik heb eens online het eindexamen Frans VWO ingekeken en dit is ongeveer gelijk aan Frans in de 2e klas in Vlaanderen. Is idd best bewonderingwaardig wat ze heeft gedaan, maar ze komt nogal argeloos over op mij.
Met "nee niet in Brussel" bedoelde ik juist dat ik in Brussel niets verwacht van tweetaligheid, gezien de situatie met Halle-Vilvoorde.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik woon in Brussel en zelfs hier is het frans van veel vlamingen niet zo indrukwekkend, vooral als je bedenkt dat ze het al hun hele leven horen spreken en van jongs af aan op school krijgen.
Waarom vind je Saskia argeloos?
Maar dat is wat ze ons hebben laten zien. Misschien heeft Jos wel een heel andere kant van haar gezien.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:15 schreef datbenikweer het volgende:
Ik vind haar argeloos omdat ik vrijwel niks te weten ben gekomen over haar. Ze houdt zich heel erg op de vlakte en zo'n ja-knikker is iets wat Jos blijkbaar waardeert. Jan heeft meer persoonlijkheid dan Saskia doordat hij nog op het laatst met Judith en Claire in discussie ging.
Mee eens, misschien zien we volgende aflevering meer. Maar ik verwacht er niet veel van.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:18 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Maar dat is wat ze ons hebben laten zien. Misschien heeft Jos wel een heel andere kant van haar gezien.
Dat wil ik niet zeggen. Ik heb alleen wel het idee dat ik toen meer kanten van kandidaten gezien heb en dat er niet zo werd gefocust op 1 irritante kant zeg maar.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:51 schreef Lienekien het volgende:
Leerden we in voorgaande jaren kandidaten beter kennen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |