Ach, kunnen we toch nog ons eigen FOK-zolderkamer-internet mee opzettenquote:Op maandag 27 januari 2014 00:37 schreef Stryder het volgende:
[..]
Kuch, heb wel wat beters te doen dan in NMC geld te steken. Zal je zien dat iedereen in mijn buy wall verkoopt, zit ik met die bende
Dan koop ik toch weer lekker in want die pump komt toch wel weer.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:41 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hype, dat ding stort straks weer net zo snel in
Hey GtaNoob is er weer, halloquote:
Ik hou je niet tegenquote:Op maandag 27 januari 2014 00:43 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Dan koop ik toch weer lekker in want die pump komt toch wel weer.
Yup, naast mijn feathercoins diep op de oceaanbodemquote:Op maandag 27 januari 2014 00:39 schreef Stryder het volgende:
[..]
Waarschijnlijk op de dezelfde plek als de vorige keer
Demonisering!quote:
Hoe hoog moet je verkopen dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:45 schreef roislecxe het volgende:
Komaan NMC, 1 lang groen stokje voldoet.
Aardig wat groter buy orders zijn erdoorgegaan, dus dat geeft wel vertrouwen.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:45 schreef roislecxe het volgende:
Komaan NMC, 1 lang groen stokje voldoet.
Oh, dat wordt weer lekker een maandje holden dusquote:
2 uur geleden stond ie er ook nogquote:Op maandag 27 januari 2014 00:51 schreef Stryder het volgende:
[..]
Oh, dat wordt weer lekker een maandje holden dus
Ach, dat zijn er maar 0,4 ? Dat is net als of je een pilsje in een gesloten kroeg hebben staanquote:
die 2800 sellwall staat net ongunstig. Als ik daaronder ga zitten heb ik een beetje verliesquote:Op maandag 27 januari 2014 00:53 schreef Stryder het volgende:
Nee dat begreep ik al, zie er niet ineens 3500 gekocht worden... ach bijna maan of crash tijd, nog anderhalve dag wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |