SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op maandag 27 januari 2014 01:45 schreef Hoogstaande het volgende:
Ja daar ben ik weer, klaar omv ragen te stellen. Om muziek te brengen. Om op dit tijdstip leven in de brouwerij te brengen. Om monnie te maken. Om te leren van andermans fouten. Om niet in de koude kleren te zitten. OM te genieten van de tijd die ons gegeven is. Om te shinnen en vooral...Daarvoor zitten we allemaal hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
90% gaat niet over de koers
Forcefield City Bewoner
Ik rook Gauloises blauw, pakje van 19 kost hier ¤5.80 en daar volgens internet ¤4.70. Zelfde inhoud.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb altijd Chesterfield. In NL kost een pakje 6.50 en zitten er 23 in.
In België haal ik altijd pakjes van 19, kosten 4.60. Je hebt ook van 23, maar die prijs weet ik niet, en pakjes van 30 stuks zijn dus 6.50. Zelfde als hier 23 stuks.
quote:Op maandag 27 januari 2014 01:45 schreef Hoogstaande het volgende:
Ja daar ben ik weer, klaar om vragen te stellen. Om muziek te brengen. Om op dit tijdstip leven in de brouwerij te brengen. Om monnie te maken. Om te leren van andermans fouten. Om niet in de koude kleren te zitten. OM te genieten van de tijd die ons gegeven is. Om te shinnen en vooral...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toevallig ben ik nu aan de Lucky's omdat ze geen Gauloises meer haddenquote:Op maandag 27 januari 2014 01:46 schreef Hoogstaande het volgende:
Als je handelt in wat dan ook rook je toch Lucky's?
Prijzen zijn ook omhooggegaan. Was een jaar geleden nog 5,50 per pakje shag, nu al 6,30. Evengoed nog meer dan de moeite waardquote:Op maandag 27 januari 2014 01:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb altijd Chesterfield. In NL kost een pakje 6.50 en zitten er 23 in.
In België haal ik altijd pakjes van 19, kosten 4.60. Je hebt ook van 23, maar die prijs weet ik niet, en pakjes van 30 stuks zijn dus 6.50. Zelfde als hier 23 stuks.
Hahaha, dat rook ik ook. Voor het luttele bedrag van ¤6,50quote:Op maandag 27 januari 2014 01:46 schreef Hoogstaande het volgende:
Als je handelt in wat dan ook rook je toch Lucky's?
Hahaha, zulke bende rook ik toch nietquote:Op maandag 27 januari 2014 01:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
ik zette dievoor de blush meneer
Minder lang geleden ook nog.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:47 schreef edcetera het volgende:
[..]
Prijzen zijn ook omhooggegaan. Was een jaar geleden nog 5,50 per pakje shag, nu al 6,30. Evengoed nog meer dan de moeite waard
Ik vind Luckys anders ook niet echt lekkerquote:Op maandag 27 januari 2014 01:48 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha, zulke bende rook ik toch niet
Investeren, handelen = 1 pot nat.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Toevallig ben ik nu aan de Lucky's omdat ze geen Gauloises meer hadden
Maar ik handel niet
Ik gewoon 5,8¤ want ik vertik het om over te stappen.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:47 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha, dat rook ik ook. Voor het luttele bedrag van ¤6,50
Alsof roken uberhaupt lekker isquote:Op maandag 27 januari 2014 01:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik vind Luckys anders ook niet echt lekker
Hahaha, Luxemburg is nog goedkoper he. Fiets je even door johquote:Op maandag 27 januari 2014 01:49 schreef roislecxe het volgende:
http://www.tabakshoekje.be/index.php?p=product&cat=sigaretten
Reken uit uw voordeel
Prijzen van sigaretten lijken wel aan de BTC-waarde te zijn vastgekoppeld.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Minder lang geleden ook nog.
Ik vond in een oude laptoptas paar weken terug een pakje van 4.20 geloof ik
coinsquote:Op maandag 27 januari 2014 01:51 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik doe echt al een hele tijd geen bal met coins. Zit nog steeds in wdc en btc en in ltc.
Ongeveer 170km tot de grens, fiets je mee?quote:Op maandag 27 januari 2014 01:51 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha, Luxemburg is nog goedkoper he. Fiets je even door joh
Kwam daar een tijdje terug doorheen, das helemaal een paradijs voor benzine en sigaretten inderdaadquote:Op maandag 27 januari 2014 01:51 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha, Luxemburg is nog goedkoper he. Fiets je even door joh
Ik vind het eigenlijk echt bende, maarja ben gewoon een verslaafdequote:Op maandag 27 januari 2014 01:51 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik vind roken wel lekker, anders rook ik niet
Hahaha, met mijn rokerslongetjesquote:Op maandag 27 januari 2014 01:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ongeveer 170km tot de grens, fiets je mee?
Inderdaad een slechte gewoonte, vooral de combinatie achter je laptop zitten en roken is een heel hardnekkigequote:Op maandag 27 januari 2014 01:50 schreef Stryder het volgende:
[..]
Alsof roken uberhaupt lekker ishet is een vrij hardnekkige gewoonte, ook wel verslaving genoemd die ik met van alles dien te combineren om mijn gebeurtenis te kunnen verrijken
Wat gaat er gemiddeld doorheen op een dag?quote:Op maandag 27 januari 2014 01:53 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk echt bende, maarja ben gewoon een verslaafde
Dit wel jaquote:Op maandag 27 januari 2014 01:54 schreef edcetera het volgende:
[..]
Inderdaad een slechte gewoonte, vooral de combinatie achter je laptop zitten en roken is een heel hardnekkige
Roken is echt de beste investering die je kan doen Toto, iig beter dan Tipsquote:
Tipsquote:Op maandag 27 januari 2014 01:54 schreef Stryder het volgende:
[..]
Roken is echt de beste investering die je kan doen Toto, iig beter dan Tips
Pakje ongeveer. Dus 20 ongeveer (19 tegenwoordigquote:Op maandag 27 januari 2014 01:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wat gaat er gemiddeld doorheen op een dag?
Hier iets van 8 of 9 ofzo denk. Valt nog wel mee.
Oh das wel een duur geintjequote:Op maandag 27 januari 2014 01:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Pakje ongeveer. Dus 20 ongeveer (19 tegenwoordig)
Kuch, ahum x3quote:Op maandag 27 januari 2014 01:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wel goede keuzes op de lange termijn imoquote:Op maandag 27 januari 2014 01:51 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik doe echt al een hele tijd geen bal met coins. Zit nog steeds in wdc en btc en in ltc.
Ik rook een pakje per 2 weken.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het een sluit het ander toch niet uitquote:Op maandag 27 januari 2014 01:56 schreef Toto69 het volgende:
Ik verwachtte bij Maxbet juist geen roker maar een braaf jochie![]()
Ja ik mis de landen waar ik voor minder dan een 1 dollar kan rokenquote:
Oh dan ben je onderhand de gezondste hierquote:Op maandag 27 januari 2014 01:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik rook een pakje per 2 weken.
Iets meer als ik het combineer met marihuana.
jawelquote:Op maandag 27 januari 2014 01:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het een sluit het ander toch niet uit
ik heb nog nooit hgerooktquote:Op maandag 27 januari 2014 01:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh dan ben je onderhand de gezondste hier
Wat dat betreft misschien wel, maar verder..quote:Op maandag 27 januari 2014 01:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh dan ben je onderhand de gezondste hier
Je weet niet wat je mistquote:
Fout gedachtquote:Op maandag 27 januari 2014 01:56 schreef Toto69 het volgende:
Ik verwachtte bij Maxbet juist geen roker maar een braaf jochie![]()
Toen ik in Egypte was. Pakje marlboro voor omgerekend 80ctquote:Op maandag 27 januari 2014 01:57 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja ik mis de landen waar ik voor minder dan een 1 dollar kan roken
Je moet doen wat je zelf fijn vind, als je dat doet zit je altijd goedquote:Op maandag 27 januari 2014 01:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat dat betreft misschien wel, maar verder..
Moet je voor de gein eens Chinese sigaretten proberen, kost geen drol maar is ook niet te roken. Zelfs de Marlboro/Camel/Lucky's nietquote:Op maandag 27 januari 2014 01:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Toen ik in Egypte was. Pakje marlboro voor omgerekend 80ct
Plaatselijke sigaretten gevuld met kamelenhaar en zand voor 30 ct.
Ik gaf toen aan onze reisleider een chesterfield. Hij wist niet hoe die het had
Ik verwachtte bij Toto wel een rebel die de hele nacht stoned op de bank zat te wezen en met glazen ogen naar school gingquote:
You're goddamn right brother.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:59 schreef Stryder het volgende:
[..]
Je moet doen wat je zelf fijn vind, als je dat doet zit je altijd goed
Er zijn op heel FOK! 2 users die ik echt inschat als mensen met wie ik IRL extreem goed zou kunnen opschieten, jij bent er 1 maar nu twijfel ikquote:
Je hond staat stilquote:Op maandag 27 januari 2014 01:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Er zijn op heel FOK! 2 users die ik echt inschat als mensen met wie ik IRL extreem goed zou kunnen opschieten, jij bent er 1 maar nu twijfel ik
Hahaha ja het verschilt inderdaad wel heel erg per land wat de kwaliteit is. Maar voor <1 euro hoor je mij niet zo heel snel klagenquote:Op maandag 27 januari 2014 01:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Toen ik in Egypte was. Pakje marlboro voor omgerekend 80ct
Plaatselijke sigaretten gevuld met kamelenhaar en zand voor 30 ct.
Ik gaf toen aan onze reisleider een chesterfield. Hij wist niet hoe die het had
Nee als een oudjequote:Op maandag 27 januari 2014 01:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik kan me nog herinneren hoe ik minder dan 4 euro betaalde voor een pakje sigeretten
Hoewel ik met deze opmerking vast als een groentje overkom
Ja Rois was erbij toen tabak uitgevonden werdquote:Op maandag 27 januari 2014 01:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik kan me nog herinneren hoe ik minder dan 4 euro betaalde voor een pakje sigeretten
Hoewel ik met deze opmerking vast als een groentje overkom
Whehehe, ik ben een kutpuber geweest in huis maar that's it.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik verwachtte bij Toto wel een rebel die de hele nacht stoned op de bank zat te wezen en met glazen ogen naar school ging
Dat noemen we nou bekrompenquote:Op maandag 27 januari 2014 01:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Er zijn op heel FOK! 2 users die ik echt inschat als mensen met wie ik IRL extreem goed zou kunnen opschieten, jij bent er 1 maar nu twijfel ik
Dayum, ik ben nog niet eens de mid twenties gepasseerdquote:
Als je een keer een verre reis maakt, vlieg dan eens via Dubai: Was toen een aanbieding bij de tax free: 3 sloffen JPS voor omgerekend ongeveer 25 euroquote:Op maandag 27 januari 2014 01:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kwam daar een tijdje terug doorheen, das helemaal een paradijs voor benzine en sigaretten inderdaad
quote:Op maandag 27 januari 2014 02:01 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja Rois was erbij toen tabak uitgevonden werd
Omdat ik rookquote:Op maandag 27 januari 2014 01:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb nog staan oogsten op de plantages hoor. Het was, give of take, 2113 BCquote:Op maandag 27 januari 2014 02:01 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja Rois was erbij toen tabak uitgevonden werd
quote:Op maandag 27 januari 2014 02:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Omdat ik rookMaar ik ben IRL ook zoals ik hier ben hoor, ben alleen niet echt te omschrijven als een onschuldige jongen
Zo ver nooit geweest nog. Egypte was het verst. Vond 5 uur vliegen lang zatquote:Op maandag 27 januari 2014 02:01 schreef edcetera het volgende:
[..]
Als je een keer een verre reis maakt, vlieg dan eens via Dubai: Was toen een aanbieding bij de tax free: 3 sloffen JPS voor omgerekend ongeveer 25 euro
ik ben Irl een alpacaquote:Op maandag 27 januari 2014 02:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Omdat ik rookMaar ik ben IRL ook zoals ik hier ben hoor, ben alleen niet echt te omschrijven als een onschuldige jongen
Kan je ook een hond vinden die niet lui is na 1 minuut lopenquote:
neequote:Op maandag 27 januari 2014 02:06 schreef Stryder het volgende:
[..]
Kan je ook een hond vinden die niet lui is na 1 minuut lopen
Ik ga dan ook als het kan naar de onz meet 10 meiquote:Op maandag 27 januari 2014 02:07 schreef roislecxe het volgende:
Is ONZ niet gereserveerd voor alpaca's ?
Iemand heeft me "als cadeau" ook eens een pakje Russische sigaretten meegenomen. Man, die konden ze ook wel me te resten van de reactor in Tjernobyl gevuld hebbenquote:Op maandag 27 januari 2014 01:59 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens Chinese sigaretten proberen, kost geen drol maar is ook niet te roken. Zelfs de Marlboro/Camel/Lucky's niet
Ben allang niet meer in ONZ geweest...quote:Op maandag 27 januari 2014 02:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ga dan ook als het kan naar de onz meet 10 mei
hij?quote:Op maandag 27 januari 2014 02:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
21, en hij heeft een betere baard dan ik heb
Toch niet die van gisteren ???quote:
Ik voel de pijn gewoon nog steeds te ergquote:Op maandag 27 januari 2014 01:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wel goede keuzes op de lange termijn imo
Ik ken dit gevoel, vriendin van mn broertje heeft ook eens peuken uit Polen meegenomen, ik ging na één hijs over mn nekquote:Op maandag 27 januari 2014 02:08 schreef edcetera het volgende:
[..]
Iemand heeft me "als cadeau" ook eens een pakje Russische sigaretten meegenomen. Man, die konden ze ook wel me te resten van de reactor in Tjernobyl gevuld hebben![]()
Als je wilt stoppen met roken, dan is dat mischien nog wel een optie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |