Je was weer eens in steath-mode?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:59 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben de grote boze mod.
Was ik even vergeten
Ik ben big-brotherquote:Op maandag 27 januari 2014 00:02 schreef edcetera het volgende:
[..]
Je was weer eens in steath-mode?
In ieder geval even tijd om naar mijn muntjes te kijken al is het zelfs daar rustig: De trade-bots zijn weg
Viespeukquote:Op maandag 27 januari 2014 00:16 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Pics van mijn zusje
Klinkt toch minder als het over je eigen zusje gaat
Leave NMC alone!quote:Op maandag 27 januari 2014 00:20 schreef roislecxe het volgende:
PPC en NMC staan gelijk
Wie gaat er eerst hoger?
NMC doed helemaal niks. Totaal geen actiequote:Op maandag 27 januari 2014 00:20 schreef roislecxe het volgende:
PPC en NMC staan gelijk
Wie gaat er eerst hoger?
doedquote:Op maandag 27 januari 2014 00:21 schreef edcetera het volgende:
[..]
NMC doed helemaal niks. Totaal geen actie
Ow sorryquote:
Zo goedquote:NMC doeod, helemaal niks. Totaal geen actie![]()
Hoe hoog heb je gekocht ?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:27 schreef roislecxe het volgende:
Kocht veel te hoog in net door een cijfertje fout te tikken
Dom.
http://bitcoinboard.net/t(...)-payments-in-3-days/quote:Since online retailer TigerDirect has started accepting Bitcoins about 3 days ago, they have processed more then half a million dollars worth of purchases where Bitcoin was used as a payment method. The amount was spent in more then 2500 orders. They told us earlier that they got $250,000 in sales in the first 17 hours of accepting the payment method. They have just sent us these new statistics after reaching the $500,000 milestone. The company processes about $2 billion worth of purchases each year.
5.72quote:
quote:
Kuch, heb wel wat beters te doen dan in NMC geld te steken. Zal je zien dat iedereen in mijn buy wall verkoopt, zit ik met die bendequote:Op maandag 27 januari 2014 00:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Doe eens even een buywalletje zetten op NMC voor mij. dattie even de 5.75 voor me aantikt, ik wil eruit
quote:Op maandag 27 januari 2014 00:37 schreef Stryder het volgende:
[..]
Kuch, heb wel wat beters te doen dan in NMC geld te steken. Zal je zien dat iedereen in mijn buy wall verkoopt, zit ik met die bende
Heb maar een deel van mijn hondebrokken omgezet naar LTC om daar wat TIPS van te kopen en zie wel waar ht schip strandquote:
Waarschijnlijk op de dezelfde plek als de vorige keerquote:Op maandag 27 januari 2014 00:38 schreef edcetera het volgende:
[..]
Heb maar een deel van mijn hondebrokken omgezet naar LTC om daar wat TIPS van te kopen en zie wel waar ht schip strand
Alleen al vanwege m'n eergevoel zou ik het niet meer kopen. Als het van 0.00002 afkomt, en ik zou kopen op 200+ dan hoeft het echt al niet meerquote:Op maandag 27 januari 2014 00:38 schreef edcetera het volgende:
[..]
Heb maar een deel van mijn hondebrokken omgezet naar LTC om daar wat TIPS van te kopen en zie wel waar ht schip strand
José met 'r doordrenkte slipje van papiermachéquote:
Hype, dat ding stort straks weer net zo snel inquote:Op maandag 27 januari 2014 00:41 schreef MichaelScott het volgende:
Hij blijft stijgen.![]()
Fuck de haters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |