nu liefdequote:Op zondag 26 januari 2014 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jullie hebben een beetje een haat liefde verhouding
Hoiquote:
Ik voel me gediscrimineerd.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Probleem opgelost. Vodafone gaat wel alle abo's overzetten maar de dekking is voorlopig alleen dit:
[ afbeelding ]
Dus thuis heb je sowieso geen 4G
nee die was het nietquote:
Vandaag stonden we gelukkig in de parkeergarage.. we zouden eerst buiten parkeren maar dat was vol. En dat we eenmaal daar weer vertrokken hoosde het behoorlijk dus daar waren we wel blij meequote:Op zondag 26 januari 2014 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk kwamen wij ook ergens ver buiten de Ikea en parkeerplaats terecht.
oh belangrijke dingen?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Druk met andere dingen.
FOK! is niet meer wat het geweest is ben ik achter
goedzoquote:Op zondag 26 januari 2014 21:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Druk met andere dingen.
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Druk met andere dingen.
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:44 schreef supersof het volgende:
wejooo
elan stuurde mij een keer een foto op van 'zichzelf' en ik kijk nu een serie en een jongen die daarin speelt lijkt heel erg op die foto
quote:
ga morgen bellenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Dokter Tinus toch dit dat.
Had je geen diabetes?
neequote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxgod is boos omdat Groningen niet gevoetbald heeft en hij dus voor niks naar het stadion ging
Gewoon bij de mac zettenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk kwamen wij ook ergens ver buiten de Ikea en parkeerplaats terecht.
ANYTHING 'BOUT MEEEEEEEEEquote:
Ik vond mijn niveau eigenlijk wel constant hoog, al zeg ik het zelf.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Druk met andere dingen.
ja dat dacht ik alquote:Op zondag 26 januari 2014 21:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Beroemde mensen willen op mij lijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |