Ik krijg bij haar van die Jambers-beelden op mijn netvlies. Het ogenschijnlijke tutje dat 's nachts opeens heel anders uit de hoek komt.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:55 schreef OProg het volgende:
Saskia is gewoon een normale leuke vrouw en hij heeft er een fijn gevoel bij. Hij maakt een keuze met de gedachte dat als hij in de winter in de woonkamer zit dat hij dan gewoon met iemand op de bank kan zitten waar hij een fijn gevoel bij heeft en dat het gezellig is. En dan is er met de ene persoon wel een bepaalde klik en met de ander wat minder.
Als ik haar zie, en haar zie schudden met haar hoofd, moet ik telkens denken aan meiden van het voortgezet onderwijs. Gelukkig komen de winterspelen eraan.quote:Op maandag 27 januari 2014 02:55 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik krijg bij haar van die Jambers-beelden op mijn netvlies. Het ogenschijnlijke tutje dat 's nachts opeens heel anders uit de hoek komt.
Ik hoop helemaal niet dat Wim voor Evelyne gaat. Laat die Janne lekker daar blijven... Wim en zij zijn allebei even raar en Evelyne verdient een veel leuker iemand dan Wim.. Bah!quote:Op maandag 27 januari 2014 04:22 schreef Grunge. het volgende:
Oh, en ik hoop maar dat Wim voor Evelyne gaat, ook beter voor hemzelf lijkt me. Ik zie Janne de Borderliner zó met een fles sterke drank de wijde omgeving inrennen na een ruzie. En veel huilen, natuurlijk.
Evelyne is mooi en leuk.
Wim gedroeg zich anders alsof hij Evelyne maar met moeite kon tolereren in zijn nabijheid tijdens dat etentje.quote:Op maandag 27 januari 2014 04:22 schreef Grunge. het volgende:
Oh, en ik hoop maar dat Wim voor Evelyne gaat, ook beter voor hemzelf lijkt me. Ik zie Janne de Borderliner zó met een fles sterke drank de wijde omgeving inrennen na een ruzie. En veel huilen, natuurlijk.
Evelyne is mooi en leuk.
Hehe dat is die gast die zei dat hij haar kendequote:Op maandag 27 januari 2014 01:53 schreef W00fer het volgende:
twitter:clairetetteroo twitterde op maandag 20-01-2014 om 15:49:42Wie o wie heet 'Ferrari_Tape' op @FOKForum?! Help me out! #dtv reageer retweet
Die haar verdedigde en zei dat ze irl ook erg ambitieus was enzo?quote:Op maandag 27 januari 2014 09:29 schreef alors het volgende:
[..]
Hehe dat is die gast die zei dat hij haar kende
Dit ja.quote:Op maandag 27 januari 2014 09:32 schreef Forbry het volgende:
Ik vind het maar vreemd, dat een hoop mensen automatisch denken dat Jos vóóral voor Saskia heeft gekozen, omdat hij daarmee "op safe" speelt. Puur omdat Leonie een iets knapper gezichtje heeft. Het zal mogelijk best een rolletje hebben gespeeld in het geheel, hij heeft dat zelf ook aangegeven, maar ik denk dat hij uiteindelijk Saskia gewoon óprecht net ietsje leuker vond dan Leonie, dat hij met haar net ietsje meer een klik voelde... dat kan toch ook gewoon? Persoonlijk vond ik Leonie ook qua karakter wel een iets leuker type (van wat we van beide gezien hebben in ieder geval, bepaald niet veel dus), maar smaken verschillen nou éénmaal en een echte klik tussen 2 mensen heeft uiteindelijk relatief weinig met het uiterlijk van doen.
Ik kan zo snel verder niet vinden dat hij meer zei dat dat hij haar kende, vanaf hier ongeveer TV / Boer Zoekt Vrouw #148 - Stiekem gluten voeren.quote:Op maandag 27 januari 2014 09:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die haar verdedigde en zei dat ze irl ook erg ambitieus was enzo?
Oh diequote:Op maandag 27 januari 2014 09:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kan zo snel verder niet vinden dat hij meer zei dat dat hij haar kende, vanaf hier ongeveer TV / Boer Zoekt Vrouw #148 - Stiekem gluten voeren.
Vond ik ook wel ontroerend en wens ze ook heel veel geluk samen.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:00 schreef Lienekien het volgende:
Ik vond het moment dat Johan en Jos hun gevoelens kenbaar maakten ontroerend. Ik wens ze veel geluk toe.
Bij Jan had ik het wel verwacht, dat het geen van beiden zou worden. Achteraf was de zachtaardige Florence nog de leukste misschien.
Van Wim krijg ik de rillingen (not in a good way). En voor Aletta heb ik wel hoop dat als ze een van deze twee kiest, het nog heel leuk kan worden als de camera's eenmaal vertrokken zijn.
quote:Op maandag 27 januari 2014 09:29 schreef alors het volgende:
[..]
Hehe dat is die gast die zei dat hij haar kende
Ben jij Paul in the Dark?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:30 schreef Paul het volgende:
Vond vooral Boer Jan, Jos en Johan leuk om te volgen de rest boeide me niet zo.
Dat is wat volgens mij een hoop vrouwen in hun hoofd halen.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:16 schreef Leandra het volgende:
Claire zei het in principe wel goed; Jan bleek niet te voldoen aan het beeld dat zij van hem had en waar ze op geschreven had.
Ze maakt alleen vervolgens de fout hem dat te verwijten.....
Ze had er dus een stille wateren, diepe gronden man met pit van gemaakt in haar dromen, terwijl hij gewoon de pitloze, bodemloze put, maar dat moet ze hem niet verwijten, ze moet zichzelf verwijten dat ze hem tot de prince charming bedacht had die hij niet is.
Waar/wanneer verwijt zij hem dat dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 10:16 schreef Leandra het volgende:
Claire zei het in principe wel goed; Jan bleek niet te voldoen aan het beeld dat zij van hem had en waar ze op geschreven had.
Ze maakt alleen vervolgens de fout hem dat te verwijten.....
Ze had er dus een stille wateren, diepe gronden man met pit van gemaakt in haar dromen, terwijl hij gewoon de pitloze, bodemloze put, maar dat moet ze hem niet verwijten, ze moet zichzelf verwijten dat ze hem tot de prince charming bedacht had die hij niet is.
Onder andere in het gesprekje met Yvonne (het "ik kwam hier niet om zaken te doen" gesprek).quote:Op maandag 27 januari 2014 10:23 schreef Forbry het volgende:
[..]
Waar/wanneer verwijt zij hem dat dan?
Ik vind die Wim er sowieso niet uitzien, ik snap niet wat vrouwen in hem zien.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:31 schreef Forbry het volgende:
Kan hij misschien niks aan doen, maar ik vind dat trekje met die tong bij Wim altijd zo vreselijk ranzig om te zien... meer mensen last van?
Ik vind zn buikje wel lekker eigenlijkquote:Op maandag 27 januari 2014 10:43 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik vind die Wim er sowieso niet uitzien, ik snap niet wat vrouwen in hem zien.
Nee, ik zie het ook niet, en ik probeer echt nog wel te kijken of ik het kan zien, maar iedere keer als ik denk dat ik er wel iets in zie wat aantrekkelijk zou kunnen zijn, dan volgt er weer iets waardoor ik er compleet op afknap.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:43 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik vind die Wim er sowieso niet uitzien, ik snap niet wat vrouwen in hem zien.
Ach het zijn bijna allemaal niet de meest charmante types. Kijk naar Johanquote:Op maandag 27 januari 2014 10:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vind Wim's hoofd ook gewoon lelijk, met die rare kleine mond en tanden.
Hij is 1.99 toch?quote:Op maandag 27 januari 2014 10:53 schreef DonnaRush het volgende:
Ik vind Wim wel echt extreem lang hoor.
Op haar Facebook staan in ieder geval mooie foto's zonder bril. Saskia Kuiper heet ze.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:08 schreef Forbry het volgende:
Het is jammer dat we Saskia nooit zonder bril te zien kregen, volgens mij heeft zij ook hele mooie, blauwe ogen
hmm, alsnog niet heel spannend vind ik... Maar lelijk is ze nou ook weer niet ofzo. Ik word er niet warm van... Zolang Jos dat maar wordt toch?quote:Op maandag 27 januari 2014 11:05 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Op haar Facebook staan in ieder geval mooie foto's zonder bril. Saskia Kuiper heet ze.
Leonie is volgens mij met alle deelnemers bevriend als ik zo kijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 04:14 schreef Grunge. het volgende:
Voor de mensen die naar haar Facebook zochten:
https://www.facebook.com/saskia.kuipers.79
Gevonden via de Facebook van Leonie, die bevriend met haar is, evenals met Jos.
Toen janne roeg waar de wc was en hij zei zoek jij die maar even dacht ik eigenlijk dat hij een momentje met Evelyne wilde om te vragen of zij hetzelfde voor hem voelde als hij voor haar. Maar het sloeg compleet dood. Waarna Wim gewoon de draad weer oppakte met Janne en zich niet eens bekommerde om de tranen van Evelyne. Apart wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 09:22 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Wim gedroeg zich anders alsof hij Evelyne maar met moeite kon tolereren in zijn nabijheid tijdens dat etentje.
Inderdaad! En ik ben echt blij dat hij voor haar is gegaan. Vind het een leuk setje bij elkaar!quote:Op maandag 27 januari 2014 11:10 schreef resque het volgende:
[..]
hmm, alsnog niet heel spannend vind ik... Maar lelijk is ze nou ook weer niet ofzo. Ik word er niet warm van... Zolang Jos dat maar wordt toch?
Datquote:Op maandag 27 januari 2014 10:58 schreef Heufd het volgende:
ClaireAchterafgesprek in de sportschool. Te bedacht. Eng mens.
Ik heb geen idee hoelang hij precies is. Maar ik hou er niet van, dus dat zal het ook zijn. Hij lijkt er heel slungelig door. Hoe hij ook in die auto zat, helemaal krom (terwijl de ruimte er wel was). Nee, ik hou niet van lang.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is 1.99 toch?
Lang, maar zeker niet extreem, de helft van de mannen in mijn familie is langer.
Wim lijkt veel langer dan hij is. Als je zou zeggen dat hij 2m50 is had ik het ook geloofd.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is 1.99 toch?
Lang, maar zeker niet extreem, de helft van de mannen in mijn familie is langer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |