Ben wel echt benieuwd, maar geen facebook, dus helaasquote:Op maandag 27 januari 2014 11:05 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Op haar Facebook staan in ieder geval mooie foto's zonder bril. Saskia Kuiper heet ze.
Misschien kun je het ook wel zien zonder account...quote:Op maandag 27 januari 2014 16:05 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ben wel echt benieuwd, maar geen facebook, dus helaas
saskia heeft ook een mooi figuur, alleen verstopt dat een beetje.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:55 schreef OProg het volgende:
[..]
Wat compleet kansloos zeg.
En dan vervolgens over een paar maanden een column uitkakken dat mannen lompe honden zijn omdat ze vrouwen als vlees zien ofzo?
Er zitten hier figuren te doen alsof hij voor een compleet spook gekozen heeft. Komop zeg, ga een keer om je heen kijken naar de mensen om je heen.
Saskia is gewoon een normale leuke vrouw en hij heeft er een fijn gevoel bij. Hij maakt een keuze met de gedachte dat als hij in de winter in de woonkamer zit dat hij dan gewoon met iemand op de bank kan zitten waar hij een fijn gevoel bij heeft en dat het gezellig is. En dan is er met de ene persoon wel een bepaalde klik en met de ander wat minder.
Hartstikke leuke meid, vooral die laatste fotoquote:Op maandag 27 januari 2014 16:35 schreef Starlie het volgende:
[..]
Misschien kun je het ook wel zien zonder account...
https://www.facebook.com/saskia.kuipers.79?fref=ts
En anders zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, nu is ze met bril wel veel leuker!quote:Op maandag 27 januari 2014 16:35 schreef Starlie het volgende:
[..]
Misschien kun je het ook wel zien zonder account...
https://www.facebook.com/saskia.kuipers.79?fref=ts
En anders zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is niet zo vreemd. De eerste is door een kerel gezegd, de tweede door een vrouw. Komt wel vaker voor dat mannen bij vrienden tof zijn en er alles voor over hebben, maar in een relatie juist niet. Niet uit ervaring overigens hoor, maar van horen zeggen. En van wat ik wel eens zie bij anderen.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:12 schreef datbenikweer het volgende:
Weet niet of dit al gepost is, maar ik vond nogal 2 opmerkelijke en tegenstrijdige comments van 2 verschillende mensen op de BZV facebook pagina:
persoon 1: Ik heb Jan een paar keer ontmoet hier in Canada en volgens mij is hij echt "the strong silent type"
Iemand die echt alles voor je over zou hebben. There is something to be said about guys like that. No BS and drama, what you see is what you get.
Ik hoop echt dat hij een leuke meid zal vinden en volgens mij kan dat net zo goed iemand uit Canada zijn. Ik heb zelf ook een amazing Canadian fiancee
persoon 2: Jan heeft niets over voor een ander. Ik ken heem hij is de ex van onze dochter. Hij heeft een kort lontje en hij vindt dat je daar maar rekening mee moet houden.die meisjes moeten blij zijn dat ze terug zijn in Nederland.
"Ik kom hieR zo'n vieR tot zes keerRRRR peRRr week"quote:Op maandag 27 januari 2014 12:35 schreef Milchat het volgende:
[..]
Dit inderdaad, het boeide Jan geen reet of ze glutenallergie had. Terwijl dat toch echt serieus impact kan hebben op je gezondheid zodra je voedsel in aanraking komt met gluten.
Claire wilde misschien iets té graag en daarom werd ze minder populair, ook bij Jan. Maar ze lijkt me wel heel aardig en oprecht geïnteresseerd in mensen
Op die facebook stond ook iets van "Dit weekend al 5500 m hardgelopen"quote:Op maandag 27 januari 2014 18:59 schreef Soldier2000 het volgende:
Claire is zeker mijn type niet, maar zo erg is ze nu ook weer niet, ik kan het wel wel waarderen dat ze zo goed op haar voeding let, en veel beweegt om haar lichaam in shape te houden. Daarnaast laat ze wel duidelijk merken wat ze wil, en lijkt ze ook geen drama queen te zijn.
Ik snap ook niet wat hij tegen canadese vrouwen heeft. Vind ze zelf over het algemeen juist leukquote:Op maandag 27 januari 2014 18:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is niet zo vreemd. De eerste is door een kerel gezegd, de tweede door een vrouw. Komt wel vaker voor dat mannen bij vrienden tof zijn en er alles voor over hebben, maar in een relatie juist niet. Niet uit ervaring overigens hoor, maar van horen zeggen. En van wat ik wel eens zie bij anderen.
in vorm bedoel je.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:59 schreef Soldier2000 het volgende:
Claire is zeker mijn type niet, maar zo erg is ze nu ook weer niet, ik kan het wel wel waarderen dat ze zo goed op haar voeding let, en veel beweegt om haar lichaam in shape te houden. Daarnaast laat ze wel duidelijk merken wat ze wil, en lijkt ze ook geen drama queen te zijn.
Ze woont er al vanaf 1 december... die laat er ook geen gras over groeien..twitter:ingridwta twitterde op maandag 27-01-2014 om 11:41:24lieve mensen,bedankt voor alle lieve reacties.We zijn er stil van.Zo fijn dat jullie zo hebben meegeleefd #bzv http://t.co/qb0ctnYEgf reageer retweet
Tis dat ze ietwat te oud zijn voor een boer'n baby, maar anders...quote:Op maandag 27 januari 2014 21:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Die boeren lusten er doorgaans wel pap van.
op de 1e avond samen vroeg Johan al: "Mag ie er ingrid?"quote:
Antwoord:quote:Op maandag 27 januari 2014 23:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
op de 1e avond samen vroeg Johan al: "Mag ie er ingrid?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |