gefeliciteerdquote:
Onder het kopje "GRTD'ers met meeste bans"quote:
Essjequote:
STUquote:
Ver van de pcquote:
1st!quote:Op zondag 26 januari 2014 21:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Onder het kopje "GRTD'ers met meeste bans"
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Essje
[..]
STU
[..]
Ver van de pcen jij dan?
Ik denk niet dat ik je ga vergezellen in dat rijtjequote:
Nu gaat Etsu zeggen dat ik met hem het bed deel of iets dergelijksquote:Op zondag 26 januari 2014 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk dat je voor mij kiest en niet voor Etsu
dagquote:Op zondag 26 januari 2014 21:31 schreef xcachet het volgende:
Ik ga afsluiten en mijn salaris innen. Doag.
Ps. Zie je vrijdag etsu
Wel oké, daar?quote:
dag leukste meisje van de hele wereldquote:Op zondag 26 januari 2014 21:31 schreef xcachet het volgende:
Ps. Zie je vrijdag etsu
Niemand die er bovenuit komtquote:Op zondag 26 januari 2014 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik je ga vergezellen in dat rijtje
Doagquote:Op zondag 26 januari 2014 21:31 schreef xcachet het volgende:
Ps. Zie je vrijdag etsu
o?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:31 schreef xcachet het volgende:
Ps. Zie je vrijdag etsu
Wat doe je dan? :dquote:Op zondag 26 januari 2014 21:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Essje
[..]
STU
[..]
Ver van de pcen jij dan?
Goedquote:
Ahjoh, die haal ik wel inquote:Op zondag 26 januari 2014 21:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat doe je dan? :d
Je zou aan je postcount werken
en ik was gisteren in utrecht en vandaag thuis
Wat?quote:
ga je weg?quote:
Lekkerquote:
Nope. 21 maart vliegt ie het land weer binnenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Lekker
is je vent al weer in het land ?
met sinterklaasquote:Op zondag 26 januari 2014 21:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nope. 21 maart vliegt ie het land weer binnen
ooohquote:
Oh, ik dacht Kedvesemquote:
God bestaat.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:34 schreef essnhills het volgende:
Ik heb mijn ouders trouwens van mijn huis naar de Ikea genavigeerd, en weer terug, en vanuit mijn huis naar de parkeergarage en vanuit de parkeergarage naar het restaurant, en weer terugZONDER TE VERDWALEN
![]()
goed zoquote:Op zondag 26 januari 2014 21:34 schreef essnhills het volgende:
Ik heb mijn ouders trouwens van mijn huis naar de Ikea genavigeerd, en weer terug, en vanuit mijn huis naar de parkeergarage en vanuit de parkeergarage naar het restaurant, en weer terugZONDER TE VERDWALEN
![]()
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
met sinterklaas
want hij is een zwarte piet
hahaha
Wij zijn een keer omgeroepen door de Ikea. Omdat mijn vader een aanhanger had en zijn auto dus nergens kwijt kon had hij hem maar ergens op een vlak neer gezet, maar dat mocht dus niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:34 schreef essnhills het volgende:
![]()
soms lopen ze gelijk hequote:
Hoe gaat het werken?quote:
Je wordt een grote jongen. Als je in de top500 staat hoor je er echt bij.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:36 schreef JanCees het volgende:
Wow, ik ben de 15k gepasseerd
TOETERTJES
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij zijn een keer omgeroepen door de Ikea. Omdat mijn vader een aanhanger had en zijn auto dus nergens kwijt kon had hij hem maar ergens op een vlak neer gezet, maar dat mocht dus niet.
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:36 schreef JanCees het volgende:
Wow, ik ben de 15k gepasseerd
TOETERTJES
Bij mij nietquote:
wel goed maar heb iets verkeerd gedaan dus moet dat weer herstellenquote:
Want hij is zo origineel enzoquote:
bij mij nu weerquote:Op zondag 26 januari 2014 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij mij niet![]()
Maar soms doen ze dat ja![]()
![]()
![]()
Jij bent mijn grote voorbeeldquote:Op zondag 26 januari 2014 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je wordt een grote jongen. Als je in de top500 staat hoor je er echt bij.
pfff duurt langquote:Op zondag 26 januari 2014 21:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nope. 21 maart vliegt ie het land weer binnen
Alles van Insomnia_ is goedquote:
Ik was al in de war, ik dacht dat het hoi wasquote:
Dat is onhandig.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
wel goed maar heb iets verkeerd gedaan dus moet dat weer herstellen
dingen verwijderd per ongeluk enzo
Die in Groningen. Dus: 'wil de eigenaar van de Volvo XC70 met kenteken ... zijn auto verwijderen?'quote:
Mijn telefoon ligt momenteel in een bak met rijstquote:
Ik heb vaak door dat ik een rolmodel ben voor jonge posters dus ik let altijd op mijn taalgebruik.quote:
Paxgod is boos omdat Groningen niet gevoetbald heeft en hij dus voor niks naar het stadion gingquote:
Ligt je telefoon in een bak met rijst in een van deze gebieden?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn telefoon ligt momenteel in een bak met rijst
hij moet niet zo zeikenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxgod is boos omdat Groningen niet gevoetbald heeft en hij dus voor niks naar het stadion ging
Wat voor telefoon heb je?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zou het moeten hebben volgens mn instellingen maar heb t niet volgens mn telefoon
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die in Groningen. Dus: 'wil de eigenaar van de Volvo XC70 met kenteken ... zijn auto verwijderen?'
En toen waren wij dat
Jaquote:Op zondag 26 januari 2014 21:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ligt je telefoon in een bak met rijst in een van deze gebieden?
[ afbeelding ]
Ik doe niet mee aan dit ordinaire spelletje.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb vaak door dat ik een rolmodel ben voor jonge posters dus ik let altijd op mijn taalgebruik.
Patser!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 26 januari 2014 21:41 schreef supersof het volgende:
JAAAAA
EINDELIJK
het nummer wat ik zocht is weel op qmusic
Ja. Ik heb Vodafone. Maar als ik mn telefoon aan heb staan enzo, zonder WiFi, dan staat er gewoon 3G bovenaan.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan heb je 4G als je T-Mobile of Vodafone hebt en een 4G-abonnement Is dat zo?
Mijn ouders werden ooit omgeroepen in een of andere meubelzaak in België. Ik was in het Kinderparadijs en zag buiten iemand lopen die op mijn vader leek. Dachten die mevrouwtjes daar dat ik bang was dat mijn ouders me hadden achter gelaten. Mijn ouders omgeroepen, komen ze me halen... Wil ik niet weg.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Wij gelukkig nog nooit gehad.
Wel eens hier bij de Ikea geweest dat het nķg drukker was dat alle parkeervakken vol waren en we door verkeersregelaars naar parkeerplaatsen van de omliggende bedrijven werden gedirigeerd
Ja uiteindelijk kwamen wij ook ergens ver buiten de Ikea en parkeerplaats terecht.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Wij gelukkig nog nooit gehad.
Wel eens hier bij de Ikea geweest dat het nķg drukker was dat alle parkeervakken vol waren en we door verkeersregelaars naar parkeerplaatsen van de omliggende bedrijven werden gedirigeerd
*zet radio aan* je bedoelt deze die nu op de radio is?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:41 schreef supersof het volgende:
JAAAAA
EINDELIJK
het nummer wat ik zocht is weel op qmusic
LEUK HEEEEEquote:
ja diequote:Op zondag 26 januari 2014 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
*zet radio aan* je bedoelt deze die nu op de radio is?
Do what you want with my body?
Probleem opgelost. Vodafone gaat wel alle abo's overzetten maar de dekking is voorlopig alleen dit:quote:Op zondag 26 januari 2014 21:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Ik heb Vodafone. Maar als ik mn telefoon aan heb staan enzo, zonder WiFi, dan staat er gewoon 3G bovenaan.
Edit: Oh. Euhm. 4G-abo weet ik niet.
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Mijn ouders werden ooit omgeroepen in een of andere meubelzaak in België. Ik was in het Kinderparadijs en zag buiten iemand lopen die op mijn vader leek. Dachten die mevrouwtjes daar dat ik bang was dat mijn ouders me hadden achter gelaten. Mijn ouders omgeroepen, komen ze me halen... Wil ik niet weg.
nu liefdequote:Op zondag 26 januari 2014 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jullie hebben een beetje een haat liefde verhouding
Hoiquote:
Ik voel me gediscrimineerd.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Probleem opgelost. Vodafone gaat wel alle abo's overzetten maar de dekking is voorlopig alleen dit:
[ afbeelding ]
Dus thuis heb je sowieso geen 4G
nee die was het nietquote:
Vandaag stonden we gelukkig in de parkeergarage.. we zouden eerst buiten parkeren maar dat was vol. En dat we eenmaal daar weer vertrokken hoosde het behoorlijk dus daar waren we wel blij meequote:Op zondag 26 januari 2014 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk kwamen wij ook ergens ver buiten de Ikea en parkeerplaats terecht.
oh belangrijke dingen?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Druk met andere dingen.
FOK! is niet meer wat het geweest is ben ik achter
goedzoquote:Op zondag 26 januari 2014 21:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Druk met andere dingen.
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Druk met andere dingen.
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:44 schreef supersof het volgende:
wejooo
elan stuurde mij een keer een foto op van 'zichzelf' en ik kijk nu een serie en een jongen die daarin speelt lijkt heel erg op die foto
quote:
ga morgen bellenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Dokter Tinus toch dit dat.
Had je geen diabetes?
neequote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxgod is boos omdat Groningen niet gevoetbald heeft en hij dus voor niks naar het stadion ging
Gewoon bij de mac zettenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk kwamen wij ook ergens ver buiten de Ikea en parkeerplaats terecht.
ANYTHING 'BOUT MEEEEEEEEEquote:
Ik vond mijn niveau eigenlijk wel constant hoog, al zeg ik het zelf.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Druk met andere dingen.
ja dat dacht ik alquote:Op zondag 26 januari 2014 21:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Beroemde mensen willen op mij lijken.
ik zou het wel fijn vindenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik hoop niet dat je dood gaat
dat zou kut zijn he
Iedereen gaat dood.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik hoop niet dat je dood gaat
dat zou kut zijn he
Morgen mag je dus bellen voor de uitslag?quote:
woon je nu in amsterdam?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Morgen mag je dus bellen voor de uitslag?
Succes
zoals ik al zei; ik ben je spuugzat. je achtervolgt en stalkt me continu. als je daar iets aan doet, ben je welkom. maar op dit moment voel ik me gestalktquote:
he?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
zoals ik al zei; ik ben je spuugzat. je achtervolgt en stalkt me continu. als je daar iets aan doet, ben je welkom. maar op dit moment voel ik me gestalkt
Nee, ik heb nooit in Amsterdam gewoond.quote:
zouden vrijdag bellenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Morgen mag je dus bellen voor de uitslag?
Succes
was je wel verhuist?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit in Amsterdam gewoond.
Ik was woensdag wel in Amsterdam
Stalkers zijn heul zo eng niet. LR stalkt mij al maanden in de supermarktquote:Op zondag 26 januari 2014 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
zoals ik al zei; ik ben je spuugzat. je achtervolgt en stalkt me continu. als je daar iets aan doet, ben je welkom. maar op dit moment voel ik me gestalkt
dan is het vast niet ernstigquote:Op zondag 26 januari 2014 21:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zouden vrijdag bellen
maar die teringlijers belden niet
wie is dat?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
stylo zou ook wel een goede voor deze SC zijn
LR is acceptabel. Maar Paxcon is gewoon eng en daar krijg je gewoon spontaan kippenvel van.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stalkers zijn heul zo eng niet. LR stalkt mij al maanden in de supermarkt
maak je ons nou belachelijkquote:Op zondag 26 januari 2014 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
stylo zou ook wel een goede voor deze SC zijn
O zo'n actiequote:Op zondag 26 januari 2014 21:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zouden vrijdag bellen
maar die teringlijers belden niet
heet hij echt stylo op fok? nog nooit van gehoordquote:
mrstyloquote:Op zondag 26 januari 2014 21:49 schreef supersof het volgende:
[..]
heet hij echt stylo op fok? nog nooit van gehoord
Ik ben al wel een paar keer verhuisd ja. Van Bovenkarspel naar Delft naar Bovenkarspel naar Wageningen naar Bovenkarspel (naja, voor 1 week, m'n spullen niet eens uitgepakt) en weer naar Delft. Hier woon ik nu 2 jaarquote:
De enige man die geliefd is op fok en bij de vrijheidsstrijders der PKKquote:Op zondag 26 januari 2014 21:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Kun je niks over zeggen zo op voorhand. Mijn cavia belden ze ook niet voor terug en die is doodgegaan aan kanker.quote:
mrstyloquote:Op zondag 26 januari 2014 21:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Tja, ik kan er natuurlijk niks aan doen dat de kwalitatief betere stalkers mij al stalkenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
LR is acceptabel. Maar Paxcon is gewoon eng en daar krijg je gewoon spontaan kippenvel van.
Vergeet de samenwerkingsactie van #TeamJohannes en #TeamInsomnia_ op twitter niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
mrstylo
door een amber alert van inso hebben we hem teruggevonden
Lavjequote:
Na deze poster was hij bijna gelijk terugquote:Op zondag 26 januari 2014 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vergeet de samenwerkingsactie van #TeamJohannes en #TeamInsomnia_ op twitter niet.
quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De enige man die geliefd is op fok en bij de vrijheidsstrijders der PKK
oh ken ik nietquote:Op zondag 26 januari 2014 21:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
mrstylo
door een amber alert van inso hebben we hem teruggevonden
Pax en ik denken dat je jaloers bent op zijn geweldige cijfersquote:Op zondag 26 januari 2014 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
LR is acceptabel. Maar Paxcon is gewoon eng en daar krijg je gewoon spontaan kippenvel van.
het is me duur komen te staanquote:Op zondag 26 januari 2014 21:51 schreef Elan het volgende:
Inso je ging wel los man in het Feyenoord-topic wauw
Zo, jij weet van wanten. Opportunist ookquote:Op zondag 26 januari 2014 21:51 schreef Etsu het volgende:
oeh
lavje geeft tjacka een trap onder zn reet
dit wordt een rel
popcorn en cola bij mij te koop, 2 euro
Dus je wilt zeggen dat Paxcon niet van goede kwaliteit is?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tja, ik kan er natuurlijk niks aan doen dat de kwalitatief betere stalkers mij al stalken
Pax denkt zoveel.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax en ik denken dat je jaloers bent op zijn geweldige cijfers
Op die ene 6 na dan
wij krijgen nooit ruziequote:Op zondag 26 januari 2014 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo, jij weet van wanten. Opportunist ook
Dus als ik een kwalitief goede user wil zijn moet ik je gaan stalken?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tja, ik kan er natuurlijk niks aan doen dat de kwalitatief betere stalkers mij al stalken
VOlgens mij ben ik daar wel eens gestrand toen we moesten overstappen op de bus en die andere bus gewoon verder reed en de volgende pas 2 uur later kwamquote:Op zondag 26 januari 2014 21:50 schreef Elan het volgende:
Zeewolde is echt wel een tyfusdorp trouwens.
[..]
Kun je niks over zeggen zo op voorhand. Mijn cavia belden ze ook niet voor terug en die is doodgegaan aan kanker.
het spijt mequote:Op zondag 26 januari 2014 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo, jij weet van wanten. Opportunist ook
Precies.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat doet hij maar bij SBS. Denken.
Welnee. Als Lavje iemand een trap onder zn reet geeft is dit eigenlijk altijd terecht.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:51 schreef Etsu het volgende:
oeh
lavje geeft tjacka een trap onder zn reet
dit wordt een rel
popcorn en cola bij mij te koop, 2 euro
arme caviaquote:Op zondag 26 januari 2014 21:50 schreef Elan het volgende:
Zeewolde is echt wel een tyfusdorp trouwens.
[..]
Kun je niks over zeggen zo op voorhand. Mijn cavia belden ze ook niet voor terug en die is doodgegaan aan kanker.
quote:
Het is dinsdagquote:Op zondag 26 januari 2014 21:54 schreef Stuart het volgende:
Bijna klaar met mijn email. Tijd voor een biertje
Hoe kan je daar nou stranden like letterlijk het einde van Nederlandquote:Op zondag 26 januari 2014 21:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
VOlgens mij ben ik daar wel eens gestrand toen we moesten overstappen op de bus en die andere bus gewoon verder reed en de volgende pas 2 uur later kwamToen mochten we heel vriendelijk in een caféétje daar zitten, ook al was het een half uur voor sluitingstijd en duurde het een tijdje voordat we uiteindelijk werden opgehaald.
ga je stoppen met mod zijn?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
beetje rare periode laatste tijd
kan daar aan liggen
Ik van jou Tjack . #team Insomnia_quote:Op zondag 26 januari 2014 21:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wij krijgen nooit ruzie
bff's forever
hou echt van je lav
We waren naar Walibi geweest iddquote:Op zondag 26 januari 2014 21:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nou stranden like letterlijk het einde van Nederland![]()
Al schijn je er wel langs te moeten als je naar Walibi toe gaat met het OV.
ik zou niet langer willen modden op een site als ik die site niet leuk meer vindquote:
JAA!quote:
je wil gewoon zn plek innemen smiechtquote:Op zondag 26 januari 2014 21:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zou niet langer willen modden op een site als ik die site niet leuk meer vind
wellicht is dat bij jou anders
vandaar die vraag
ohquote:Op zondag 26 januari 2014 21:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zou niet langer willen modden op een site als ik die site niet leuk meer vind
wellicht is dat bij jou anders
vandaar die vraag
Logisch dat je nu even met andere dingen bezig bent. Real life is altijd belangrijker dan FOK!quote:Op zondag 26 januari 2014 21:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
beetje rare periode laatste tijd
kan daar aan liggen
Doe het niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:56 schreef supersof het volgende:
nee etsu moet geen mod worden
ik wil mod worden
ik ga jou negeren vanaf nu.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je wil gewoon zn plek innemen smiecht
wat nietquote:Op zondag 26 januari 2014 21:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh
nou ik vind heel veel dingen op dit moment niet leuk
Vooral je PI doet vermoeden dat je er nachten van wakker hebt gelegen sofquote:Op zondag 26 januari 2014 21:53 schreef supersof het volgende:
[..]
arme caviawij hadden een cavia en die ging opeens heel raar liggen en bewegen. Toen gingen we naar de dierenarts en deed hij weer normaal, toen dacht de dierenarts, laat ik zijn nagels bijknippen voordat ik hem weer mee naar huis geef. En toen deed hij opeens niks meer en was hij ook blind. toen dacht de dierenarts dat hij een hersenbloeding had en kreeg hij de spuit.
arm verhaal he
waarom niet?quote:
Ik wil ook wel mod wordenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:56 schreef supersof het volgende:
nee etsu moet geen mod worden
ik wil mod worden
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Vooral je PI doet vermoeden dat je er nachten van wakker hebt gelegen sof. En mensen die knaagdieren laten inslapen zijn echt debiel.
Gewoon klap met de schep bespaar je 90 euro kom op zeg.
doen! Dan word ik nooit meer gebanned!quote:
Ik wil ook een mod worden en dan ga ik heel bijdehand doen.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je wil gewoon zn plek innemen smiecht
johannes doorziet dit ook
quote:
quote:
Stel je krijgt een ander subforum... Dan ben je hier veel minder. En we (ik) kunnen niks zonder je.quote:
Daar houd ik je aan.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:57 schreef Elan het volgende:
Als Etsu ooit mod mocht worden ben ik serieus weg hier en dat is een belofte. Wat een enorme debiel is dat.
Je moet gewoon bij ggmm slijmen en veel aardige dingen over zijn vissen zeggen dan ben je zo modquote:Op zondag 26 januari 2014 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil ook een mod worden en dan ga ik heel bijdehand doen.
Welke forum ga je opstarten dan? WijZijnGC?quote:
de volgende dag brak mijn fietssleutel af terwijl hij in mijn fiets zatquote:Op zondag 26 januari 2014 21:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Vooral je PI doet vermoeden dat je er nachten van wakker hebt gelegen sof. En mensen die knaagdieren laten inslapen zijn echt debiel.
Gewoon klap met de schep bespaar je 90 euro kom op zeg.
oke, maar toch gaan we daarover discussiëren.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:58 schreef Stuart het volgende:
Het interesseert me overigens NIETS wie er wel of niet moderator is en/of wordt
nee ik wil bij GCquote:Op zondag 26 januari 2014 21:58 schreef Muto het volgende:
[..]
Stel je krijgt een ander subforum... Dan ben je hier veel minder. En we (ik) kunnen niks zonder je.
Ik wil wel toegeven dat Jessica Alba een leuke meid is.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet gewoon bij ggmm slijmen en veel aardige dingen over zijn vissen zeggen dan ben je zo mod
okequote:Op zondag 26 januari 2014 21:58 schreef Stuart het volgende:
quote:
Je bent een gewoon een beetje baantjesgeil dusquote:Op zondag 26 januari 2014 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil ook een mod worden en dan ga ik heel bijdehand doen.
nee, je moet dan alleen maar meer slijmenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:58 schreef Stuart het volgende:
Mijn schoonzus had een hamster (ik geloof dat het een hamster was) maar haar moeder moest er even voor zorgen omdat ze een tijdje naar het buitenland ging. Maar toen ging moeder ook een paar dagen ergens heen, beestje genoeg water en voer gegeven en weggegaan. Teruggekomen leek het beestje dood. Beestje goed ingepakt in de vriezer gedaan zodat schoonzusje hem zelf kon begraven. Toen bleek later dat het beestje waarschijnlijk gewoon in winterslaap was gegaanquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
doen! Dan word ik nooit meer gebanned!
Wat voor wolquote:Op zondag 26 januari 2014 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou niet zo veeleisend, we zijn allemaal onderaan begonnen. Tjacka bij CRE bijvoorbeeld
Ik was ooit admin op een fok kloonquote:Op zondag 26 januari 2014 21:58 schreef Muto het volgende:
[..]
Welke forum ga je opstarten dan? WijZijnGC?
Oh, dan is het goed.quote:
quote:
Ik begrijp weliswaar het casuele verband niet tussen de plotse dood van je cavia en je fietssleutel die afbrak niet helemaal maar het was ongetwijfeld een gebeurtenis die diepe impact heeft gemaakt op je jonge leven..quote:Op zondag 26 januari 2014 21:58 schreef supersof het volgende:
[..]
de volgende dag brak mijn fietssleutel af terwijl hij in mijn fiets zatdat was echt kut
maar we waren daar al en die dokter zei dat het beter was dat hij dood ging. is toch raar om hem dan weer mee te nemen
Dat mag natuurlijkquote:Op zondag 26 januari 2014 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke, maar toch gaan we daarover discussiëren.
Tjacka komt hier steeds minder door zijn werk dus het kan best!quote:Op zondag 26 januari 2014 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou niet zo veeleisend, we zijn allemaal onderaan begonnen. Tjacka bij CRE bijvoorbeeld
Alsof ik ooit bij jou slijmquote:Op zondag 26 januari 2014 21:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, je moet dan alleen maar meer slijmen
Uhm, ergens waar ik wel veel lees of post. Dus GC, NWS, TRU, BNW, CUL, zoietsquote:Op zondag 26 januari 2014 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waar zou jij mod willen worden Essje?
jullie zijn veel braver tegenwoordigquote:Op zondag 26 januari 2014 22:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Tjacka komt hier steeds minder door zijn werk dus het kan best!
ja dat was stom hoorquote:Op zondag 26 januari 2014 22:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik begrijp weliswaar het casuele verband niet tussen de plotse dood van je cavia en je fietssleutel die afbrak niet helemaal maar het was ongetwijfeld een gebeurtenis die diepe impact heeft gemaakt op je jonge leven..
Ik kan dat volgens mij heel goedquote:
Mijn steun heb je. En het moge duidelijk zijn hoe groot mijn invloed op FOK! is.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Tjacka komt hier steeds minder door zijn werk dus het kan best!
ik wil geen ban meerquote:Op zondag 26 januari 2014 22:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jullie zijn veel braver tegenwoordig
ja dat is zoquote:Op zondag 26 januari 2014 22:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
CUL zou wel wat voor jou zijn, jij bent zo goed met koken.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhm, ergens waar ik wel veel lees of post. Dus GC, NWS, TRU, BNW, CUL, zoiets
ehmquote:Op zondag 26 januari 2014 22:01 schreef Etsu het volgende:
ik word de toekomstige mod van GC
supersof van CRE
opgelost.
slotje
en ik van ONZquote:Op zondag 26 januari 2014 22:01 schreef Etsu het volgende:
ik word de toekomstige mod van GC
supersof van CRE
opgelost.
slotje
yesquote:Op zondag 26 januari 2014 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn steun heb je. En het moge duidelijk zijn hoe groot mijn invloed op FOK! is.
Hoiquote:Op zondag 26 januari 2014 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn steun heb je. En het moge duidelijk zijn hoe groot mijn invloed op FOK! is.
ik wil cre nietquote:
en ik kreeg 48 uurquote:Op zondag 26 januari 2014 22:02 schreef Elan het volgende:
VBL was rond de bekerwedstrijd wel weer even ouderwets gezellig. ggmm kreeg ruzie met ron en yvonne moest ingrijpen graag meer van dat
Etenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
CUL zou wel wat voor jou zijn, jij bent zo goed met koken.
Wat?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:02 schreef Elan het volgende:
VBL was rond de bekerwedstrijd wel weer even ouderwets gezellig. ggmm kreeg ruzie met ron en yvonne moest ingrijpen graag meer van dat
hoezo datquote:
okequote:Op zondag 26 januari 2014 22:02 schreef Elan het volgende:
Ik ook.quote:
Ik zou na een dag al klaar zijn. Je mogelijkheden zijn immers zo beperkt. Nah, niet mijn dingquote:
tuurlijk weet je dat welquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heel het topic gevuld met blauwe namenquote:
fout, alleen admins kunnen datquote:Op zondag 26 januari 2014 22:02 schreef Muto het volgende:
Als supersof mod is, kan ze onderzoek wie er kloons zijn! Whiehoe.
Don ging opeens ggmm zijn trolposts editen en weghalen in het F'noordtopic en sjaak ging weer discussie aan met ggmm prachtige televisie al met al.quote:
Jaquote:Op zondag 26 januari 2014 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Ess. Al weten te herstellen van je barre tocht richting Delft op je verjaardag nota bene?
details ?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:02 schreef Elan het volgende:
ik wil rozequote:Op zondag 26 januari 2014 22:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Heel het topic gevuld met blauwe namen.
Maar Sof heeft ervaring.
ik vind don niet meer aardigquote:Op zondag 26 januari 2014 22:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Don ging opeens ggmm zijn trolposts editen en weghalen in het F'noordtopic en sjaak ging weer discussie aan met ggmm prachtige televisie al met al.
Oh, dan word ik wel adminquote:
Sterallures, nu al.quote:
bedanktquote:Op zondag 26 januari 2014 22:04 schreef Elan het volgende:
etsu zou mod kunnen zijn de rest is te incompetent.
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Don ging opeens ggmm zijn trolposts editen en weghalen in het F'noordtopic en sjaak ging weer discussie aan met ggmm prachtige televisie al met al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |