Ik vind het eigenlijk echt bende, maarja ben gewoon een verslaafdequote:Op maandag 27 januari 2014 01:51 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik vind roken wel lekker, anders rook ik niet
Hahaha, met mijn rokerslongetjesquote:Op maandag 27 januari 2014 01:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ongeveer 170km tot de grens, fiets je mee?
Inderdaad een slechte gewoonte, vooral de combinatie achter je laptop zitten en roken is een heel hardnekkigequote:Op maandag 27 januari 2014 01:50 schreef Stryder het volgende:
[..]
Alsof roken uberhaupt lekker ishet is een vrij hardnekkige gewoonte, ook wel verslaving genoemd die ik met van alles dien te combineren om mijn gebeurtenis te kunnen verrijken
Wat gaat er gemiddeld doorheen op een dag?quote:Op maandag 27 januari 2014 01:53 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk echt bende, maarja ben gewoon een verslaafde
Dit wel jaquote:Op maandag 27 januari 2014 01:54 schreef edcetera het volgende:
[..]
Inderdaad een slechte gewoonte, vooral de combinatie achter je laptop zitten en roken is een heel hardnekkige
Roken is echt de beste investering die je kan doen Toto, iig beter dan Tipsquote:
Tipsquote:Op maandag 27 januari 2014 01:54 schreef Stryder het volgende:
[..]
Roken is echt de beste investering die je kan doen Toto, iig beter dan Tips
Pakje ongeveer. Dus 20 ongeveer (19 tegenwoordigquote:Op maandag 27 januari 2014 01:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wat gaat er gemiddeld doorheen op een dag?
Hier iets van 8 of 9 ofzo denk. Valt nog wel mee.
Oh das wel een duur geintjequote:Op maandag 27 januari 2014 01:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Pakje ongeveer. Dus 20 ongeveer (19 tegenwoordig)
Kuch, ahum x3quote:Op maandag 27 januari 2014 01:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wel goede keuzes op de lange termijn imoquote:Op maandag 27 januari 2014 01:51 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik doe echt al een hele tijd geen bal met coins. Zit nog steeds in wdc en btc en in ltc.
Ik rook een pakje per 2 weken.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het een sluit het ander toch niet uitquote:Op maandag 27 januari 2014 01:56 schreef Toto69 het volgende:
Ik verwachtte bij Maxbet juist geen roker maar een braaf jochie![]()
Ja ik mis de landen waar ik voor minder dan een 1 dollar kan rokenquote:
Oh dan ben je onderhand de gezondste hierquote:Op maandag 27 januari 2014 01:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik rook een pakje per 2 weken.
Iets meer als ik het combineer met marihuana.
jawelquote:Op maandag 27 januari 2014 01:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het een sluit het ander toch niet uit
ik heb nog nooit hgerooktquote:Op maandag 27 januari 2014 01:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh dan ben je onderhand de gezondste hier
Wat dat betreft misschien wel, maar verder..quote:Op maandag 27 januari 2014 01:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh dan ben je onderhand de gezondste hier
Je weet niet wat je mistquote:
Fout gedachtquote:Op maandag 27 januari 2014 01:56 schreef Toto69 het volgende:
Ik verwachtte bij Maxbet juist geen roker maar een braaf jochie![]()
Toen ik in Egypte was. Pakje marlboro voor omgerekend 80ctquote:Op maandag 27 januari 2014 01:57 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja ik mis de landen waar ik voor minder dan een 1 dollar kan roken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |