Echt waar? Alleen een vrouw kiezen omdat ze er goed uit ziet?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:49 schreef Japie1967 het volgende:
Als Jos niet voor Leonie kiest is hij niet helemaal gezond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Mike op 13-01-2014 09:15:37 ]
Nee, omdat ze gewoon leuker is dan Saskia.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:47 schreef elkravo het volgende:
[..]
Echt waar? Alleen een vrouw kiezen omdat ze er goed uit ziet?
Tja... dat vind jij... maar wat vindt Jos? Is Jos dan "stom" als hij een andere smaak heeft als een Fok!-er?quote:Op maandag 13 januari 2014 07:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, omdat ze gewoon leuker is dan Saskia.
Weet ik niet meer uit mijn hoofd.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:37 schreef Marcomacro het volgende:
Het is mij ontgaan dat ze iets bijdehands zei. Wat was het bijdehante?
Zouden die na een maand nog wat tijdens het eten tegen elkaar zeggen? Ik vraag het me af...quote:Op maandag 13 januari 2014 01:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Judith past wel het best bij hem, maar die gaat het niet volhouden denk ik.
Dat mannetje is sowieso heel erg vies..quote:Op maandag 13 januari 2014 09:52 schreef Silenus het volgende:
Ik zou zelf meteen die vierkante Ingrid weggestuurd hebben, nadat ze zo ´prettig gestoord´ met die dweil op haar hoofd een rockster na ging doen.Godverdomme zeg, echt een wonder dat ik niet van afgrijzen mijn eigen tv heb gesloopt. De scene was net op tijd voorbij.
quote:Op maandag 13 januari 2014 07:50 schreef Elske6 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 januari 2014 07:54 schreef Marcomacro het volgende:
In Frankrijk zitten de mannen en de vrouwen nog gescheiden op feestjes, op de koffie, bij activiteiten, etc.
Nah, als het thuis op de bank mag, dan toch ook wel in de stal tussen de piesende koeien?quote:Op maandag 13 januari 2014 10:11 schreef Silenus het volgende:
VROUWEN STOP EENS MET DAT DRAGEN VAN EEN CAPUCHONTRUI ALS JE NIET EEN BAALDAGJE THUIS HEBT. HET IS LELIJK. JE HEBT GEEN TIETEN IN DIE TRUI. STOP DAARMEE.
En in de tractor, op het erf. Ze moet het zelf weten, maar ga dan achteraf niet lopen miemelen als Jos kiest voor iemand die er WEL uitziet als een vrouw.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nah, als het thuis op de bank mag, dan toch ook wel in de stal tussen de piesende koeien?
Dat blondje is bij voorbaat al tig keer knapper. Maar ik snap je helemaal hoor. Maar de meeste meiden lopen er zo bij in BZV, ik verbaas me niet meer.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
En in de tractor, op het erf. Ze moet het zelf weten, maar ga dan achteraf niet lopen miemelen als Jos kiest voor iemand die er WEL uitziet als een vrouw.
quote:Op maandag 13 januari 2014 10:26 schreef xzaz het volgende:
Die boomlange gast in Afrika wat voor boer is hij eigenlijk, volgens mij is het gewoon een Nederlander die wat slaven gebruikt om een paar planten te onderhouden.
Oneerlijk. Wim moet geschorst worden.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:32 schreef Leandra het volgende:
Overigens is Wim ook alleen maar de bedrijfsleider, het is zijn bedrijf niet.
De lekkerste ooit? Als je niet per definitie valt op blond en alleen naar dat koppie kijkt, zie ik niet bepaald de lekkerste deelnemer ooit.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:41 schreef Japie1967 het volgende:
Boer Jos zal ongetwijfeld eerst voor Leonie gaan. Hij zei toen bij de brievenselectie niet op uiterlijk af te gaan en vervolgens komt de lekkerste en mooiste meid ooit uit BZV voorbij haha. Go Jos.
Als het tussen hem en Leonie niet werkt kan hij tzt altijd nog richting Saskia schakelen.
Jan zegt nu al niks aan de eettafel, en dan zijn ze net twee dagen samen.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zouden die na een maand nog wat tijdens het eten tegen elkaar zeggen? Ik vraag het me af...
Alle damens rennen gillend terug naar huis. Wat een armoede daar zeg.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:32 schreef Leandra het volgende:
[..]dat slavengezever begint een beetje flauw te worden.
Omdat hij blank is en z'n werknemers zwart? Wat had hij moeten doen, de lokale bevolking het brood uit de mond moeten stoten door een voorraad bijstandstrekkers uit NL te importeren, alleen blanken uiteraard, voor je het weet wordt hij weer voor slavendrijver aangezien.
Hij heeft lokale bevolking in dienst, en toevallig zijn ze daar niet blank.
Iedereen die dat schijnbaar aan slaven koppelt zou eens beter moeten nadenken over z'n eigen racistische gevoelens.
Overigens is Wim ook alleen maar de bedrijfsleider, het is zijn bedrijf niet.
Ik denk dat Saskia net zo aardig is. Maar buiten dat denk ik dat hij Saskia kiest vanwege zekerheid. Wat breekfast zegt dus eigenlijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:57 schreef Japie1967 het volgende:
waarom dan DonnaRush? Zie jij niet dat Leonie vele malen mooier en aardiger is?
En als Judith niks meer van hem wil weten hoop ik dat hij toch zo slim is om Claire af te wijzen. Wat een overheersend en zelfvoldaan type is dat zeg.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:01 schreef xzaz het volgende:
Als Jan Judith niet kiest vlieg ik hoogstpersoonlijk naar Canada om hem een slap te geven.
Laten we hopen dat ie verder kijkt dan zn pik lang isquote:Op maandag 13 januari 2014 10:30 schreef Japie1967 het volgende:
Leonie is vele malen knapper dan Saskia, daar kan Saskia niks aan doen. Maar ze kleedt zich ook nog eens veel minder dan Leonie, ze maakt het Jos dan ook veel te makkelijk.
Leonie is ook een leuke, vlotte meid. Ze heeft dus alles voor op haar concurrente. En Jos kan daar ook zakelijk profijt van hebben als ie naar een beurs gaat en zo'n prachtexemplaar meeneemt
Ik moest wel lachen met haar verhaaltje dat ze zo goed Engels kan. En vervolgens komt het er steenkolen stotterend uit.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:23 schreef Japie1967 het volgende:
eens Marrije, Er is maar één iemand die Claire een wereldwijf vindt, helaas is dat Claire zelf.
dus datquote:Op maandag 13 januari 2014 10:11 schreef Marcomacro het volgende:
Ik denk dat Johen die dweil act humor vindt. Deze moeke is wat ie zoekt, want volgens mij heeft ie niet zoveel te melden.
Omdat je niet alleen op kledingstyle in de stal je vrouw uitkiest lijkt mij.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:25 schreef Japie1967 het volgende:
waarom moet ie verder kijken dan z'n pik lang is Marrije? wat is er mis met Leonie? Helemaal niks
Vrouwen hier zullen jaloers zijn omdat ze zelf minder knap zijn dan Leonie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |