SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise

quote:Op maandag 27 januari 2014 01:45 schreef Hoogstaande het volgende:
Ja daar ben ik weer, klaar omv ragen te stellen. Om muziek te brengen. Om op dit tijdstip leven in de brouwerij te brengen. Om monnie te maken. Om te leren van andermans fouten. Om niet in de koude kleren te zitten. OM te genieten van de tijd die ons gegeven is. Om te shinnen en vooral...Daarvoor zitten we allemaal hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
90% gaat niet over de koers
Forcefield City Bewoner

Ik rook Gauloises blauw, pakje van 19 kost hier ¤5.80 en daar volgens internet ¤4.70. Zelfde inhoud.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb altijd Chesterfield. In NL kost een pakje 6.50 en zitten er 23 in.
In België haal ik altijd pakjes van 19, kosten 4.60. Je hebt ook van 23, maar die prijs weet ik niet, en pakjes van 30 stuks zijn dus 6.50. Zelfde als hier 23 stuks.

quote:Op maandag 27 januari 2014 01:45 schreef Hoogstaande het volgende:
Ja daar ben ik weer, klaar om vragen te stellen. Om muziek te brengen. Om op dit tijdstip leven in de brouwerij te brengen. Om monnie te maken. Om te leren van andermans fouten. Om niet in de koude kleren te zitten. OM te genieten van de tijd die ons gegeven is. Om te shinnen en vooral...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Toevallig ben ik nu aan de Lucky's omdat ze geen Gauloises meer haddenquote:Op maandag 27 januari 2014 01:46 schreef Hoogstaande het volgende:
Als je handelt in wat dan ook rook je toch Lucky's?

Prijzen zijn ook omhooggegaan. Was een jaar geleden nog 5,50 per pakje shag, nu al 6,30. Evengoed nog meer dan de moeite waardquote:Op maandag 27 januari 2014 01:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb altijd Chesterfield. In NL kost een pakje 6.50 en zitten er 23 in.
In België haal ik altijd pakjes van 19, kosten 4.60. Je hebt ook van 23, maar die prijs weet ik niet, en pakjes van 30 stuks zijn dus 6.50. Zelfde als hier 23 stuks.

Hahaha, dat rook ik ook. Voor het luttele bedrag van ¤6,50quote:Op maandag 27 januari 2014 01:46 schreef Hoogstaande het volgende:
Als je handelt in wat dan ook rook je toch Lucky's?

Hahaha, zulke bende rook ik toch nietquote:Op maandag 27 januari 2014 01:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
ik zette dievoor de blush meneer

Minder lang geleden ook nog.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:47 schreef edcetera het volgende:
[..]
Prijzen zijn ook omhooggegaan. Was een jaar geleden nog 5,50 per pakje shag, nu al 6,30. Evengoed nog meer dan de moeite waard

Ik vind Luckys anders ook niet echt lekkerquote:Op maandag 27 januari 2014 01:48 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha, zulke bende rook ik toch niet

Investeren, handelen = 1 pot nat.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Toevallig ben ik nu aan de Lucky's omdat ze geen Gauloises meer hadden
Maar ik handel niet
Ik gewoon 5,8¤ want ik vertik het om over te stappen.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:47 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha, dat rook ik ook. Voor het luttele bedrag van ¤6,50

Alsof roken uberhaupt lekker isquote:Op maandag 27 januari 2014 01:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik vind Luckys anders ook niet echt lekker

Hahaha, Luxemburg is nog goedkoper he. Fiets je even door johquote:Op maandag 27 januari 2014 01:49 schreef roislecxe het volgende:
http://www.tabakshoekje.be/index.php?p=product&cat=sigaretten
Reken uit uw voordeel

Prijzen van sigaretten lijken wel aan de BTC-waarde te zijn vastgekoppeld.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Minder lang geleden ook nog.
Ik vond in een oude laptoptas paar weken terug een pakje van 4.20 geloof ik

coinsquote:Op maandag 27 januari 2014 01:51 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik doe echt al een hele tijd geen bal met coins. Zit nog steeds in wdc en btc en in ltc.

Ongeveer 170km tot de grens, fiets je mee?quote:Op maandag 27 januari 2014 01:51 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha, Luxemburg is nog goedkoper he. Fiets je even door joh

Kwam daar een tijdje terug doorheen, das helemaal een paradijs voor benzine en sigaretten inderdaadquote:Op maandag 27 januari 2014 01:51 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha, Luxemburg is nog goedkoper he. Fiets je even door joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |