Echt waar? Alleen een vrouw kiezen omdat ze er goed uit ziet?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:49 schreef Japie1967 het volgende:
Als Jos niet voor Leonie kiest is hij niet helemaal gezond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Mike op 13-01-2014 09:15:37 ]
Nee, omdat ze gewoon leuker is dan Saskia.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:47 schreef elkravo het volgende:
[..]
Echt waar? Alleen een vrouw kiezen omdat ze er goed uit ziet?
Tja... dat vind jij... maar wat vindt Jos? Is Jos dan "stom" als hij een andere smaak heeft als een Fok!-er?quote:Op maandag 13 januari 2014 07:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, omdat ze gewoon leuker is dan Saskia.
Weet ik niet meer uit mijn hoofd.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:37 schreef Marcomacro het volgende:
Het is mij ontgaan dat ze iets bijdehands zei. Wat was het bijdehante?
Zouden die na een maand nog wat tijdens het eten tegen elkaar zeggen? Ik vraag het me af...quote:Op maandag 13 januari 2014 01:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Judith past wel het best bij hem, maar die gaat het niet volhouden denk ik.
Dat mannetje is sowieso heel erg vies..quote:Op maandag 13 januari 2014 09:52 schreef Silenus het volgende:
Ik zou zelf meteen die vierkante Ingrid weggestuurd hebben, nadat ze zo ´prettig gestoord´ met die dweil op haar hoofd een rockster na ging doen.Godverdomme zeg, echt een wonder dat ik niet van afgrijzen mijn eigen tv heb gesloopt. De scene was net op tijd voorbij.
quote:Op maandag 13 januari 2014 07:50 schreef Elske6 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 januari 2014 07:54 schreef Marcomacro het volgende:
In Frankrijk zitten de mannen en de vrouwen nog gescheiden op feestjes, op de koffie, bij activiteiten, etc.
Nah, als het thuis op de bank mag, dan toch ook wel in de stal tussen de piesende koeien?quote:Op maandag 13 januari 2014 10:11 schreef Silenus het volgende:
VROUWEN STOP EENS MET DAT DRAGEN VAN EEN CAPUCHONTRUI ALS JE NIET EEN BAALDAGJE THUIS HEBT. HET IS LELIJK. JE HEBT GEEN TIETEN IN DIE TRUI. STOP DAARMEE.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |