abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135994909
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 01:55 schreef OProg het volgende:

Saskia is gewoon een normale leuke vrouw en hij heeft er een fijn gevoel bij. Hij maakt een keuze met de gedachte dat als hij in de winter in de woonkamer zit dat hij dan gewoon met iemand op de bank kan zitten waar hij een fijn gevoel bij heeft en dat het gezellig is. En dan is er met de ene persoon wel een bepaalde klik en met de ander wat minder.
Ik krijg bij haar van die Jambers-beelden op mijn netvlies. Het ogenschijnlijke tutje dat 's nachts opeens heel anders uit de hoek komt. :D
pi_135995075
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 02:55 schreef female81 het volgende:

[..]

Ik krijg bij haar van die Jambers-beelden op mijn netvlies. Het ogenschijnlijke tutje dat 's nachts opeens heel anders uit de hoek komt. :D
Als ik haar zie, en haar zie schudden met haar hoofd, moet ik telkens denken aan meiden van het voortgezet onderwijs. Gelukkig komen de winterspelen eraan.
  maandag 27 januari 2014 @ 04:08:56 #53
326442 Grunge.
Corvus corax.
  maandag 27 januari 2014 @ 04:12:31 #54
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_135995127
Ik was werkelijk in shock toen Jos voor Saaie Saskia ging. Het meisje met de witte mouwtjes, het meisje dat nooit een iets leuks met haar haar doet of een leuk make-upje opsmeert. De typische grijze muis.

En dan die reacties van: "Niet alles draait om uiterlijk" en "Van een mooi bord kun je niet eten". Leonie was ook leuk van binnen! Stoer, grappig, niet te beroerd om te werken op de boerderij. Geen tutje, al kwam dat eerst wel zo over, puur op uiterlijk afgaande.

Ik zag trouwens echt chemie tussen Jos & Leonie. Misschien was het geiligheid, maar dan nog. Er was chemie.
  maandag 27 januari 2014 @ 04:14:02 #55
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_135995134
Voor de mensen die naar haar Facebook zochten:

https://www.facebook.com/saskia.kuipers.79

Gevonden via de Facebook van Leonie, die bevriend met haar is, evenals met Jos.
  maandag 27 januari 2014 @ 04:22:59 #56
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_135995152
Oh, en ik hoop maar dat Wim voor Evelyne gaat, ook beter voor hemzelf lijkt me. Ik zie Janne de Borderliner zó met een fles sterke drank de wijde omgeving inrennen na een ruzie. En veel huilen, natuurlijk.

Evelyne is mooi en leuk O+.
  maandag 27 januari 2014 @ 06:09:08 #57
386897 Marcomacro
Nooit meer slapen
pi_135995273
Jan doet zichzelf interessanter voor dan dat hij is. En daar hebben meisjes op geschreven die zich ook beter voordoen. Desondanks had hij Florence bij zijn keuze. Die was zichzelf en vond Jan leuk, en de locatie leuk. Maar Claire (voedselvoedingsconsulent of foodnutritionist...) had het zo gemanipuleerd dat hij Florence wegstuurde. Dat Florence weg moest kwam Judith, (manager in een notenhandel of verkoopster in een marktkraam...) goed uit. Jan is het Claire achteraf gaan kwalijk nemen dat hij zich had laten manipuleren om Florence weg te sturen. En dat hij daarom zo zei van: Je komt er steeds tussen. Maar Judith heeft de boel evengoed voor de gek gehouden. .Dat was voor mij duidelijk toen ze in het begin telkens zei dat ze haar charmes nog in de strijd zou gaan gooien. Als je dat steeds moet zeggen en niet doet, wordt het heel ongeloofwaardig. Ze wist meteen na aankomst al dat ze dit niet wilde. Als ze er met goede bedoelingen in zat was ze ten gunste van Florence meteen duidelijk geweest. Maar winnen was voor Judith belangrijker. Anders zou ze afgaan voor al haar marktklanten. En Jan heeft vooral zichzelf voor de gek gehouden, door te denken dat hij "veeleisende wereldlijke vrouwen" aan zich zou kunnen binden/ onderhouden/ bevredigen.
De enige voor wie het Jammer is, is Florence, die had met al haar bescheidenheid deze saaie drol werkelijk zien zitten.
Man, man, wat is die Jan een sukkel.
pi_135995826
quote:
7s.gif Op maandag 27 januari 2014 04:22 schreef Grunge. het volgende:
Oh, en ik hoop maar dat Wim voor Evelyne gaat, ook beter voor hemzelf lijkt me. Ik zie Janne de Borderliner zó met een fles sterke drank de wijde omgeving inrennen na een ruzie. En veel huilen, natuurlijk.

Ik hoop helemaal niet dat Wim voor Evelyne gaat. Laat die Janne lekker daar blijven... Wim en zij zijn allebei even raar en Evelyne verdient een veel leuker iemand dan Wim.. Bah!

En Ja, die Jan... Die snapt er volgens mij niks van hoe je een meisje inpakt ofzo.. Heeft ie nog 1 dag om een date uit te zoeken.. Ga je toch niet eten bij de 'mac' enzo? Fix dan een lekker ontbijtje, ga ergens heen samen, stuk wandelen erna, lekker uit eten en daarna thuis filmpje op de bank... Maar nee hoor... haha... Jan mag lekker op zoek gaan naar iemand die ook alles wel best vindt.

En Jos, ik begrijp hem wel, lekker safe met Saskia... Leonie is toch een onzekere factor en Jos niet een avontuurlijk type... Prima! Zolang ze samen gelukkig worden :-) En Leonie krijgt toch wel iemand anders. Leuk uitziend, spontaan meisje.. no problems

Alette is een saaie doos die zelf ook geen idee heeft wat ze wil, alhoewel ik haar de laatste aflevering wel wat beter vond vragen naar zaken bij de heren, ipv samen werken enzo. Patrick kan beter krijgen dan Alette... Van mij apart mag ze die Jan hebben... Passen ook beter denk ik.

En Johan.. Perfecte match als je et mij vraagt.. Helemaal goed!
  maandag 27 januari 2014 @ 09:07:08 #59
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_135996278
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2014 00:33 schreef marcodej het volgende:

[..]

Kijk deze vrouw begrijpt het.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 27 januari 2014 @ 09:22:12 #60
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_135996501
quote:
7s.gif Op maandag 27 januari 2014 04:22 schreef Grunge. het volgende:

Wim gedroeg zich anders alsof hij Evelyne maar met moeite kon tolereren in zijn nabijheid tijdens dat etentje.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_135996630
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 01:53 schreef W00fer het volgende:
clairetetteroo twitterde op maandag 20-01-2014 om 15:49:42 Wie o wie heet 'Ferrari_Tape' op @FOKForum?! Help me out! #dtv reageer retweet
Hehe dat is die gast die zei dat hij haar kende :D
know'm sayin?
word? word.
  Moderator maandag 27 januari 2014 @ 09:30:10 #62
382129 crew  Donna
pi_135996641
Evelyne moet maar mooi terug naar NL komen. Genoeg leuk mannen voor haar hier.

Janne is echt raar, ze wordt per aflevering ook vreemder.
pi_135996674
Ik vind het maar vreemd, dat een hoop mensen automatisch denken dat Jos vóóral voor Saskia heeft gekozen, omdat hij daarmee "op safe" speelt. Puur omdat Leonie een iets knapper gezichtje heeft. Het zal mogelijk best een rolletje hebben gespeeld in het geheel, hij heeft dat zelf ook aangegeven, maar ik denk dat hij uiteindelijk Saskia gewoon óprecht net ietsje leuker vond dan Leonie, dat hij met haar net ietsje meer een klik voelde... dat kan toch ook gewoon? Persoonlijk vond ik Leonie ook qua karakter wel een iets leuker type (van wat we van beide gezien hebben in ieder geval, bepaald niet veel dus), maar smaken verschillen nou éénmaal en een echte klik tussen 2 mensen heeft uiteindelijk relatief weinig met het uiterlijk van doen. :)
Tails tell tales
pi_135996718
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2014 09:29 schreef alors het volgende:

[..]

Die haar verdedigde en zei dat ze irl ook erg ambitieus was enzo?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_135996766
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 09:32 schreef Forbry het volgende:
Ik vind het maar vreemd, dat een hoop mensen automatisch denken dat Jos vóóral voor Saskia heeft gekozen, omdat hij daarmee "op safe" speelt. Puur omdat Leonie een iets knapper gezichtje heeft. Het zal mogelijk best een rolletje hebben gespeeld in het geheel, hij heeft dat zelf ook aangegeven, maar ik denk dat hij uiteindelijk Saskia gewoon óprecht net ietsje leuker vond dan Leonie, dat hij met haar net ietsje meer een klik voelde... dat kan toch ook gewoon? Persoonlijk vond ik Leonie ook qua karakter wel een iets leuker type (van wat we van beide gezien hebben in ieder geval, bepaald niet veel dus), maar smaken verschillen nou éénmaal en een echte klik tussen 2 mensen heeft uiteindelijk relatief weinig met het uiterlijk van doen. :)
Dit ja.
pi_135996851
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 09:34 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Die haar verdedigde en zei dat ze irl ook erg ambitieus was enzo?
Ik kan zo snel verder niet vinden dat hij meer zei dat dat hij haar kende, vanaf hier ongeveer TV / Boer Zoekt Vrouw #148 - Stiekem gluten voeren.
know'm sayin?
word? word.
pi_135997000
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 09:40 schreef alors het volgende:

[..]

Ik kan zo snel verder niet vinden dat hij meer zei dat dat hij haar kende, vanaf hier ongeveer TV / Boer Zoekt Vrouw #148 - Stiekem gluten voeren.
Oh die _O-

Na een van de eerste afleveringen was er ook iemand die zei dat hij Claire kende irl, en dat ze erg ambitieus was ofzo. Weet niet of dat dezelfde was.
pi_135997190
Ik vind Wim, Janne én Evelyne niet zo leuk. :N (Wel een knáppe vrouw die laatste, gezien haar leeftijd ook vooral).

Aletta daarentegen, die hier vooral enigszins negatieve reacties krijgt lijkt het, vind ik wél een leuke (zeker niet knappe, maar wel heel sympathieke en ja, toch ook wel interessante) vrouw. :Y Hoop echt voor haar dat zij een goede vent gaat vinden die bij haar past, via BZV of daarbuiten. Ik zou zelf absoluut voor Patrick kiezen (want vind Jan wel een lieve man, maar hij is in zijn manier van doen én qua uiterlijk gewoon echt tótaal geen type voor mij). Ben benieuwd of zij dat ook gaat doen... :) Geen idee ook wie uiteindelijk beter bij haar past, ik vrees beide mannen niet echt eigenlijk...
Tails tell tales
  maandag 27 januari 2014 @ 10:00:15 #69
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135997327
Ik vond het moment dat Johan en Jos hun gevoelens kenbaar maakten ontroerend. Ik wens ze veel geluk toe.

Bij Jan had ik het wel verwacht, dat het geen van beiden zou worden. Achteraf was de zachtaardige Florence nog de leukste misschien.

Van Wim krijg ik de rillingen (not in a good way). En voor Aletta heb ik wel hoop dat als ze een van deze twee kiest, het nog heel leuk kan worden als de camera's eenmaal vertrokken zijn.
The love you take is equal to the love you make.
pi_135997509
quote:
17s.gif Op maandag 27 januari 2014 10:00 schreef Lienekien het volgende:
Ik vond het moment dat Johan en Jos hun gevoelens kenbaar maakten ontroerend. Ik wens ze veel geluk toe.

Bij Jan had ik het wel verwacht, dat het geen van beiden zou worden. Achteraf was de zachtaardige Florence nog de leukste misschien.

Van Wim krijg ik de rillingen (not in a good way). En voor Aletta heb ik wel hoop dat als ze een van deze twee kiest, het nog heel leuk kan worden als de camera's eenmaal vertrokken zijn.
Vond ik ook wel ontroerend en wens ze ook heel veel geluk samen. :)

Ik vond Florence ook niet zo zachtaardig overkomen eigenlijk, maar had (al vanaf het begin) wel het idee dat ze van "de drie" het beste bij Jan paste. :Y

Dat wat je schrijft over Aletta, ik hóóp het...
Tails tell tales
  maandag 27 januari 2014 @ 10:12:46 #71
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_135997632
Paul op hosseltoer :7
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_135997737
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2014 09:29 schreef alors het volgende:

[..]

_O-

Hoi Claire! Jij lijkt me best pittig :@ daten? :*

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2014 10:24:00 ]
  maandag 27 januari 2014 @ 10:16:48 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135997741
Claire zei het in principe wel goed; Jan bleek niet te voldoen aan het beeld dat zij van hem had en waar ze op geschreven had.
Ze maakt alleen vervolgens de fout hem dat te verwijten.....

Ze had er dus een stille wateren, diepe gronden man met pit van gemaakt in haar dromen, terwijl hij gewoon de pitloze, bodemloze put, maar dat moet ze hem niet verwijten, ze moet zichzelf verwijten dat ze hem tot de prince charming bedacht had die hij niet is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_135997793
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 00:30 schreef Paul het volgende:
Vond vooral Boer Jan, Jos en Johan leuk om te volgen de rest boeide me niet zo.
Ben jij Paul in the Dark? :P
pi_135997804
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 10:16 schreef Leandra het volgende:
Claire zei het in principe wel goed; Jan bleek niet te voldoen aan het beeld dat zij van hem had en waar ze op geschreven had.

Ze had er dus een stille wateren, diepe gronden man met pit van gemaakt in haar dromen, terwijl hij gewoon de pitloze, bodemloze put, maar dat moet ze hem niet verwijten, ze moet zichzelf verwijten dat ze hem tot de prince charming bedacht had die hij niet is.
Dat is wat volgens mij een hoop vrouwen in hun hoofd halen.
pi_135997909
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 10:16 schreef Leandra het volgende:

Waar/wanneer verwijt zij hem dat dan?
Tails tell tales
pi_135998143
Kan hij misschien niks aan doen, maar ik vind dat trekje met die tong bij Wim altijd zo vreselijk ranzig om te zien... meer mensen last van? :D
Tails tell tales
  maandag 27 januari 2014 @ 10:38:13 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135998287
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 10:23 schreef Forbry het volgende:

[..]

Waar/wanneer verwijt zij hem dat dan?
Onder andere in het gesprekje met Yvonne (het "ik kwam hier niet om zaken te doen" gesprek).
Ze blijft doen alsof Jan degene is die niet aan het door hem geschetste beeld voldoet, terwijl Jan precies aan het door hem geschetste beeld voldoet, ze had er alleen zelf veel meer omheen bedacht.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_135998465
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 10:31 schreef Forbry het volgende:
Kan hij misschien niks aan doen, maar ik vind dat trekje met die tong bij Wim altijd zo vreselijk ranzig om te zien... meer mensen last van? :D
Ik vind die Wim er sowieso niet uitzien, ik snap niet wat vrouwen in hem zien.
٩๏̯͡๏)۶
pi_135998537
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 10:43 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik vind zn buikje wel lekker eigenlijk O-) :9
  maandag 27 januari 2014 @ 10:46:33 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135998554
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 10:43 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Nee, ik zie het ook niet, en ik probeer echt nog wel te kijken of ik het kan zien, maar iedere keer als ik denk dat ik er wel iets in zie wat aantrekkelijk zou kunnen zijn, dan volgt er weer iets waardoor ik er compleet op afknap.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_135998702
Wim heeft een prima lijf toch? Lang en best in vorm. Geen klein propje.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator maandag 27 januari 2014 @ 10:53:26 #83
382129 crew  Donna
pi_135998773
Ik vind Wim wel echt extreem lang hoor.
  maandag 27 januari 2014 @ 10:58:49 #84
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_135998921
Claire :') Achterafgesprek in de sportschool. Te bedacht. Eng mens.
pi_135998936
Ik vind Wim's hoofd ook gewoon lelijk, met die rare kleine mond en tanden.
pi_135998996
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 10:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vind Wim's hoofd ook gewoon lelijk, met die rare kleine mond en tanden.
Ach het zijn bijna allemaal niet de meest charmante types. Kijk naar Johan :+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 27 januari 2014 @ 11:02:45 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135999022
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 10:53 schreef DonnaRush het volgende:
Ik vind Wim wel echt extreem lang hoor.
Hij is 1.99 toch?
Lang, maar zeker niet extreem, de helft van de mannen in mijn familie is langer.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 27 januari 2014 @ 11:03:31 #88
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135999048
Wim kijkt zo viezig uit zijn ogen. Ik zou er niet aan moeten denken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_135999108
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:08 schreef Forbry het volgende:
Het is jammer dat we Saskia nooit zonder bril te zien kregen, volgens mij heeft zij ook hele mooie, blauwe ogen :Y
Op haar Facebook staan in ieder geval mooie foto's zonder bril. Saskia Kuiper heet ze.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_135999240
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 11:05 schreef Lief17 het volgende:

[..]

Op haar Facebook staan in ieder geval mooie foto's zonder bril. Saskia Kuiper heet ze.
hmm, alsnog niet heel spannend vind ik... Maar lelijk is ze nou ook weer niet ofzo. Ik word er niet warm van... Zolang Jos dat maar wordt toch? :D
pi_135999271
quote:
7s.gif Op maandag 27 januari 2014 04:14 schreef Grunge. het volgende:
Voor de mensen die naar haar Facebook zochten:

https://www.facebook.com/saskia.kuipers.79

Gevonden via de Facebook van Leonie, die bevriend met haar is, evenals met Jos.
Leonie is volgens mij met alle deelnemers bevriend als ik zo kijk.
  maandag 27 januari 2014 @ 11:11:18 #92
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_135999279
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 09:22 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Wim gedroeg zich anders alsof hij Evelyne maar met moeite kon tolereren in zijn nabijheid tijdens dat etentje.
Toen janne roeg waar de wc was en hij zei zoek jij die maar even dacht ik eigenlijk dat hij een momentje met Evelyne wilde om te vragen of zij hetzelfde voor hem voelde als hij voor haar. Maar het sloeg compleet dood. Waarna Wim gewoon de draad weer oppakte met Janne en zich niet eens bekommerde om de tranen van Evelyne. Apart wel.
pi_135999290
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 11:10 schreef resque het volgende:

[..]

hmm, alsnog niet heel spannend vind ik... Maar lelijk is ze nou ook weer niet ofzo. Ik word er niet warm van... Zolang Jos dat maar wordt toch? :D
Inderdaad! En ik ben echt blij dat hij voor haar is gegaan. Vind het een leuk setje bij elkaar!
pi_135999308
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 10:58 schreef Heufd het volgende:
Claire :') Achterafgesprek in de sportschool. Te bedacht. Eng mens.
Dat
  Moderator maandag 27 januari 2014 @ 11:12:45 #95
382129 crew  Donna
pi_135999325
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 11:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij is 1.99 toch?
Lang, maar zeker niet extreem, de helft van de mannen in mijn familie is langer.
Ik heb geen idee hoelang hij precies is. Maar ik hou er niet van, dus dat zal het ook zijn. Hij lijkt er heel slungelig door. Hoe hij ook in die auto zat, helemaal krom (terwijl de ruimte er wel was). Nee, ik hou niet van lang.

Maar z`n hoofd. Ik vind 'm gewoon een soort van creepy ofzo. Ik weet het niet.
  maandag 27 januari 2014 @ 11:21:34 #96
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_135999579
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 11:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij is 1.99 toch?
Wim lijkt veel langer dan hij is. Als je zou zeggen dat hij 2m50 is had ik het ook geloofd. :')
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_135999623
Claire :') !!! wat een man zeg.
pi_136000066
Wel grappig dat Claire dus alles gelezen heeft hier, vraag me af of ze zich iets aantrekt van de kritiek en er iets mee doet.
٩๏̯͡๏)۶
pi_136000278
Bijzondere van Claire was dat ik bij de eerste date zoiets had van, ja tof wijf... en daarna kwam ze zo ineens op de voorgrond en had ik zoiets van... Hold your horses sister! Beetje teveel van het goede.
Volgens mij doet ze zich groter voor dan dat ze eigenlijk is(tough girl) terwijl het eigenlijk een zorgzaam, lief type is....
pi_136000372
Hadden jullie deze eigenlijk al gezien?

https://www.facebook.com/semperkontentu.alettasgoatcheese
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')