abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136034563
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:07 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Antwoord:
[ afbeelding ]

Dit plaatje kun je eindeloos toepassen. })

Ik hoorde dat Johan ook graag in vrouwenkleren rond loopt:
[ afbeelding ]
Laat dit soort dingen aan de gasten van dit was het nieuws over ofzo svp
  maandag 27 januari 2014 @ 23:46:19 #152
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_136034651
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:35 schreef Starlie het volgende:

[..]

Misschien kun je het ook wel zien zonder account...

https://www.facebook.com/saskia.kuipers.79?fref=ts

En anders zo:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Exact, dat mondje en die ogen zijn gewoonweg niet te weerstaan
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 27 januari 2014 @ 23:47:13 #153
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_136034713
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:46 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Exact, dat mondje en die ogen zijn gewoonweg niet te weerstaan
Je kan ook overdrijven
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_136034779
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:35 schreef Starlie het volgende:

[..]

Misschien kun je het ook wel zien zonder account...

https://www.facebook.com/saskia.kuipers.79?fref=ts

En anders zo:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Saskia heeft overduidelijk hier een "Neuk me!" houding, maar dan toch weer onschuldig..

Het is uitdagender dan Leonie in ieder geval...

Edit: OK, ik stop met de Saskia adoratie ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 27 januari 2014 @ 23:54:18 #155
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_136035104
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:47 schreef Paul het volgende:

[..]

Je kan ook overdrijven
Ach het is natuurlijk ieders eigen smaak. Maar ik had in de schoenen van Jos hetzelfde gedaan.
pi_136035186
Ik neem aan dat jullie het Youtube kanaal van Judith al hebben gezien?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_136035348
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:56 schreef W00fer het volgende:
Ik neem aan dat jullie het Youtube kanaal van Judith al hebben gezien?
Nee, linkje?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_136035403
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:59 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Nee, linkje?
Google is je vriend.
pi_136035442
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 00:00 schreef W00fer het volgende:

[..]

Google is je vriend.
Judith youtube?
pi_136035532
Iedereen weet toch haar FB profiel inmiddels.
pi_136035574
Ik heb geen FB. Als je over een youtube kanaal begint is het wel zo handig als je er een linkje bij plaatst.
pi_136036326
Dus waar blijft de link?
pi_136036396
Mij heeft het toch wel verrast dat Jos voor Saskia koos. Leonie ziet er goed uit, Saskia vind ik maar een rare kop hebben. Maar los van het uiterlijk lijkt het me geen onverstandige keuze, Saskia woont al in Frankrijk. Ik weet niet of haar werk een beetje in de buurt van Jos is, maar dat zou dan het enige probleem zijn. Leonie moet emigreren, familie, studie en uitgaansleven achterlaten. En dan zit je als 23-jairge stoot in een vreemd land met een boer die de hele dag werkt.

Voor de rest hoop ik dat Wim kiest voor Janne. Die twee rare knakworsten passen goed bij elkaar. Evelyne kan gewoon een leuke man in Nederland vinden.

Leuk voor boer Johan dat hij iemand gevonden heeft. Met Aletta en zweefjan kan het ook nog wel wat worden.

Jan heeft het gewoon verprutst, er waren drie leuke meiden. Florence paste het best bij hem. Nu heeft hij niets. Claire en Judith vond ik de leukste, Claire had nog wel gewild, maar wilde niet meer toen Jan meer gevoelens had voor Judith. Ik denk dat Claire een lastige is met haar voedingspatroon en karakter, maar toch lijkt het me geen kwade, ze bedoelt het niet slecht. Ik zou Claire leuker hebben gevonden dan Judith, Judith is vast een prima nootjesverkoper, maar veel diepgang zit er niet in. Ook niet leuk hoe haar mening al vast stond, maar hoe ze tegen Yvon zei toch nog wel even te willen blijven.

Het was me wel een vermakelijke uitzending.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 00:21:04 #164
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_136036456
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 00:00 schreef W00fer het volgende:

[..]

Google is je vriend.
:') Jij hebt het waarschijnlijk nog open staan of zelfs bij je favorieten toegevoegd. Doe niet zo moeilijk, je kent het. Je kan het binnen 2 seconden hier posten..

Tenzij het niet bestaat..
  dinsdag 28 januari 2014 @ 00:40:39 #165
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_136037206
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 00:21 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

:') Jij hebt het waarschijnlijk nog open staan of zelfs bij je favorieten toegevoegd. Doe niet zo moeilijk, je kent het. Je kan het binnen 2 seconden hier posten..

Tenzij het niet bestaat..
Come on, laksheid ten top.

Ik vind een filmpje in het kader van de Nederlandse boekenweek los van haar channel. Vormt vervolgens een leuke combi met het filmpje waarin ze een zelf gevangen wild varken vilt van haar eigen channel :)
pi_136038957
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 00:40 schreef eefje801 het volgende:

Ik vind een filmpje in het kader van de Nederlandse boekenweek los van haar channel. Vormt vervolgens een leuke combi met het filmpje waarin ze een zelf gevangen wild varken vilt van haar eigen channel :)
Die laatste dus, haar eigen channel :)
pi_136040058
Saskia is veruit de meest nietszeggende figuur in deze hele serie, die op mij een indruk achterlaat alsof ze het bewustzijn heeft van een kind. Jos wil zo snel mogelijk een gezin stichten, zonder enige weerstand van een vrouw. Saskia is hier het meest geschikt voor gezien haar argeloze en oppervlakkige houding. Ter illustratie:

http://boerzoektvrouw.kro(...)_alleen_zijn_met_jos
pi_136040208
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:00 schreef datbenikweer het volgende:
Saskia is veruit de meest nietszeggende figuur in deze hele serie, die op mij een indruk achterlaat alsof ze het bewustzijn heeft van een kind. Jos wil zo snel mogelijk een gezin stichten, zonder enige weerstand van een vrouw. Saskia is hier het meest geschikt voor gezien haar argeloze en oppervlakkige houding. Ter illustratie:

http://boerzoektvrouw.kro(...)_alleen_zijn_met_jos
Ik denk dat zo'n Saskia ook wel erg onzeker was, zeker als je moet concurreren met een lekker wijf als Leonie.

Ze zal toch wel enige inhoud hebben als ze zelfstandig in Frankrijk een carierre weet op te bouwen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_136040822
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:12 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik denk dat zo'n Saskia ook wel erg onzeker was, zeker als je moet concurreren met een lekker wijf als Leonie.

Ze zal toch wel enige inhoud hebben als ze zelfstandig in Frankrijk een carierre weet op te bouwen.
Er zijn wel meer Vlamingen die in Wallonie of Frankrijk gaan studeren of werken, dus zo bijzonder is het ook weer niet. De gemiddelde Vlaming in zijn eindexamen jaar heeft een hoger niveau dan Saskia wat Frans betreft. De zenuwen zullen ongetwijfeld een rol hebben gespeeld tijdens de speeddate, maar echt vloeiend Frans spraken Jos en Saskia niet.

quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 10:21 schreef Marcomacro het volgende:
Ja, en Saskia stond niet alleen flauw te doen, maar de dierenarts waarschuwde haar tot een paar keer toe met "Ca va coincer", (je komt klem te zitten) en tussen een rij koeien is dat geen grapje. Maar dat verstond Saskia dan toch even niet, want iets later zat ze er tussen vast.
Dit dus, ze verstaat een simpele uitdrukking als deze niet eens.
pi_136040912
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 18:07 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Dat is niet zo vreemd. De eerste is door een kerel gezegd, de tweede door een vrouw. Komt wel vaker voor dat mannen bij vrienden tof zijn en er alles voor over hebben, maar in een relatie juist niet. Niet uit ervaring overigens hoor, maar van horen zeggen. En van wat ik wel eens zie bij anderen.
Klinkt logisch wat je zegt, ware het niet dat beide personen een vrouw zijn.
pi_136041047
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:44 schreef datbenikweer het volgende:

[..]

Er zijn wel meer Vlamingen die in Wallonie of Frankrijk gaan studeren of werken, dus zo bijzonder is het ook weer niet. De gemiddelde Vlaming in zijn eindexamen jaar heeft een hoger niveau dan Saskia wat Frans betreft. De zenuwen zullen ongetwijfeld een rol hebben gespeeld tijdens de speeddate, maar echt vloeiend Frans spraken Jos en Saskia niet.

[..]

Dit dus, ze verstaat een simpele uitdrukking als deze niet eens.
Waarom denk je dat vlamingen zo goed zijn in frans? Dat valt vaak behoorlijk tegen hoor..
En ze spreekt niet foutloos nee, Jos ook niet. Maar ze heeft het alsnog geflikt om als Nederlander haar plek te vinden in Frankrijk, wat ik een prestatie vind want het is echt geen gemakkelijk land.
pi_136041200
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:54 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Waarom denk je dat vlamingen zo goed zijn in frans? Dat valt vaak behoorlijk tegen hoor..
En ze spreekt niet foutloos nee, Jos ook niet. Maar ze heeft het alsnog geflikt om als Nederlander haar plek te vinden in Frankrijk, wat ik een prestatie vind want het is echt geen gemakkelijk land.
Hier in de grensstreek (nee niet in Brussel) zul je wel Frans moeten spreken. Ik heb eens online het eindexamen Frans VWO ingekeken en dit is ongeveer gelijk aan Frans in de 2e klas in Vlaanderen. Is idd best bewonderingwaardig wat ze heeft gedaan, maar ze komt nogal argeloos over op mij.
pi_136041290
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 10:00 schreef datbenikweer het volgende:

[..]

Hier in de grensstreek (nee niet in Brussel) zul je wel Frans moeten spreken. Ik heb eens online het eindexamen Frans VWO ingekeken en dit is ongeveer gelijk aan Frans in de 2e klas in Vlaanderen. Is idd best bewonderingwaardig wat ze heeft gedaan, maar ze komt nogal argeloos over op mij.
Ik woon in Brussel en zelfs hier is het frans van veel vlamingen niet zo indrukwekkend, vooral als je bedenkt dat ze het al hun hele leven horen spreken en van jongs af aan op school krijgen.
Waarom vind je Saskia argeloos?
pi_136041583
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 10:04 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ik woon in Brussel en zelfs hier is het frans van veel vlamingen niet zo indrukwekkend, vooral als je bedenkt dat ze het al hun hele leven horen spreken en van jongs af aan op school krijgen.
Waarom vind je Saskia argeloos?
Met "nee niet in Brussel" bedoelde ik juist dat ik in Brussel niets verwacht van tweetaligheid, gezien de situatie met Halle-Vilvoorde.
Ik vind haar argeloos omdat ik vrijwel niks te weten ben gekomen over haar. Ze houdt zich heel erg op de vlakte en zo'n ja-knikker is iets wat Jos blijkbaar waardeert. Jan heeft meer persoonlijkheid dan Saskia doordat hij nog op het laatst met Judith en Claire in discussie ging.
  Moderator/colorchick dinsdag 28 januari 2014 @ 10:18:07 #175
382129 crew  Donna
pi_136041640
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 10:15 schreef datbenikweer het volgende:

Ik vind haar argeloos omdat ik vrijwel niks te weten ben gekomen over haar. Ze houdt zich heel erg op de vlakte en zo'n ja-knikker is iets wat Jos blijkbaar waardeert. Jan heeft meer persoonlijkheid dan Saskia doordat hij nog op het laatst met Judith en Claire in discussie ging.
Maar dat is wat ze ons hebben laten zien. Misschien heeft Jos wel een heel andere kant van haar gezien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')