Kan je ook een hond vinden die niet lui is na 1 minuut lopenquote:
neequote:Op maandag 27 januari 2014 02:06 schreef Stryder het volgende:
[..]
Kan je ook een hond vinden die niet lui is na 1 minuut lopen
Ik ga dan ook als het kan naar de onz meet 10 meiquote:Op maandag 27 januari 2014 02:07 schreef roislecxe het volgende:
Is ONZ niet gereserveerd voor alpaca's ?
Iemand heeft me "als cadeau" ook eens een pakje Russische sigaretten meegenomen. Man, die konden ze ook wel me te resten van de reactor in Tjernobyl gevuld hebbenquote:Op maandag 27 januari 2014 01:59 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens Chinese sigaretten proberen, kost geen drol maar is ook niet te roken. Zelfs de Marlboro/Camel/Lucky's niet
Ben allang niet meer in ONZ geweest...quote:Op maandag 27 januari 2014 02:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ga dan ook als het kan naar de onz meet 10 mei
hij?quote:Op maandag 27 januari 2014 02:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
21, en hij heeft een betere baard dan ik heb
Toch niet die van gisteren ???quote:
Ik voel de pijn gewoon nog steeds te ergquote:Op maandag 27 januari 2014 01:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wel goede keuzes op de lange termijn imo
Ik ken dit gevoel, vriendin van mn broertje heeft ook eens peuken uit Polen meegenomen, ik ging na één hijs over mn nekquote:Op maandag 27 januari 2014 02:08 schreef edcetera het volgende:
[..]
Iemand heeft me "als cadeau" ook eens een pakje Russische sigaretten meegenomen. Man, die konden ze ook wel me te resten van de reactor in Tjernobyl gevuld hebben![]()
Als je wilt stoppen met roken, dan is dat mischien nog wel een optie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |