Zo, hij staat nu netjes voor je vetgedrukt neergezet:quote:Op maandag 27 januari 2014 00:53 schreef Stryder het volgende:
Nee dat begreep ik al, zie er niet ineens 3500 gekocht zo duizenden gekocht worden... ach bijna maan of crash tijd, nog anderhalve dag wachten
Verstandige keuzequote:
They took er jobs!!quote:Op maandag 27 januari 2014 00:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
nee nee, ik kijk southpark op CC
Hahahaha, ik ben bang dat China niet meer zoveel kan kopen. Schijnen ook wat probleempjes te zijnquote:Op maandag 27 januari 2014 00:58 schreef edcetera het volgende:
[..]
Zo, hij staat nu netjes voor je vetgedrukt neergezet:
5.734 2869.25029428 16452.2811874
Als de Chinese Regering, die nu mooi even opkoopt vor hun eigen internet, doen ze je nog een plezier
Oh dat kan ik niet eens ontvangenquote:Op maandag 27 januari 2014 00:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
nee nee, ik kijk southpark op CC
Op de 1 minuut grafiek dan...quote:
Nee hoor, ik zou alleen graag zien dat het gebruikt gaat worden waar het voor gemaakt is, en traders helpen daar niet echt bij.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:43 schreef Stryder het volgende:
Ja, Max die is helemaal hoteldebotel van NMC
Ja, maar dan moeten ze het ook niet op een beurs gooienquote:Op maandag 27 januari 2014 01:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zou alleen graag zien dat het gebruikt gaat worden waar het voor gemaakt is, en traders helpen daar niet echt bij.
Toch zou Doge nog kunnen verassen tegen de tijd dat de spelen beginnenquote:Op maandag 27 januari 2014 01:12 schreef MichaelScott het volgende:
DOGE gaat voor de laatste keer naar de dierenarts![]()
TIPS is de nieuwe DOGE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |