https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
We willen zo graag geld verdienenquote:
Wat nou als er geen crash komt en al die Chinezen holden als een baasquote:
Alsof rijke Chinezen geen buitenlandse bankrekeningen hebben.quote:
Echtquote:
Gewoon allemaal hodlen.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:51 schreef roislecxe het volgende:
Er hoeft niet veel te gebeuren voor een crash natuurlijk. Als veel mensen het verwachten, en het dreigt te gaan dalen kan het snel gaan natuurlijk
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:54 schreef edcetera het volgende:
Wie weet zien we hier binnenkort diverse nieuwe wok/gokpaleizen en fritures geopend worden
De Chinezen hebben alle doges opgegeten. Such lossquote:Op zondag 26 januari 2014 22:56 schreef DaMart het volgende:
Hm, DOGE is wel heel erg aan het crashen nu.
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:59 schreef Sands het volgende:
[..]
De Chinezen hebben alle doges opgegeten. Such loss
[..]
[..]
Waarom ben jij telkens zo racistischquote:
Heul niequote:Op zondag 26 januari 2014 23:25 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Waarom ben jij telkens zo racistisch?
Jij maakt hier elke dag grappen over 'die spleetogen'quote:Op zondag 26 januari 2014 23:31 schreef edcetera het volgende:
[..]
Heul nie![]()
Ik heb juist veel waardering voor Chinesen
Doe eens niet zo ongesteldquote:Op zondag 26 januari 2014 23:32 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Jij maakt hier elke dag grappen over 'die spleetogen'.
Is goed, even een sell wall van 3 miljoen neerzettenquote:Op zondag 26 januari 2014 23:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Doe eens niet zo ongesteld
Zorg maar eens even dat de boel inzakt! Dat willen we! NU!
Dan zal ie zeker nog wel crashen als ie pas in augustus op $1000 zal staanquote:Op zondag 26 januari 2014 23:10 schreef peterselieplukkker het volgende:
ik ga voor btc. want in trolbox zegt men dat ik winst ga maken![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ziet er een beetje gedateerd uit dat plaatjequote:Op zondag 26 januari 2014 23:34 schreef edcetera het volgende:
[..]
Dan zal ie zeker nog wel crashen als ie pas in augustus op $1000 zal staan
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:33 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Is goed, even een sell wall van 3 miljoen neerzetten.
TIPS?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:33 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Is goed, even een sell wall van 3 miljoen neerzetten.
Trusten Angeliquequote:Op zondag 26 januari 2014 23:40 schreef Leafeon672 het volgende:
Als ik morgen wakker wordt staat PPC op 5,3
Trusten kinders
Trustequote:Op zondag 26 januari 2014 23:40 schreef Leafeon672 het volgende:
Als ik morgen wakker wordt staat PPC op 5,3
Trusten kinders
Je was weer eens in steath-mode?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:59 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben de grote boze mod.
Was ik even vergeten
Ik ben big-brotherquote:Op maandag 27 januari 2014 00:02 schreef edcetera het volgende:
[..]
Je was weer eens in steath-mode?
In ieder geval even tijd om naar mijn muntjes te kijken al is het zelfs daar rustig: De trade-bots zijn weg
Viespeukquote:Op maandag 27 januari 2014 00:16 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Pics van mijn zusje
Klinkt toch minder als het over je eigen zusje gaat
Leave NMC alone!quote:Op maandag 27 januari 2014 00:20 schreef roislecxe het volgende:
PPC en NMC staan gelijk
Wie gaat er eerst hoger?
NMC doed helemaal niks. Totaal geen actiequote:Op maandag 27 januari 2014 00:20 schreef roislecxe het volgende:
PPC en NMC staan gelijk
Wie gaat er eerst hoger?
doedquote:Op maandag 27 januari 2014 00:21 schreef edcetera het volgende:
[..]
NMC doed helemaal niks. Totaal geen actie
Ow sorryquote:
Zo goedquote:NMC doeod, helemaal niks. Totaal geen actie![]()
Hoe hoog heb je gekocht ?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:27 schreef roislecxe het volgende:
Kocht veel te hoog in net door een cijfertje fout te tikken
Dom.
http://bitcoinboard.net/t(...)-payments-in-3-days/quote:Since online retailer TigerDirect has started accepting Bitcoins about 3 days ago, they have processed more then half a million dollars worth of purchases where Bitcoin was used as a payment method. The amount was spent in more then 2500 orders. They told us earlier that they got $250,000 in sales in the first 17 hours of accepting the payment method. They have just sent us these new statistics after reaching the $500,000 milestone. The company processes about $2 billion worth of purchases each year.
5.72quote:
quote:
Kuch, heb wel wat beters te doen dan in NMC geld te steken. Zal je zien dat iedereen in mijn buy wall verkoopt, zit ik met die bendequote:Op maandag 27 januari 2014 00:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Doe eens even een buywalletje zetten op NMC voor mij. dattie even de 5.75 voor me aantikt, ik wil eruit
quote:Op maandag 27 januari 2014 00:37 schreef Stryder het volgende:
[..]
Kuch, heb wel wat beters te doen dan in NMC geld te steken. Zal je zien dat iedereen in mijn buy wall verkoopt, zit ik met die bende
Heb maar een deel van mijn hondebrokken omgezet naar LTC om daar wat TIPS van te kopen en zie wel waar ht schip strandquote:
Waarschijnlijk op de dezelfde plek als de vorige keerquote:Op maandag 27 januari 2014 00:38 schreef edcetera het volgende:
[..]
Heb maar een deel van mijn hondebrokken omgezet naar LTC om daar wat TIPS van te kopen en zie wel waar ht schip strand
Alleen al vanwege m'n eergevoel zou ik het niet meer kopen. Als het van 0.00002 afkomt, en ik zou kopen op 200+ dan hoeft het echt al niet meerquote:Op maandag 27 januari 2014 00:38 schreef edcetera het volgende:
[..]
Heb maar een deel van mijn hondebrokken omgezet naar LTC om daar wat TIPS van te kopen en zie wel waar ht schip strand
José met 'r doordrenkte slipje van papiermachéquote:
Hype, dat ding stort straks weer net zo snel inquote:Op maandag 27 januari 2014 00:41 schreef MichaelScott het volgende:
Hij blijft stijgen.![]()
Fuck de haters
Ach, kunnen we toch nog ons eigen FOK-zolderkamer-internet mee opzettenquote:Op maandag 27 januari 2014 00:37 schreef Stryder het volgende:
[..]
Kuch, heb wel wat beters te doen dan in NMC geld te steken. Zal je zien dat iedereen in mijn buy wall verkoopt, zit ik met die bende
Dan koop ik toch weer lekker in want die pump komt toch wel weer.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:41 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hype, dat ding stort straks weer net zo snel in
Hey GtaNoob is er weer, halloquote:
Ik hou je niet tegenquote:Op maandag 27 januari 2014 00:43 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Dan koop ik toch weer lekker in want die pump komt toch wel weer.
Yup, naast mijn feathercoins diep op de oceaanbodemquote:Op maandag 27 januari 2014 00:39 schreef Stryder het volgende:
[..]
Waarschijnlijk op de dezelfde plek als de vorige keer
Demonisering!quote:
Hoe hoog moet je verkopen dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:45 schreef roislecxe het volgende:
Komaan NMC, 1 lang groen stokje voldoet.
Aardig wat groter buy orders zijn erdoorgegaan, dus dat geeft wel vertrouwen.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:45 schreef roislecxe het volgende:
Komaan NMC, 1 lang groen stokje voldoet.
Oh, dat wordt weer lekker een maandje holden dusquote:
2 uur geleden stond ie er ook nogquote:Op maandag 27 januari 2014 00:51 schreef Stryder het volgende:
[..]
Oh, dat wordt weer lekker een maandje holden dus
Ach, dat zijn er maar 0,4 ? Dat is net als of je een pilsje in een gesloten kroeg hebben staanquote:
die 2800 sellwall staat net ongunstig. Als ik daaronder ga zitten heb ik een beetje verliesquote:Op maandag 27 januari 2014 00:53 schreef Stryder het volgende:
Nee dat begreep ik al, zie er niet ineens 3500 gekocht worden... ach bijna maan of crash tijd, nog anderhalve dag wachten
Zo, hij staat nu netjes voor je vetgedrukt neergezet:quote:Op maandag 27 januari 2014 00:53 schreef Stryder het volgende:
Nee dat begreep ik al, zie er niet ineens 3500 gekocht zo duizenden gekocht worden... ach bijna maan of crash tijd, nog anderhalve dag wachten
Verstandige keuzequote:
They took er jobs!!quote:Op maandag 27 januari 2014 00:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
nee nee, ik kijk southpark op CC
Hahahaha, ik ben bang dat China niet meer zoveel kan kopen. Schijnen ook wat probleempjes te zijnquote:Op maandag 27 januari 2014 00:58 schreef edcetera het volgende:
[..]
Zo, hij staat nu netjes voor je vetgedrukt neergezet:
5.734 2869.25029428 16452.2811874
Als de Chinese Regering, die nu mooi even opkoopt vor hun eigen internet, doen ze je nog een plezier
Oh dat kan ik niet eens ontvangenquote:Op maandag 27 januari 2014 00:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
nee nee, ik kijk southpark op CC
Op de 1 minuut grafiek dan...quote:
Nee hoor, ik zou alleen graag zien dat het gebruikt gaat worden waar het voor gemaakt is, en traders helpen daar niet echt bij.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:43 schreef Stryder het volgende:
Ja, Max die is helemaal hoteldebotel van NMC
Ja, maar dan moeten ze het ook niet op een beurs gooienquote:Op maandag 27 januari 2014 01:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zou alleen graag zien dat het gebruikt gaat worden waar het voor gemaakt is, en traders helpen daar niet echt bij.
Toch zou Doge nog kunnen verassen tegen de tijd dat de spelen beginnenquote:Op maandag 27 januari 2014 01:12 schreef MichaelScott het volgende:
DOGE gaat voor de laatste keer naar de dierenarts![]()
TIPS is de nieuwe DOGE
Volumes zijn weer veel te laag, gebeurt niks buiten gecontroleerd stijgen en/of dalen.quote:En ook dat is eigenlijk geen maan te noemen, al lijken de groene stokken behoorlijk.
Ja al is dit niet echt goed voor het vertrouwen in een munt, laten we hopen dat het goed komt voor degene die erin zitten.quote:Toch zou Doge nog kunnen verassen tegen de tijd dat de spelen beginnen
Daarom ga ik de helft maar in die TIPS stoppen, kijken wat dat voor een feest gaat wordenquote:
RIP(s)quote:Op maandag 27 januari 2014 01:18 schreef edcetera het volgende:
[..]
Daarom ga ik de helft maar in die TIPS stoppen, kijken wat dat voor een feest gaat worden
Bier getankt?quote:Op maandag 27 januari 2014 01:17 schreef roislecxe het volgende:
Vanmiddag maar weer eens getankt voor 1.47
Hahaha ja die grafiek ziet er ook zo goed uit, gehalveerd binnen het uurquote:Op maandag 27 januari 2014 01:18 schreef edcetera het volgende:
[..]
Daarom ga ik de helft maar in die TIPS stoppen, kijken wat dat voor een feest gaat worden
Wodka van de Lidl?quote:Op maandag 27 januari 2014 01:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Benzinuuuu.
Maar wel een goed idee, ik lust er wel 1tje
Och ja, die staat gelukkig weer lekker laag zoals gebruikelijkquote:Op maandag 27 januari 2014 01:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Benzinuuuu.
Tanken in België, ruim 10tje goedkoper voor een volle tank, en sigaretten 12 euro goedkoper.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:21 schreef Stryder het volgende:
[..]
Och ja, die staat gelukkig weer lekker laag zoals gebruikelijkZe geven het net niet gratis weg
![]()
Bier is gisteren opgegaan.... moet ik van die troep gaan drinken zoals whiskey enzo
11 mrd/secquote:Op maandag 27 januari 2014 01:22 schreef Stryder het volgende:
Ben je nog steeds dat coockieclicker aan het doen of niet, ik ben er iig mee gestopt. Was er helemaal klaar mee
Als het weer wat warmer is rij ik ook maar eens op de fiets naar België, scheelt toch best veel voor sigaretten inderdaad.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tanken in België, ruim 10tje goedkoper voor een volle tank, en sigaretten 12 euro goedkoper.
10 min rijden
Oh ja, jij bent een Limburger, was ik al weer helemaal vergetenquote:Op maandag 27 januari 2014 01:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tanken in België, ruim 10tje goedkoper voor een volle tank, en sigaretten 12 euro goedkoper.
10 min rijden
Pardon.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:25 schreef Stryder het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent een Limburger, was ik al weer helemaal vergeten
Ja, maar het is toch niet meer leuk ofzo? Hahahaquote:
Hahahaha te makkelijkquote:
Kan ook met de fiets naar Belgiëquote:Op maandag 27 januari 2014 01:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als het weer wat warmer is rij ik ook maar eens op de fiets naar België, scheelt toch best veel voor sigaretten inderdaad.
Op dit moment is voor mij al het bier een aanrader, maar zijn hier geen kroegen meer openquote:Op maandag 27 januari 2014 01:28 schreef roislecxe het volgende:
Aanradertje trouwens, deze Palm hop select.
Zo dan...quote:Op maandag 27 januari 2014 01:28 schreef Stryder het volgende:
Maar de prijs van sigaretten is over het algemeen exorbitant duur in alle "westerse" landen.
Hebben wij geluk dat we niet in Australie wonen.... daar betaal je ongeveer een tientje voor een biertje en iets van twaalf dollar voor sigaretten als ik het goed heb.
Het is voor mij toch 40km enkele reis, dus dat ga ik met deze temperatuur niet doenquote:Op maandag 27 januari 2014 01:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kan ook met de fiets naar België
Dat is die blonde toch? Die is inderdaad prima te doenquote:Op maandag 27 januari 2014 01:28 schreef roislecxe het volgende:
Aanradertje trouwens, deze Palm hop select.
Het leven in een dorp is zwaarquote:Op maandag 27 januari 2014 01:29 schreef Stryder het volgende:
[..]
Op dit moment is voor mij al het bier een aanrader, maar zijn hier geen kroegen meer open
Wel even er bij vertellen dat de Australische Dollar een iets andere waarde heeft dan de USDquote:Op maandag 27 januari 2014 01:28 schreef Stryder het volgende:
Maar de prijs van sigaretten is over het algemeen exorbitant duur in alle "westerse" landen.
Hebben wij geluk dat we niet in Australie wonen.... daar betaal je ongeveer een tientje voor een biertje en iets van twaalf dollar voor sigaretten als ik het goed heb.
40 km enkele reis ga je fietsen?? Vanuit hier is het +/- 8km tot de grens, en eer je in Baarle bent is het een km of 15 denk zoiets. Geen zin om het op te gaan zoekenquote:Op maandag 27 januari 2014 01:29 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het is voor mij toch 40km enkele reis, dus dat ga ik met deze temperatuur niet doenIn de lente weer een keer.
[..]
Dat is die blonde toch? Die is inderdaad prima te doenTijden geleden eens een blauwe maandag op de tap gehad.
Belgie: Het land van bier, frieten en sigarettenquote:Op maandag 27 januari 2014 01:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
10 min rijden
quote:Op maandag 27 januari 2014 01:32 schreef edcetera het volgende:
[..]
Belgie: Het land van bier, frieten en sigaretten
Wielrenfiets, dat is goed te doen met een pauze voordat ik terug rijquote:Op maandag 27 januari 2014 01:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
40 km enkele reis ga je fietsen?? Vanuit hier is het +/- 8km tot de grens, en eer je in Baarle bent is het een km of 15 denk zoiets. Geen zin om het op te gaan zoeken![]()
En het is inderdaad een blonde, zo'n verpakking per 4 stuks in de winkel. Op de tap heb ik ze nog nooit gezien
Hij staat nu op 1,15 heb het even opgezocht. Maar de echt lekker rondreizen is daar zo verschrikkelijk veel duurder dan in vergelijking met andere landen.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:30 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wel even er bij vertellen dat de Australische Dollar een iets andere waarde heeft dan de USD
Ik betaal hier ook ruim 9 euro voor een pakjequote:Op maandag 27 januari 2014 01:28 schreef Stryder het volgende:
Ik vond het vooral slecht dat de palm dobbel, HET kerstbier bijna nergens op de tap zat dit jaar. Die is echt, echt lekker.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:33 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wielrenfiets, dat is goed te doen met een pauze voordat ik terug rij
Zijn geloof ik ook niet meer op de tap verkrijgbaar, kon in ieder geval opeens geen vaten meer bestellen
Waar zit jij dan wel weer...quote:Op maandag 27 januari 2014 01:34 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik betaal hier ook ruim 9 euro voor een pakje
Wat werk jij dan naar binnen joh???quote:Op maandag 27 januari 2014 01:34 schreef edcetera het volgende:
[..]
Moet je daar eens shag kopen, schrik je je helemaal kapotquote:Op maandag 27 januari 2014 01:34 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ze hebben hier pakjes shag van 12,5 grquote:Op maandag 27 januari 2014 01:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Moet je daar eens shag kopen, schrik je je helemaal kapot
In Groningen is het koud.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:40 schreef edcetera het volgende:
[..]
Echte Neederlandsche Samson uut Grunningen!!
quote:Op maandag 27 januari 2014 01:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Benzinuuuu.
quote:
Groningen, Snertquote:Op maandag 27 januari 2014 01:40 schreef edcetera het volgende:
[..]
Echte Neederlandsche Samson uut Grunningen!!
Ik heb altijd Chesterfield. In NL kost een pakje 6.50 en zitten er 23 in.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:43 schreef Maxbet het volgende:
Hmm, België scheelt ¤1.10 per pakje zie ik, dat is de moeite wel om een paar sloffen mee te nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op maandag 27 januari 2014 01:45 schreef Hoogstaande het volgende:
Ja daar ben ik weer, klaar omv ragen te stellen. Om muziek te brengen. Om op dit tijdstip leven in de brouwerij te brengen. Om monnie te maken. Om te leren van andermans fouten. Om niet in de koude kleren te zitten. OM te genieten van de tijd die ons gegeven is. Om te shinnen en vooral...Daarvoor zitten we allemaal hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
90% gaat niet over de koers
Forcefield City Bewoner
Ik rook Gauloises blauw, pakje van 19 kost hier ¤5.80 en daar volgens internet ¤4.70. Zelfde inhoud.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb altijd Chesterfield. In NL kost een pakje 6.50 en zitten er 23 in.
In België haal ik altijd pakjes van 19, kosten 4.60. Je hebt ook van 23, maar die prijs weet ik niet, en pakjes van 30 stuks zijn dus 6.50. Zelfde als hier 23 stuks.
quote:Op maandag 27 januari 2014 01:45 schreef Hoogstaande het volgende:
Ja daar ben ik weer, klaar om vragen te stellen. Om muziek te brengen. Om op dit tijdstip leven in de brouwerij te brengen. Om monnie te maken. Om te leren van andermans fouten. Om niet in de koude kleren te zitten. OM te genieten van de tijd die ons gegeven is. Om te shinnen en vooral...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toevallig ben ik nu aan de Lucky's omdat ze geen Gauloises meer haddenquote:Op maandag 27 januari 2014 01:46 schreef Hoogstaande het volgende:
Als je handelt in wat dan ook rook je toch Lucky's?
Prijzen zijn ook omhooggegaan. Was een jaar geleden nog 5,50 per pakje shag, nu al 6,30. Evengoed nog meer dan de moeite waardquote:Op maandag 27 januari 2014 01:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb altijd Chesterfield. In NL kost een pakje 6.50 en zitten er 23 in.
In België haal ik altijd pakjes van 19, kosten 4.60. Je hebt ook van 23, maar die prijs weet ik niet, en pakjes van 30 stuks zijn dus 6.50. Zelfde als hier 23 stuks.
Hahaha, dat rook ik ook. Voor het luttele bedrag van ¤6,50quote:Op maandag 27 januari 2014 01:46 schreef Hoogstaande het volgende:
Als je handelt in wat dan ook rook je toch Lucky's?
Hahaha, zulke bende rook ik toch nietquote:Op maandag 27 januari 2014 01:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
ik zette dievoor de blush meneer
Minder lang geleden ook nog.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:47 schreef edcetera het volgende:
[..]
Prijzen zijn ook omhooggegaan. Was een jaar geleden nog 5,50 per pakje shag, nu al 6,30. Evengoed nog meer dan de moeite waard
Ik vind Luckys anders ook niet echt lekkerquote:Op maandag 27 januari 2014 01:48 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha, zulke bende rook ik toch niet
Investeren, handelen = 1 pot nat.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Toevallig ben ik nu aan de Lucky's omdat ze geen Gauloises meer hadden
Maar ik handel niet
Ik gewoon 5,8¤ want ik vertik het om over te stappen.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:47 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha, dat rook ik ook. Voor het luttele bedrag van ¤6,50
Alsof roken uberhaupt lekker isquote:Op maandag 27 januari 2014 01:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik vind Luckys anders ook niet echt lekker
Hahaha, Luxemburg is nog goedkoper he. Fiets je even door johquote:Op maandag 27 januari 2014 01:49 schreef roislecxe het volgende:
http://www.tabakshoekje.be/index.php?p=product&cat=sigaretten
Reken uit uw voordeel
Prijzen van sigaretten lijken wel aan de BTC-waarde te zijn vastgekoppeld.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Minder lang geleden ook nog.
Ik vond in een oude laptoptas paar weken terug een pakje van 4.20 geloof ik
coinsquote:Op maandag 27 januari 2014 01:51 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik doe echt al een hele tijd geen bal met coins. Zit nog steeds in wdc en btc en in ltc.
Ongeveer 170km tot de grens, fiets je mee?quote:Op maandag 27 januari 2014 01:51 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha, Luxemburg is nog goedkoper he. Fiets je even door joh
Kwam daar een tijdje terug doorheen, das helemaal een paradijs voor benzine en sigaretten inderdaadquote:Op maandag 27 januari 2014 01:51 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha, Luxemburg is nog goedkoper he. Fiets je even door joh
Ik vind het eigenlijk echt bende, maarja ben gewoon een verslaafdequote:Op maandag 27 januari 2014 01:51 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik vind roken wel lekker, anders rook ik niet
Hahaha, met mijn rokerslongetjesquote:Op maandag 27 januari 2014 01:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ongeveer 170km tot de grens, fiets je mee?
Inderdaad een slechte gewoonte, vooral de combinatie achter je laptop zitten en roken is een heel hardnekkigequote:Op maandag 27 januari 2014 01:50 schreef Stryder het volgende:
[..]
Alsof roken uberhaupt lekker ishet is een vrij hardnekkige gewoonte, ook wel verslaving genoemd die ik met van alles dien te combineren om mijn gebeurtenis te kunnen verrijken
Wat gaat er gemiddeld doorheen op een dag?quote:Op maandag 27 januari 2014 01:53 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk echt bende, maarja ben gewoon een verslaafde
Dit wel jaquote:Op maandag 27 januari 2014 01:54 schreef edcetera het volgende:
[..]
Inderdaad een slechte gewoonte, vooral de combinatie achter je laptop zitten en roken is een heel hardnekkige
Roken is echt de beste investering die je kan doen Toto, iig beter dan Tipsquote:
Tipsquote:Op maandag 27 januari 2014 01:54 schreef Stryder het volgende:
[..]
Roken is echt de beste investering die je kan doen Toto, iig beter dan Tips
Pakje ongeveer. Dus 20 ongeveer (19 tegenwoordigquote:Op maandag 27 januari 2014 01:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wat gaat er gemiddeld doorheen op een dag?
Hier iets van 8 of 9 ofzo denk. Valt nog wel mee.
Oh das wel een duur geintjequote:Op maandag 27 januari 2014 01:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Pakje ongeveer. Dus 20 ongeveer (19 tegenwoordig)
Kuch, ahum x3quote:Op maandag 27 januari 2014 01:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wel goede keuzes op de lange termijn imoquote:Op maandag 27 januari 2014 01:51 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik doe echt al een hele tijd geen bal met coins. Zit nog steeds in wdc en btc en in ltc.
Ik rook een pakje per 2 weken.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het een sluit het ander toch niet uitquote:Op maandag 27 januari 2014 01:56 schreef Toto69 het volgende:
Ik verwachtte bij Maxbet juist geen roker maar een braaf jochie![]()
Ja ik mis de landen waar ik voor minder dan een 1 dollar kan rokenquote:
Oh dan ben je onderhand de gezondste hierquote:Op maandag 27 januari 2014 01:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik rook een pakje per 2 weken.
Iets meer als ik het combineer met marihuana.
jawelquote:Op maandag 27 januari 2014 01:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het een sluit het ander toch niet uit
ik heb nog nooit hgerooktquote:Op maandag 27 januari 2014 01:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh dan ben je onderhand de gezondste hier
Wat dat betreft misschien wel, maar verder..quote:Op maandag 27 januari 2014 01:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh dan ben je onderhand de gezondste hier
Je weet niet wat je mistquote:
Fout gedachtquote:Op maandag 27 januari 2014 01:56 schreef Toto69 het volgende:
Ik verwachtte bij Maxbet juist geen roker maar een braaf jochie![]()
Toen ik in Egypte was. Pakje marlboro voor omgerekend 80ctquote:Op maandag 27 januari 2014 01:57 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja ik mis de landen waar ik voor minder dan een 1 dollar kan roken
Je moet doen wat je zelf fijn vind, als je dat doet zit je altijd goedquote:Op maandag 27 januari 2014 01:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat dat betreft misschien wel, maar verder..
Moet je voor de gein eens Chinese sigaretten proberen, kost geen drol maar is ook niet te roken. Zelfs de Marlboro/Camel/Lucky's nietquote:Op maandag 27 januari 2014 01:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Toen ik in Egypte was. Pakje marlboro voor omgerekend 80ct
Plaatselijke sigaretten gevuld met kamelenhaar en zand voor 30 ct.
Ik gaf toen aan onze reisleider een chesterfield. Hij wist niet hoe die het had
Ik verwachtte bij Toto wel een rebel die de hele nacht stoned op de bank zat te wezen en met glazen ogen naar school gingquote:
You're goddamn right brother.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:59 schreef Stryder het volgende:
[..]
Je moet doen wat je zelf fijn vind, als je dat doet zit je altijd goed
Er zijn op heel FOK! 2 users die ik echt inschat als mensen met wie ik IRL extreem goed zou kunnen opschieten, jij bent er 1 maar nu twijfel ikquote:
Je hond staat stilquote:Op maandag 27 januari 2014 01:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Er zijn op heel FOK! 2 users die ik echt inschat als mensen met wie ik IRL extreem goed zou kunnen opschieten, jij bent er 1 maar nu twijfel ik
Hahaha ja het verschilt inderdaad wel heel erg per land wat de kwaliteit is. Maar voor <1 euro hoor je mij niet zo heel snel klagenquote:Op maandag 27 januari 2014 01:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Toen ik in Egypte was. Pakje marlboro voor omgerekend 80ct
Plaatselijke sigaretten gevuld met kamelenhaar en zand voor 30 ct.
Ik gaf toen aan onze reisleider een chesterfield. Hij wist niet hoe die het had
Nee als een oudjequote:Op maandag 27 januari 2014 01:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik kan me nog herinneren hoe ik minder dan 4 euro betaalde voor een pakje sigeretten
Hoewel ik met deze opmerking vast als een groentje overkom
Ja Rois was erbij toen tabak uitgevonden werdquote:Op maandag 27 januari 2014 01:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik kan me nog herinneren hoe ik minder dan 4 euro betaalde voor een pakje sigeretten
Hoewel ik met deze opmerking vast als een groentje overkom
Whehehe, ik ben een kutpuber geweest in huis maar that's it.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik verwachtte bij Toto wel een rebel die de hele nacht stoned op de bank zat te wezen en met glazen ogen naar school ging
Dat noemen we nou bekrompenquote:Op maandag 27 januari 2014 01:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Er zijn op heel FOK! 2 users die ik echt inschat als mensen met wie ik IRL extreem goed zou kunnen opschieten, jij bent er 1 maar nu twijfel ik
Dayum, ik ben nog niet eens de mid twenties gepasseerdquote:
Als je een keer een verre reis maakt, vlieg dan eens via Dubai: Was toen een aanbieding bij de tax free: 3 sloffen JPS voor omgerekend ongeveer 25 euroquote:Op maandag 27 januari 2014 01:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kwam daar een tijdje terug doorheen, das helemaal een paradijs voor benzine en sigaretten inderdaad
quote:Op maandag 27 januari 2014 02:01 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja Rois was erbij toen tabak uitgevonden werd
Omdat ik rookquote:Op maandag 27 januari 2014 01:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb nog staan oogsten op de plantages hoor. Het was, give of take, 2113 BCquote:Op maandag 27 januari 2014 02:01 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja Rois was erbij toen tabak uitgevonden werd
quote:Op maandag 27 januari 2014 02:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Omdat ik rookMaar ik ben IRL ook zoals ik hier ben hoor, ben alleen niet echt te omschrijven als een onschuldige jongen
Zo ver nooit geweest nog. Egypte was het verst. Vond 5 uur vliegen lang zatquote:Op maandag 27 januari 2014 02:01 schreef edcetera het volgende:
[..]
Als je een keer een verre reis maakt, vlieg dan eens via Dubai: Was toen een aanbieding bij de tax free: 3 sloffen JPS voor omgerekend ongeveer 25 euro
ik ben Irl een alpacaquote:Op maandag 27 januari 2014 02:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Omdat ik rookMaar ik ben IRL ook zoals ik hier ben hoor, ben alleen niet echt te omschrijven als een onschuldige jongen
Kan je ook een hond vinden die niet lui is na 1 minuut lopenquote:
neequote:Op maandag 27 januari 2014 02:06 schreef Stryder het volgende:
[..]
Kan je ook een hond vinden die niet lui is na 1 minuut lopen
Ik ga dan ook als het kan naar de onz meet 10 meiquote:Op maandag 27 januari 2014 02:07 schreef roislecxe het volgende:
Is ONZ niet gereserveerd voor alpaca's ?
Iemand heeft me "als cadeau" ook eens een pakje Russische sigaretten meegenomen. Man, die konden ze ook wel me te resten van de reactor in Tjernobyl gevuld hebbenquote:Op maandag 27 januari 2014 01:59 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens Chinese sigaretten proberen, kost geen drol maar is ook niet te roken. Zelfs de Marlboro/Camel/Lucky's niet
Ben allang niet meer in ONZ geweest...quote:Op maandag 27 januari 2014 02:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ga dan ook als het kan naar de onz meet 10 mei
hij?quote:Op maandag 27 januari 2014 02:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
21, en hij heeft een betere baard dan ik heb
Toch niet die van gisteren ???quote:
Ik voel de pijn gewoon nog steeds te ergquote:Op maandag 27 januari 2014 01:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wel goede keuzes op de lange termijn imo
Ik ken dit gevoel, vriendin van mn broertje heeft ook eens peuken uit Polen meegenomen, ik ging na één hijs over mn nekquote:Op maandag 27 januari 2014 02:08 schreef edcetera het volgende:
[..]
Iemand heeft me "als cadeau" ook eens een pakje Russische sigaretten meegenomen. Man, die konden ze ook wel me te resten van de reactor in Tjernobyl gevuld hebben![]()
Als je wilt stoppen met roken, dan is dat mischien nog wel een optie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |