Mee eens, misschien zien we volgende aflevering meer. Maar ik verwacht er niet veel van.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:18 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Maar dat is wat ze ons hebben laten zien. Misschien heeft Jos wel een heel andere kant van haar gezien.
Dat wil ik niet zeggen. Ik heb alleen wel het idee dat ik toen meer kanten van kandidaten gezien heb en dat er niet zo werd gefocust op 1 irritante kant zeg maar.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:51 schreef Lienekien het volgende:
Leerden we in voorgaande jaren kandidaten beter kennen?
We zijn er nog niet. Stel Janne blijft, dan krijgen we hopelijk ook wat meer en andere dingen van haar te zien.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:24 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen. Ik heb alleen wel het idee dat ik toen meer kanten van kandidaten gezien heb en dat er niet zo werd gefocust op 1 irritante kant zeg maar.
Of dit seizoen heeft gewoon wat meer irritante kandidaten, dat kan ook.
Dit zijn maar weetjes, maar de karakters zijn nu toch wel duidelijk. Die Saskia komt dermate lichtzinnig en oppervlakkig over, ik durf te wedden dat ze volgende aflevering weer niet verder komt dan wat giechelen en zeggen dat Jos wel een leuke jongen is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:00 schreef Leandra het volgende:
Amper, tenzij iemand zich enorm profileerde, maar dan wist je nog weinig meer dan Berber de vegetariër of, zoals dit seizoen, Claire met glutenallergie...
Als er één van de 2 zichtbaar/hoorbaar jaloers/onzeker was, was het juist het Leonie, Saskia totaal niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:12 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n Saskia ook wel erg onzeker was, zeker als je moet concurreren met een lekker wijf als Leonie.
Ze zal toch wel enige inhoud hebben als ze zelfstandig in Frankrijk een carierre weet op te bouwen.
Kreeg eigenlijk niet de indruk, dat Saskia een "ja-knikker" is (haar hoofd knikte wel veel, maar niet per se in standje "ja"quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:15 schreef datbenikweer het volgende:
[..]
Met "nee niet in Brussel" bedoelde ik juist dat ik in Brussel niets verwacht van tweetaligheid, gezien de situatie met Halle-Vilvoorde.
Ik vind haar argeloos omdat ik vrijwel niks te weten ben gekomen over haar. Ze houdt zich heel erg op de vlakte en zo'n ja-knikker is iets wat Jos blijkbaar waardeert. Jan heeft meer persoonlijkheid dan Saskia doordat hij nog op het laatst met Judith en Claire in discussie ging.
Dank uquote:Op maandag 27 januari 2014 16:35 schreef Starlie het volgende:
[..]
Misschien kun je het ook wel zien zonder account...
https://www.facebook.com/saskia.kuipers.79?fref=ts
En anders zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig kunnen we bij deze aannemen dat jij voor de camera wel totaal jezelf bent.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:36 schreef datbenikweer het volgende:
[..]
Dit zijn maar weetjes, maar de karakters zijn nu toch wel duidelijk. Die Saskia komt dermate lichtzinnig en oppervlakkig over, ik durf te wedden dat ze volgende aflevering weer niet verder komt dan wat giechelen en zeggen dat Jos wel een leuke jongen is.
Ik mag hopen voor Jos dat ze zichzelf is, anders weet die ook niet waar hij aan toe is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we bij deze aannemen dat jij voor de camera wel totaal jezelf bent.
Jij gaat blijkbaar voor de oppervlakkige en argeloze meisjes als Saskia, lekker makkelijk he? (Niet dat Leonie echt veel meer te melden heeft.)quote:Op zondag 26 januari 2014 23:16 schreef MCH het volgende:
#kampsaskia, ik zou een figuur als Leonie helemaal niet kunnen handlen.
Wat zit je nou te lullen dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:17 schreef datbenikweer het volgende:
[..]
Ik mag hopen voor Jos dat ze zichzelf is, anders weet die ook niet waar hij aan toe is.
[..]
Jij gaat blijkbaar voor de oppervlakkige en argeloze meisjes als Saskia, lekker makkelijk he? (Niet dat Leonie echt veel meer te melden heeft.)
Dat zeg ik alleen maar omdat ik anders het verwijt kan verwachten dat ik Leonie wel leuk vind, wat dus niet zo is. Beiden hebben niet veel te melden, maar Saskia is toch wel het meest nietszeggende persoon, alleen al door haar infantiele voorkomen. Maar dat is blijkbaar jouw smaak.quote:
Ben je altijd zo simpel bezig met het kwalificeren van mensen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:20 schreef datbenikweer het volgende:
[..]
Dat zeg ik alleen maar omdat ik anders het verwijt krijg dat ik Leonie wel leuk vind, wat dus niet zo is. Beiden hebben niet veel te melden, maar Saskia is toch wel het meest nietszeggende persoon, alleen al door haar infantiele voorkomen. Maar dat is blijkbaar jouw smaak.
Ik heb nog geen een beoordeling op uiterlijk gemaakt, ik zeg gewoon dat Saskia niks te melden heeft. Wat vind je zo leuk aan Saskia?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben je altijd zo simpel bezig met het kwalificeren van mensen?
Ze heeft dikke tetten. Omdat ze mij in vergelijking met Leonie een stuk meer down to earth lijkt. Gewoon lekker normaal.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:24 schreef datbenikweer het volgende:
[..]
Ik heb nog geen een beoordeling op uiterlijk gemaakt, ik zeg gewoon dat Saskia niks te melden heeft. Wat vind je zo leuk aan Saskia?
Moet eerlijk zeggen dat ik niet meer foto's kon vinden zonder bril, met bril vind ik haar (zoals op de derde foto idd) leuker!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:58 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dank u![]()
Helaas alleen de tweede foto zonder brilZe heeft inderdaad mooie, blauwe ogen
, maar vind (haar op) die foto verder niet zo mooi.
Op de derde foto draagt ze dan wel een bril, maar ik vind het een prachtige foto... ze staat er ook erg mooi op!
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:29 schreef Starlie het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik niet meer foto's kon vinden zonder bril, met bril vind ik haar (zoals op de derde foto idd) leuker!
Ach als Jos haar maar ECHT leuk vind
Vind ik ook erg jammer en ook lullig voor de deelnemers eigenlijkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat hiervoor gezegd wordt dat bepaalde karaktertrekken steeds meer uitvergroot worden klopt wel ja. In het begin was dat helemaal niet, zag je alle kanten van de kandidaten. Maar sinds er ontdekt is dat het sociaal moeilijke van Wietse, De vreemde kant van Marcel, het stukje van Aad e.d. besproken worden door de kijker en zelfs kijkers trekt denk ik wel dat dat ze dat bij veel kandidaten steeds meer doen, dat mensen echt op een bepaalde manier worden neergezet. En dat is eigenlijk jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |