Waar/wanneer verwijt zij hem dat dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 10:16 schreef Leandra het volgende:
Claire zei het in principe wel goed; Jan bleek niet te voldoen aan het beeld dat zij van hem had en waar ze op geschreven had.
Ze maakt alleen vervolgens de fout hem dat te verwijten.....
Ze had er dus een stille wateren, diepe gronden man met pit van gemaakt in haar dromen, terwijl hij gewoon de pitloze, bodemloze put, maar dat moet ze hem niet verwijten, ze moet zichzelf verwijten dat ze hem tot de prince charming bedacht had die hij niet is.
Onder andere in het gesprekje met Yvonne (het "ik kwam hier niet om zaken te doen" gesprek).quote:Op maandag 27 januari 2014 10:23 schreef Forbry het volgende:
[..]
Waar/wanneer verwijt zij hem dat dan?
Ik vind die Wim er sowieso niet uitzien, ik snap niet wat vrouwen in hem zien.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:31 schreef Forbry het volgende:
Kan hij misschien niks aan doen, maar ik vind dat trekje met die tong bij Wim altijd zo vreselijk ranzig om te zien... meer mensen last van?
Ik vind zn buikje wel lekker eigenlijkquote:Op maandag 27 januari 2014 10:43 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik vind die Wim er sowieso niet uitzien, ik snap niet wat vrouwen in hem zien.
Nee, ik zie het ook niet, en ik probeer echt nog wel te kijken of ik het kan zien, maar iedere keer als ik denk dat ik er wel iets in zie wat aantrekkelijk zou kunnen zijn, dan volgt er weer iets waardoor ik er compleet op afknap.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:43 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik vind die Wim er sowieso niet uitzien, ik snap niet wat vrouwen in hem zien.
Ach het zijn bijna allemaal niet de meest charmante types. Kijk naar Johanquote:Op maandag 27 januari 2014 10:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vind Wim's hoofd ook gewoon lelijk, met die rare kleine mond en tanden.
Hij is 1.99 toch?quote:Op maandag 27 januari 2014 10:53 schreef DonnaRush het volgende:
Ik vind Wim wel echt extreem lang hoor.
Op haar Facebook staan in ieder geval mooie foto's zonder bril. Saskia Kuiper heet ze.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:08 schreef Forbry het volgende:
Het is jammer dat we Saskia nooit zonder bril te zien kregen, volgens mij heeft zij ook hele mooie, blauwe ogen
hmm, alsnog niet heel spannend vind ik... Maar lelijk is ze nou ook weer niet ofzo. Ik word er niet warm van... Zolang Jos dat maar wordt toch?quote:Op maandag 27 januari 2014 11:05 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Op haar Facebook staan in ieder geval mooie foto's zonder bril. Saskia Kuiper heet ze.
Leonie is volgens mij met alle deelnemers bevriend als ik zo kijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 04:14 schreef Grunge. het volgende:
Voor de mensen die naar haar Facebook zochten:
https://www.facebook.com/saskia.kuipers.79
Gevonden via de Facebook van Leonie, die bevriend met haar is, evenals met Jos.
Toen janne roeg waar de wc was en hij zei zoek jij die maar even dacht ik eigenlijk dat hij een momentje met Evelyne wilde om te vragen of zij hetzelfde voor hem voelde als hij voor haar. Maar het sloeg compleet dood. Waarna Wim gewoon de draad weer oppakte met Janne en zich niet eens bekommerde om de tranen van Evelyne. Apart wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 09:22 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Wim gedroeg zich anders alsof hij Evelyne maar met moeite kon tolereren in zijn nabijheid tijdens dat etentje.
Inderdaad! En ik ben echt blij dat hij voor haar is gegaan. Vind het een leuk setje bij elkaar!quote:Op maandag 27 januari 2014 11:10 schreef resque het volgende:
[..]
hmm, alsnog niet heel spannend vind ik... Maar lelijk is ze nou ook weer niet ofzo. Ik word er niet warm van... Zolang Jos dat maar wordt toch?
Datquote:Op maandag 27 januari 2014 10:58 schreef Heufd het volgende:
ClaireAchterafgesprek in de sportschool. Te bedacht. Eng mens.
Ik heb geen idee hoelang hij precies is. Maar ik hou er niet van, dus dat zal het ook zijn. Hij lijkt er heel slungelig door. Hoe hij ook in die auto zat, helemaal krom (terwijl de ruimte er wel was). Nee, ik hou niet van lang.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is 1.99 toch?
Lang, maar zeker niet extreem, de helft van de mannen in mijn familie is langer.
Wim lijkt veel langer dan hij is. Als je zou zeggen dat hij 2m50 is had ik het ook geloofd.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is 1.99 toch?
Lang, maar zeker niet extreem, de helft van de mannen in mijn familie is langer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |