abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136042094
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 10:18 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Maar dat is wat ze ons hebben laten zien. Misschien heeft Jos wel een heel andere kant van haar gezien.
Mee eens, misschien zien we volgende aflevering meer. Maar ik verwacht er niet veel van.
  Moderator/colorchick dinsdag 28 januari 2014 @ 10:43:07 #177
382129 crew  Donna
pi_136042432
Ik vind dat ze ons dit seizoen sowieso een beeld voorschotelen in plaats van dat we zelf de kans krijgen om verschillende kanten van de deelnemers te zien. Tenzij ze geen verschillende kanten hebben, maar dat kan ik me bijna niet voorstellen.

Zoals Janne, die zie je alleen maar als irritant 'ik wil een jacuzzi' persoon.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 10:51:10 #178
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136042633
Leerden we in voorgaande jaren kandidaten beter kennen?
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 11:00:57 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136042898
Amper, tenzij iemand zich enorm profileerde, maar dan wist je nog weinig meer dan Berber de vegetariër of, zoals dit seizoen, Claire met glutenallergie...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator/colorchick dinsdag 28 januari 2014 @ 11:24:07 #180
382129 crew  Donna
pi_136043721
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 10:51 schreef Lienekien het volgende:
Leerden we in voorgaande jaren kandidaten beter kennen?
Dat wil ik niet zeggen. Ik heb alleen wel het idee dat ik toen meer kanten van kandidaten gezien heb en dat er niet zo werd gefocust op 1 irritante kant zeg maar.

Of dit seizoen heeft gewoon wat meer irritante kandidaten, dat kan ook.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 11:26:22 #181
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136043804
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:24 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Dat wil ik niet zeggen. Ik heb alleen wel het idee dat ik toen meer kanten van kandidaten gezien heb en dat er niet zo werd gefocust op 1 irritante kant zeg maar.

Of dit seizoen heeft gewoon wat meer irritante kandidaten, dat kan ook.
We zijn er nog niet. Stel Janne blijft, dan krijgen we hopelijk ook wat meer en andere dingen van haar te zien.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator/colorchick dinsdag 28 januari 2014 @ 11:26:43 #182
382129 crew  Donna
pi_136043817
Dat is absoluut waar, we hebben nog een aflevering te gaan.
pi_136044214
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:00 schreef Leandra het volgende:
Amper, tenzij iemand zich enorm profileerde, maar dan wist je nog weinig meer dan Berber de vegetariër of, zoals dit seizoen, Claire met glutenallergie...
Dit zijn maar weetjes, maar de karakters zijn nu toch wel duidelijk. Die Saskia komt dermate lichtzinnig en oppervlakkig over, ik durf te wedden dat ze volgende aflevering weer niet verder komt dan wat giechelen en zeggen dat Jos wel een leuke jongen is.
pi_136046659
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:12 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik denk dat zo'n Saskia ook wel erg onzeker was, zeker als je moet concurreren met een lekker wijf als Leonie.

Ze zal toch wel enige inhoud hebben als ze zelfstandig in Frankrijk een carierre weet op te bouwen.
Als er één van de 2 zichtbaar/hoorbaar jaloers/onzeker was, was het juist het Leonie, Saskia totaal niet.
Snap sowieso die obsessie van sommigen met het uiterlijk van Leonie niet. Leonie lijkt mij een hele leuke meid en ja ze ziet er bovengemiddeld leuk uit, maar zó extreem mooi vind ik haar nou ook weer niet en Saskia is nou ook niet bepaald een gedrocht om te zien.
Tails tell tales
pi_136046998
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 10:15 schreef datbenikweer het volgende:

[..]

Met "nee niet in Brussel" bedoelde ik juist dat ik in Brussel niets verwacht van tweetaligheid, gezien de situatie met Halle-Vilvoorde.
Ik vind haar argeloos omdat ik vrijwel niks te weten ben gekomen over haar. Ze houdt zich heel erg op de vlakte en zo'n ja-knikker is iets wat Jos blijkbaar waardeert. Jan heeft meer persoonlijkheid dan Saskia doordat hij nog op het laatst met Judith en Claire in discussie ging.
Kreeg eigenlijk niet de indruk, dat Saskia een "ja-knikker" is (haar hoofd knikte wel veel, maar niet per se in standje "ja" :D ) of dat Jos graag een "ja-knikker" als vrouw zou willen hebben. Vond inderdaad wél dat we wel érg weinig van de persoon Saskia te zien kregen :Y Het lijkt me wel een type dat snel aan kinderen wil beginnen en ze lijkt me juist wel erg zelfstandig en "ondeugend". Veel meer zou ik zo niet echt over haar durven/kunnen zeggen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Forbry op 28-01-2014 13:53:14 ]
Tails tell tales
pi_136047168
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:35 schreef Starlie het volgende:

[..]

Misschien kun je het ook wel zien zonder account...

https://www.facebook.com/saskia.kuipers.79?fref=ts

En anders zo:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dank u :*
Helaas alleen de tweede foto zonder bril ;) Ze heeft inderdaad mooie, blauwe ogen :P , maar vind (haar op) die foto verder niet zo mooi.
Op de derde foto draagt ze dan wel een bril, maar ik vind het een prachtige foto... ze staat er ook erg mooi op! ^O^
Tails tell tales
pi_136047515
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:36 schreef datbenikweer het volgende:

[..]

Dit zijn maar weetjes, maar de karakters zijn nu toch wel duidelijk. Die Saskia komt dermate lichtzinnig en oppervlakkig over, ik durf te wedden dat ze volgende aflevering weer niet verder komt dan wat giechelen en zeggen dat Jos wel een leuke jongen is.
Gelukkig kunnen we bij deze aannemen dat jij voor de camera wel totaal jezelf bent. ^O^
pi_136047876
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 13:08 schreef MCH het volgende:

[..]

Gelukkig kunnen we bij deze aannemen dat jij voor de camera wel totaal jezelf bent. ^O^
Ik mag hopen voor Jos dat ze zichzelf is, anders weet die ook niet waar hij aan toe is.

quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:16 schreef MCH het volgende:
#kampsaskia, ik zou een figuur als Leonie helemaal niet kunnen handlen.
Jij gaat blijkbaar voor de oppervlakkige en argeloze meisjes als Saskia, lekker makkelijk he? (Niet dat Leonie echt veel meer te melden heeft.)
pi_136047919
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 13:17 schreef datbenikweer het volgende:

[..]

Ik mag hopen voor Jos dat ze zichzelf is, anders weet die ook niet waar hij aan toe is.

[..]

Jij gaat blijkbaar voor de oppervlakkige en argeloze meisjes als Saskia, lekker makkelijk he? (Niet dat Leonie echt veel meer te melden heeft.)
Wat zit je nou te lullen dan? :')
pi_136047999
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 13:18 schreef MCH het volgende:

[..]

Wat zit je nou te lullen dan? :')
Dat zeg ik alleen maar omdat ik anders het verwijt kan verwachten dat ik Leonie wel leuk vind, wat dus niet zo is. Beiden hebben niet veel te melden, maar Saskia is toch wel het meest nietszeggende persoon, alleen al door haar infantiele voorkomen. Maar dat is blijkbaar jouw smaak.
pi_136048051
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 13:20 schreef datbenikweer het volgende:

[..]

Dat zeg ik alleen maar omdat ik anders het verwijt krijg dat ik Leonie wel leuk vind, wat dus niet zo is. Beiden hebben niet veel te melden, maar Saskia is toch wel het meest nietszeggende persoon, alleen al door haar infantiele voorkomen. Maar dat is blijkbaar jouw smaak.
Ben je altijd zo simpel bezig met het kwalificeren van mensen?
pi_136048104
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 13:22 schreef MCH het volgende:

[..]

Ben je altijd zo simpel bezig met het kwalificeren van mensen?
Ik heb nog geen een beoordeling op uiterlijk gemaakt, ik zeg gewoon dat Saskia niks te melden heeft. Wat vind je zo leuk aan Saskia?
pi_136048220
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 13:24 schreef datbenikweer het volgende:

[..]

Ik heb nog geen een beoordeling op uiterlijk gemaakt, ik zeg gewoon dat Saskia niks te melden heeft. Wat vind je zo leuk aan Saskia?
Ze heeft dikke tetten. Omdat ze mij in vergelijking met Leonie een stuk meer down to earth lijkt. Gewoon lekker normaal.
pi_136048269
Bovendien als je twee dingen met elkaar vergelijkt kun je alsnog niks met je uiteindelijke voorkeur hebben. Ondanks dat je moest kiezen.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 13:29:23 #195
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_136048319
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:58 schreef Forbry het volgende:

[..]

Dank u :*
Helaas alleen de tweede foto zonder bril ;) Ze heeft inderdaad mooie, blauwe ogen :P , maar vind (haar op) die foto verder niet zo mooi.
Op de derde foto draagt ze dan wel een bril, maar ik vind het een prachtige foto... ze staat er ook erg mooi op! ^O^
Moet eerlijk zeggen dat ik niet meer foto's kon vinden zonder bril, met bril vind ik haar (zoals op de derde foto idd) leuker!

Ach als Jos haar maar ECHT leuk vind ;)
pi_136048657
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 13:29 schreef Starlie het volgende:

[..]

Moet eerlijk zeggen dat ik niet meer foto's kon vinden zonder bril, met bril vind ik haar (zoals op de derde foto idd) leuker!

Ach als Jos haar maar ECHT leuk vind ;)
^O^ en helemaal eens met laatste zin natuurlijk.
Tails tell tales
pi_136048774
Wat hiervoor gezegd wordt dat bepaalde karaktertrekken steeds meer uitvergroot worden klopt wel ja. In het begin was dat helemaal niet, zag je alle kanten van de kandidaten. Maar sinds er ontdekt is dat het sociaal moeilijke van Wietse, De vreemde kant van Marcel, het stukje van Aad e.d. besproken worden door de kijker en zelfs kijkers trekt denk ik wel dat dat ze dat bij veel kandidaten steeds meer doen, dat mensen echt op een bepaalde manier worden neergezet. En dat is eigenlijk jammer.
pi_136049063
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 13:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat hiervoor gezegd wordt dat bepaalde karaktertrekken steeds meer uitvergroot worden klopt wel ja. In het begin was dat helemaal niet, zag je alle kanten van de kandidaten. Maar sinds er ontdekt is dat het sociaal moeilijke van Wietse, De vreemde kant van Marcel, het stukje van Aad e.d. besproken worden door de kijker en zelfs kijkers trekt denk ik wel dat dat ze dat bij veel kandidaten steeds meer doen, dat mensen echt op een bepaalde manier worden neergezet. En dat is eigenlijk jammer.
Vind ik ook erg jammer en ook lullig voor de deelnemers eigenlijk :Y
Maar vond/vind het dít seizoen wel erg snel, té snel, gaan allemaal, waardoor je nóg minder van die mensen te zien kreeg/krijgt voor mijn gevoel...
Volgende week de laatste aflevering al weer, toch? Wordt echt een afgeraffeld gebeuren zo. :{

EDIT: Schreef het al eerder, maar ik vond juist die cityctrips en familiebezoeken altijd zo leuk :Y

[ Bericht 3% gewijzigd door Forbry op 28-01-2014 14:13:42 ]
Tails tell tales
  dinsdag 28 januari 2014 @ 13:57:58 #199
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_136049474
Alles wordt nu wel heel erg in een paar afleveringen gepropt waardoor je makkelijk een vertekend beeld krijgt. Die boeren zullen die dames echt wel beter kennen, ze trekken 5 dagen zowat 24/7 met elkaar op, dan kom je heus wel dingen te weten over elkaars karakter. Dat zie je niet in 3 uur BZV, waarin je ook nog eens 5 boeren ziet met 15 en even later 10 dames/heren.
pi_136049515
Zijn er nu dan eigenljk minder afleveringen dan vorige jaren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')