nu liefdequote:Op zondag 26 januari 2014 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jullie hebben een beetje een haat liefde verhouding
Hoiquote:
Ik voel me gediscrimineerd.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Probleem opgelost. Vodafone gaat wel alle abo's overzetten maar de dekking is voorlopig alleen dit:
[ afbeelding ]
Dus thuis heb je sowieso geen 4G
nee die was het nietquote:
Vandaag stonden we gelukkig in de parkeergarage.. we zouden eerst buiten parkeren maar dat was vol. En dat we eenmaal daar weer vertrokken hoosde het behoorlijk dus daar waren we wel blij meequote:Op zondag 26 januari 2014 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk kwamen wij ook ergens ver buiten de Ikea en parkeerplaats terecht.
oh belangrijke dingen?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Druk met andere dingen.
FOK! is niet meer wat het geweest is ben ik achter
goedzoquote:Op zondag 26 januari 2014 21:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Druk met andere dingen.
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Druk met andere dingen.
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:44 schreef supersof het volgende:
wejooo
elan stuurde mij een keer een foto op van 'zichzelf' en ik kijk nu een serie en een jongen die daarin speelt lijkt heel erg op die foto
quote:
ga morgen bellenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Dokter Tinus toch dit dat.
Had je geen diabetes?
neequote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxgod is boos omdat Groningen niet gevoetbald heeft en hij dus voor niks naar het stadion ging
Gewoon bij de mac zettenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk kwamen wij ook ergens ver buiten de Ikea en parkeerplaats terecht.
ANYTHING 'BOUT MEEEEEEEEEquote:
Ik vond mijn niveau eigenlijk wel constant hoog, al zeg ik het zelf.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Druk met andere dingen.
ja dat dacht ik alquote:Op zondag 26 januari 2014 21:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Beroemde mensen willen op mij lijken.
ik zou het wel fijn vindenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik hoop niet dat je dood gaat
dat zou kut zijn he
Iedereen gaat dood.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik hoop niet dat je dood gaat
dat zou kut zijn he
Morgen mag je dus bellen voor de uitslag?quote:
woon je nu in amsterdam?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Morgen mag je dus bellen voor de uitslag?
Succes
zoals ik al zei; ik ben je spuugzat. je achtervolgt en stalkt me continu. als je daar iets aan doet, ben je welkom. maar op dit moment voel ik me gestalktquote:
he?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
zoals ik al zei; ik ben je spuugzat. je achtervolgt en stalkt me continu. als je daar iets aan doet, ben je welkom. maar op dit moment voel ik me gestalkt
Nee, ik heb nooit in Amsterdam gewoond.quote:
zouden vrijdag bellenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Morgen mag je dus bellen voor de uitslag?
Succes
was je wel verhuist?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit in Amsterdam gewoond.
Ik was woensdag wel in Amsterdam
Stalkers zijn heul zo eng niet. LR stalkt mij al maanden in de supermarktquote:Op zondag 26 januari 2014 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
zoals ik al zei; ik ben je spuugzat. je achtervolgt en stalkt me continu. als je daar iets aan doet, ben je welkom. maar op dit moment voel ik me gestalkt
dan is het vast niet ernstigquote:Op zondag 26 januari 2014 21:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zouden vrijdag bellen
maar die teringlijers belden niet
wie is dat?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
stylo zou ook wel een goede voor deze SC zijn
LR is acceptabel. Maar Paxcon is gewoon eng en daar krijg je gewoon spontaan kippenvel van.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stalkers zijn heul zo eng niet. LR stalkt mij al maanden in de supermarkt
maak je ons nou belachelijkquote:Op zondag 26 januari 2014 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
stylo zou ook wel een goede voor deze SC zijn
O zo'n actiequote:Op zondag 26 januari 2014 21:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zouden vrijdag bellen
maar die teringlijers belden niet
heet hij echt stylo op fok? nog nooit van gehoordquote:
mrstyloquote:Op zondag 26 januari 2014 21:49 schreef supersof het volgende:
[..]
heet hij echt stylo op fok? nog nooit van gehoord
Ik ben al wel een paar keer verhuisd ja. Van Bovenkarspel naar Delft naar Bovenkarspel naar Wageningen naar Bovenkarspel (naja, voor 1 week, m'n spullen niet eens uitgepakt) en weer naar Delft. Hier woon ik nu 2 jaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |